Vuurwerk uit de oude doos

Zit veilig achter de tralies. :D

Bekijk bijlage 71243

Mooi ding, maar uiteindelijk stelt de uitwerking niet veel voor. Is dit oude productie of nieuwe?
Ik vraag mij af of ze nog gemaakt worden, die doos met meerdere stuks uit het filmpje van ajaxciedjuhh, lijkt splinternieuw en geen "nieuwe oude voorraad".

Het lijkt mij een priegelwerk om zoiets kleins te fabriceren, zeker die touwtjes door die gaatjes, dat de productiekosten hiervan vast (vrij) hoog (?) zullen liggen?

Mooi ding, maar uiteindelijk stelt de uitwerking niet veel voor. Is dit oude productie of nieuwe?
Ik vraag mij af of ze nog gemaakt worden, die doos met meerdere stuks uit het filmpje van ajaxciedjuhh, lijkt splinternieuw en geen "nieuwe oude voorraad".

Het lijkt mij een priegelwerk om zoiets kleins te fabriceren, zeker die touwtjes door die gaatjes, dat de productiekosten hiervan vast (vrij) hoog (?) zullen liggen?

Dot class C zou wijzen op oude productie. In Amerika duiken oude partijen nog genoeg op.

Een paar mooie super kanonslagen van schuurmans, moet er nog altijd 2 zien te vinden om een verpakking compleet te maken :sad:

rotje1.jpg
rotje2.jpg

Nog een bizar mooie vondst uit dezelfde woning als laatst het pakje schuurmans.

Bijlagen

• IMG-20230115-WA0027.jpg
    IMG-20230115-WA0027.jpg
    133,6 KB · Weergaven: 1
Laatst bewerkt:
Een paar mooie super kanonslagen van schuurmans, moet er nog altijd 2 zien te vinden om een verpakking compleet te maken :sad:

- Foto -
- Foto -

Wanneer ik die laatste foto zie met de jaartallen "96/97/98/99" pink ik toch wel een traantje weg hoor. Er waren in die jaren leuke tijden qua vuurwerk(beleving), maar ook minder leuke wat betreft andere dingen natuurlijk. Gelukkig herinneren we ons de leukere tijden. :) Maar kijk waar we nu zitten, vrijwel alles wordt verboden. Alleen cakes is beter iets dan niets natuurlijk, maar is toch ergens ook weer een vreemd gevoel.

Kwam deze trouwens tegen op oudennieuwarchief.nl ( https://www.oudennieuwarchief.nl/index13.html )

90bigfountains.jpg

Wist serieus niet dat de Belgische winkelier "Salon Roger" al zo oud is (zijn foto's uit 1994-1999), maar wat mij het meest verbaast is dat die toen kennelijk al zo'n "modern" logo had.

Potverdikke wat een top cakes waren dit destijds. Eigenlijk alleen de giant surprise er nog bij en dan is dat gezinnetje weer compleet.

Potjes.jpg

Prachtig Titanium. Die waren erg leuk als gratis cakes bij je bestelling bij Boerenbond. Ook weeral verleden dat ze daar vuurwerk verkochten.

Nog een laatste afscheids fotootje van deze dummy Dynasty toppertjes uit een Wolff Dynasty pakket.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan