[Vuurwerk Outlet] Lucky Number 19

Kwaliteit van deze is echt geweldig. Zou iedereen het aanraden om ze te halen voor een schappelijke prijs.

Laatst bewerkt:
Dit jaar voor het eerst gehad. Had 12 stuks dus de doos zelf woog flink veel :). Ook nog kooi erom heen dus voorspelde alleen maar goeds. Uitwerking en effect grootte waren meer dan prima, en als je ze per 2-3 schoot zoals ik heb gedaan stonden meesten compounds niet in de schijnwerpers maar deze. Kijken of we hem dit jaar nogmaals kunnen scoren :)

Is dit nou van Rubro of een ander merk? Want Valk had deze als vervanger voor hun eigen import lijn. Maar ik wil volgend jaar graag weer de lucky 19.

Goedenavond

Dit was geen vervanger voor onze eigen lijn, hét was onze eigen lijn met een verkeerde wikkel helaas .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Blijven toppers. Schiet ze elk jaar wel. Had nog een vol karton van vorig jaar staan, dus lekker droog ook inmiddels. Dit jaar sla ik ze over. Kocht ze altijd voor 110/130 per 12. Prijzen van nu voor een doosje van 6 is me te gek!

Afgelopen jaar wederom een aantal karton weg gestookt. Dit jaar waren ze echt kneiter goed! Wat mij betreft de cake met beste prijs kwaliteit verhouding.

Geweldige cakes. Mooi heldere effecten die lekker laag klappen.
Vast prik een kartonnetje in m'n collectie. 115 a 125 euro per 12.
Nu staan ze weer op de outlet site voor 110 per 6 poahhhhh Zou haast zeggen dat het een foutje is...

Was al een jaar of 2 iets van 175 per karton, en 110 per 6...misschien dat je per karton leukere prijs kunt krijgen, scheelt weer kooi knippen voor ze

Back
Bovenaan