Vuurwerk TV TIP de week van Filemon!

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Karol: Het is eerder dat je iets aangeboden krijgt en dan wil weten wat het doet en of dat veilig afgestoken kan worden.
Zonder Vuurwerkcrew had ik nooit geweten hoe hard sommige knallers zouden kunnen gaan en hoe je het beste kan aansteken, en dat je het beter niet in de straat kan doen.
De 'normale consument' die zoiets aangeboden krijgt, weet niet beter en steekt hem in de straat af. Doordat je hier info kan vinden over deze knallers, zouden ze het ook veilig kunnen doen, moesten ze er naar zoeken.
Beter dan dat er totaal geen informatie beschikbaar is toch?
Shells vind ik overigens zwaar overdreven, vooral mensen die dat midden in dorpen/steden afsteken.

Persoonlijk heb ik veel minder probleem met het illegale vuurwerk dat Ruben vertoond dan met de sloopfilmpjes welke hij allemaal op zijn verschillende accounts heeft staan.

De gemiddelde kijker leest echt niet de hele beschrijving welke bij het filmpje staat. En doen ze dat wel dan hebben ze er toch maling aan. Het interesseert ze dus totaal niet of er wordt afgestoken op eigen terrein of de openbare weg. Of dat er eigen spullen of gemeentegoederen gesloopt worden. Het publiek dat deze filmpjes kijkt, kijkt deze enkel om dingen opgeblazen te zien worden. Dat is namelijk stoer.

En daar zit ‘m nu net het probleem. Omdat het stoer is moet het nagedaan worden. En dan uiteraard niet met een teddybeer of een oude schoen. ’t Moet wel mooi wat schade aanrichten, ’t liefst zoveel dat er een bericht over in de krant komt. Kan je lekker opscheppen tegen over je vriendjes. Dus huppakee, daar gaat weer een prullenbak of een bushokje.

En dat lijkt Ruben zich nog steeds niet te beseffen. Wat voor grote invloed zijn filmpjes hebben op de jeugd, welke aan steeds zwaarder vuurwerk kunnen komen. ’t Gaat hem naar mijn idee echt enkel en alleen om de inkomsten uit zijn Youtube kanalen, dat is zijn brood. Hij noemt zichzelf niet voor niets “Directeur van xTremeRides”…

Vraag me af of Original Fireworks graag met Ruben geassocieerd wil worden...

Dat dacht ik ook al ja, weet niet of die met dit soort vuurwerk geassocieerd willen worden maargoed, vond het wel een vermakelijk filmpje. Alleen begon filemon met een domme vraag dat vuurwerk voor kinderen is etc.

En wat zijn we nu wijzer geworden ? Helemaal niks alleen hoe iedereen gemakkelijk aan illegaal vuurwerk kan komen.

Daar kan de publieke omroep nog een flink probleem mee krijgen.
Sluikreclame op een publieke omroep is verboden.

Ruben en die ander hadden Original Fireworks vesten aan. Je kon de link en het logo zien.
Dit valt onder sluikreclame.

Hoop voor BNN (de week van Filemon) dat ze er geen problemem mee krijgen...

En bahbah, er is veel uitgeknipt! Over dat het geen nitraatbommen zijn maar gewoon nitraten. En meer van dit soort dingen. Jammer.

Was indd. wel ff leuk om te zien.
Maar je ziet maar weer media blijft media...

Volgens mij horen er nog wat stukjes bij te zitten, met diverse uitleg.
maar dat zat er weer niet in natuurlijk...

Daar kan de publieke omroep nog een flink probleem mee krijgen.
Sluikreclame op een publieke omroep is verboden.

Ruben en die ander hadden Original Fireworks vesten aan. Je kon de link en het logo zien.
Dit valt onder sluikreclame.

Hoop voor BNN (de week van Filemon) dat ze er geen problemem mee krijgen...

En bahbah, er is veel uitgeknipt! Over dat het geen nitraatbommen zijn maar gewoon nitraten. En meer van dit soort dingen. Jammer.

Klopt volgens mij mist de hele moraal van het verhaal dat Ruben wilde duidelijk maken dat de media veel te veel ovedrijft. Nu is het inderdaad een filmpje over dat illegaal vuurwerk afsteken gewoon leuk is maar daar hebben wij als freaks helemaal niks aan en ik vraag mij af of Ruben nu eigenlijk wel blij is met dit filmpje.

Ben blij dat ie hier gebanned is want op een niet nader te noemen ander vuurwerk forum reageert die soms echt als een dwaas....

Gelukkig kan ik me daar inhouden om er niet op in tegaan en hoef ik dat hier niet omdat ie er niet meer is ;)

Daar is ie inmiddels ook geband.. Eigenlijk op alle vuurwerksites inmiddels.
Misschien maar goed ook. Eigenwijs tot op het bot. Oogkleppen op. Is alleen maar met z'n eigen ding bezig, mening en opmerkingen van anderen slaat hij compleet in de wind. Een beetje een anarchiste instelling en daarmee eigenlijk een gevaar voor onze gezamenlijke hobby.

Klopt volgens mij mist de hele moraal van het verhaal dat Ruben wilde duidelijk maken dat de media veel te veel ovedrijft. Nu is het inderdaad een filmpje over dat illegaal vuurwerk afsteken gewoon leuk is maar daar hebben wij als freaks helemaal niks aan en ik vraag mij af of Ruben nu eigenlijk wel blij is met dit filmpje.

Vast wel. Aandacht is aandacht, he? Zijn YouTube kanaal én webadres zijn in beeld geweest. Dus dat is dubbel prijs!

Wat zijn we weer allemaal negatief haha.
Ik ga niet eens meer alle reacties lezen.
Hopelijk post iemand het filmpje ik heb niet alles gezien.

Ach ja hij is niet wijzer zullen we maar denken! Het illegale wat ik dan op tv gezien heb word alleen maar gepromoot op deze manier, maar het kan gewoon niet!!! Ik zie zoiets gewoon liever niet op tv want ach die media.... maakt het gewoon er niet makkelijker op voor de echte freaks! Want je bent geen echte freak als je loopt te stunten met illegaal vuurwerk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan