Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
No offence, maar was het dan niet eerder tijd om Broekhoff eruit te gooien?
Of, veel beter nog, GBV?
Als het om de kwaliteit van het vuurwerk gaat....
Heb een stil vermoeden dat "vernieuwing" niet het enige motief kan zijn, want dan was de keus naar mijn idee niet op Marijn gevallen.
Ben overigens zelf zeker geen grote fan van Marijn en wél heel blij met de keuze voor Rubro, hoor, laat dat duidelijk wezen. Maar als er één importeur is die vernieuwend genoemd mag worden, dan is dat toch wel Witte Tenten?!
Het is geen kwestie van een leverancier "eruit gooien" het is keuzes maken. Ook wij kunnen maar een beperkt aantal nummers kwijt in onze bunkers om een fatsoenlijke voorraad te houden en iedereen snel te kunnen helpen.
Marijn is een zeer goede leverancier, maar zoals ik al aangaf waren wij na 4 jaar toe aan iets nieuws, ik zeg niet dat WTV niet vernieuwend is.
Marijn is een zeer goede leverancier, maar zoals ik al aangaf waren wij na 4 jaar toe aan iets nieuws, ik zeg niet dat WTV niet vernieuwend is.
Voor de normale consument is GBV/Broekhoff aantrekkelijker dan Marijn. Marijn heeft minder goedkope potten/pakketten/vulkanen/vuurpijlen die wel vaak over de toonbank gaan.
No offence, maar was het dan niet eerder tijd om Broekhoff eruit te gooien?
Of, veel beter nog, GBV?
Als het om de kwaliteit van het vuurwerk gaat....
Heb een stil vermoeden dat "vernieuwing" niet het enige motief kan zijn, want dan was de keus naar mijn idee niet op Marijn gevallen.
Ben overigens zelf zeker geen grote fan van Marijn en wél heel blij met de keuze voor Rubro, hoor, laat dat duidelijk wezen. Maar als er één importeur is die vernieuwend genoemd mag worden, dan is dat toch wel Witte Tenten?!