Vuurwerk uit de oude doos

Zeker waar, al was ik als kleine jongen wel teleurgesteld dat er niet uit kwam wat op het label stond :wink:

Ja erg herkenbaar.
Toen ik de eerste 100/200 grams cakes ging afsteken had ik dat niet meer.
Tot een populair cake assortiment van Orginal.
Heel vuurwerk liefhebbend Nederland vond ze super, ik vond er geen flikker aan.

De geur van het jute zakje alleen al. Hier staan de 400, 1000 en 1500 schots. Enkel de 3000 schots mist nog in het rijtje.

Laatst bewerkt:
Ontzettend gaaf die juten zakken zo weer terug te zien. Echte eyecatcher in de folders altijd!

Probeer er nog een keer 1 te scoren.
Vorig jaar geprobeerd via Facebook, maar er wordt dan weer een vermogen voor gevraagd.

Dat wist ik niet dat er een vermogen wordt gevraagd. Dan ben ik zeer stom geweest ze weg te gooien, sterker nog stom om het matje afgestoken te hebben naast het weggooien van de jute zakjes. Maar dat ze een vermogen waard zijn wist ik gewoon niet.

Valt mee hoor. Voor de 1000 schots ratelband betaal je nog 25/30 euro. Voor de 1500 schots heb ik 35 euro betaald. Naar de prijzen van toen kun je toch niet meer kijken. Want waar vind je ze anders nog ...

Valt mee hoor. Voor de 1000 schots ratelband betaal je nog 25/30 euro. Voor de 1500 schots heb ik 35 euro betaald. Naar de prijzen van toen kun je toch niet meer kijken. Want waar vind je ze anders nog ...

Vond het toch behoorlijk wat.
Maar ja een rood tv toren astronaut pakje die zijn helemaal niet betalen.

Ach ja Bunzlau castle servies kost ook wat.
Heb ik ook genoeg van...

Veel items op de foto heb ik in mijn verzameling zitten. Mooi om te zien.
Ga je dat boek uitgeven? Kwam er vanochtend vroeg achter dat het boek al sinds de eerste september te bestellen is. Heb er gelijk maar 2 van besteld. Het is dus idd uitgegeven. Soms kijk je wel eens ergens over heen.:bonk:

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan