Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ja! vond hem goed! goede burst en grote boeketten!Iemand ervaring met de 2019 batch?
Iemand ervaring met de 2019 batch?
De nummers kloppen die ook met de cakes zegmaar?
Ja. Je kunt ook via het telefoonnummer wat bij hen op de sites staan contact opnemen.Komt er nog een nieuwe productie?
Er was in assen en vierhuizen nog een set. Weet niet of t nu nog zo isJuno inmiddels.... niets op de websites
volgend jaar stonden nieuwe er geloof ik na de zomer op, sws gaan het nieuw bestelde dan weer in de shops verschijnen. Blijkbaar waren er hiervan niet overal restpartijen (Grunn bv niet)Juno inmiddels.... niets op de websites
Nee deze hebben niks met katan te maken en komen ook niet van katan . Dit is een oldskool assortimemt want al jaren bestaatIs dit een omlabeling van Katan Mixed 19 Shots? Of visa versa
Staat er niet op de cake wat het effect is? Ik wil een karton aanschaffen en dan per 2 schieten. Maar als ik niet kan achterhalen welk effect in welke cake zit dan wordt het lastig en kan voor mij een redn zijn om ze dan niet te kopen
Al ontbreekt nr 5 compleet in mijn set is nr 6 4x aanwezig. Stukje kwaliteitscontrole?Dit kan wel! In het ART.NO zit een referentie. Echter weet je niet welk effect…