Vuurwerk Vechtweelde Maarssen

Is er toevallig iemand die weet wanneer er besteld kan gaan worden?
En ook wanneer de folders er zullen zijn?

Alvast bedankt.

Ik zag dat in de vuurwerkexpert App al wel prijzen staan.
Kan iemand bevestigen of dit de juiste prijzen zijn??

Edwin

Daar ben ik inderdaad ook benieuwd naar.
Buurtassortiment is dan wel enorm in de prijs gestegen.

Update:
Ik zie ondertussen dat de prijzen op de app zijn aangepast.
Bij deze neem ik dus aan dat ze nog hard bezig zijn bij Vechtweelde.

Laatst bewerkt:
Ze zijn momenteel bezig met de vergunning voor de demo, ze zullen zelf wel met nieuws naar buiten komen waanneer dit rond is.

Beste freaks,

Hierbij eindelijk wat nieuws van ons...

De website is online, prijzen zijn zichtbaar: www.vechtweelde.vuurwerkexpert.nl Dit jaar meer Rubro, de nieuwe Vitalli lijn en nog meer superacties en aanbiedingen.
Bestellen is helaas nog niet mogelijk, hopelijk kan dit vanaf morgenavond. Morgen moet onze folder ook online staan, de folder afhalen in onze winkel kan pas vanaf begin december. We hebben geprobeerd om weer wat bijzonders van onze folder te maken, ben benieuwd naar jullie reacties...

Dummies van nieuwe artikelen laten nog even op zich wachten, de bedoeling is om de hele dummiepresentatie voor 1 december af te hebben.

Onze vuurwerkdemo met finale staat gepland voor zaterdag 15 december 19:00uur. Dit jaar ook weer op ons eigen terrein aan de herenweg 35 in Maarssen.

Voor vragen en dergelijke kunnen jullie mailen naar [email protected] Het oude mailadres [email protected] is niet meer in gebruik!

We zijn benieuwd naar jullie reacties, groeten van het Vechtweelde team.

En de webshop van vechtweelde is online en meteen een bestelling geplaatst
6 elements
Immortal gold
Heavy legend 36 en 49 schots
Event display 16
Killer instinct
Spider king
Super blinking willow
Delicious thunder
Ready to rumble
Secret salute
Maestro 50 mm
Sky dance 50 mm

ik ben uitbesteld voor dit jaar :-)

Van de folder is duidelijk weer werk gemaakt, ziet er super uit!
Net besloten dat ik hier wel weer een bestelling ga plaatsen.

Edwin

Worden de event boxen ook geschoten op de demo van de 15e ?

Helaas deze worden niet geschoten tijdens de demo van 15 december as. aangezien deze vrijwel zeker snel uitverkocht raken.

We zullen proberen een hoop nieuwe producten uit onze collectie te laten zien. Welke het worden houden we nog even voor ons. Zodra alles rond is laten we dit natuurlijk aan jullie weten.

Groeten: Team Vechtweelde Vuurwerk

Gaat binnenkort de hal waarin het gehele assortiment staat opgesteld ook weer open of is dit alleen bij de verkoopdagen open? Dan kom ik binnenkort even een bestelling doen. ;)

Onze vuurwerkhal zal in ieder geval geopend zijn op zaterdag 15 december (ook na de demo) en op zaterdag 22 december. Misschien komen er nog meer dagen dat we de 'hal' opendoen, maar dat kan ik nu nog niet zeggen...
Vuurwerk bestellen en dummies bekijken kan gewoon op alle dagen in de entree van ons tuincentrum. De folder is trouwens ook binnengekomen, en kan afgehaald worden!!

Vanochtend mij vuurwerk opgehaald.
Het was er gezellig druk. Alle producten precies geleverd gekregen zoals besteld.

Prima geregeld.

Edwin

Bunkers liggen morgenochtend weer lekker vol, er zijn zelf nog enkele event boxen beschikbaar :D

Buurtassortiment komt ook weer ruim binnen, net als de Thunderking aanbiedingen...

Toch ook wel weer een redelijke bestelling opkomen halen en dat ging ook voorspoedig zoals gewent, bestelling werd zelfs naar me auto gedragen!

Weten jullie al of de thunderking original (die nu zo flink in de aanbieding was) er volgend jaar weer is? Ik dacht namelijk dat deze eruit ging.

Verder was dit het eerste jaar dat ik in jullie winkel kwam; en het was top service! Korte wachttijd, erg georganiseerd ook, super! Complimenten!!!!

Leuk om jullie reacties te lezen, mochten jullie verbeterpunten of tips hebben dan horen wij het natuurlijk ook graag....

Ik kan helaas nog niets over de collectie zeggen zo vroeg in het jaar. Maar de 'originele oude' Pyropower Thunderkings zijn zo goed als op, en ook niet meer leverbaar door Broekhoff. Deze komen dus waarschijnlijk niet terug in onze collectie.

Back
Bovenaan