Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bakbeest van een cake. Met FPM sticker![]()
Pracht cake.
Koesteren die dummy.
Vette sticker trouwens ook zeg.![]()
Gaaf om dit terug te zien, met deze pakket is het voor mij begonnen rond 2004/2005.Eind november/begin december een aantal winkels bezocht opzoek naar de betere cat 1 items van met name Funke. Tijdens het winkelen kwam ik ook nog geregeld wat ouder spul tegen. Veelal niet enorm spectaculair maar wel een flinke lading jeugdsentiment.
Zo ook het Party Pakket van Broekhoff uit 2005. Wie is het niet mee groot geworden? Inclusief de little en giant sparklers, trektouwtjes, knalerwten, pistol poppers etc. Echt geweldig om weer eens in handen te hebben gehad.
Bekijk bijlage 64664
Bekijk bijlage 64665
Eind november/begin december een aantal winkels bezocht opzoek naar de betere cat 1 items van met name Funke. Tijdens het winkelen kwam ik ook nog geregeld wat ouder spul tegen. Veelal niet enorm spectaculair maar wel een flinke lading jeugdsentiment.
Zo ook het Party Pakket van Broekhoff uit 2005. Wie is het niet mee groot geworden? Inclusief de little en giant sparklers, trektouwtjes, knalerwten, pistol poppers etc. Echt geweldig om weer eens in handen te hebben gehad.
Bekijk bijlage 64664
Bekijk bijlage 64665
Deze ook nog tegen gekomen. Oudje van Wolff.
Helaas label aan de bovenzijde wat beschadigd. Zonde om af te steken dus deze is voor de 'collectie'.
Bekijk bijlage 64477
Nog net uit de tijd dat cakes slechts 200 gram mochten bevatten (2005)
Bekijk bijlage 64517
Bekijk bijlage 64518
Voor mij zijn deze labels echt sentiment, haha. Eeuwig door de folders gebladerd waar ze in stonden.Ik heb nog nooit Lidu/B&W gehad, maar ik keek altijd mijn ogen uit door hun (naar mijn mening) toch wel mooie labels.![]()
![]()
Een selectie van een aantal oude Crown en Wolff dummies die ik nog in een verhuisdoos had zitten. Leuk om weer even terug te zien. Dummies komen uit periode 2007-2009.. toen de labels nog fraai waren bij ome Broekhoff
Bekijk bijlage 63899
Bekijk bijlage 63900
Bekijk bijlage 63901
Zaten deze potjes niet in het Crown Orbital en Cosmos pakket? Nooit gehad, maar altijd tegengekomen in de folders.
Na 10 jaar 'zoeken', kwam ik hem eindelijk weer eens tegen. BKV - Motorstyle 1500cc Dummy.
Bekijk bijlage 65107
Niet in de hand houden!
Bekijk bijlage 65108