[Vuurwerk Outlet] Lucky Number 19

Ik heb behoorlijk wat assortimenten geschoten deze was qua tempo effect grote en burst 100 procent het beste assortiment wat ik had dit jaar. Heb ook de fairytail geschoten maar deze vond ik minder als de lucky’s de effecten zijn misschien wat meer standaard maar de effect grote en burst maakt dit 100 procent goed.

Ook bij mij waren deze weer als vanouds kneiterharde burst, grote spreiding en de kwaliteit blijft al jaren gewoon onveranderd supergoed!! Dit jaar weer in de collectie sowieso…

Prijs technisch denk ik wel het beste assortiment. Heb een waslijst aan assortimenten geschoten deze kwam beter uit de verf als de fairytail van evo afgelopen jaar. Misschien wat meer standaard effecten als de fairytail maar de burst is top en ze schieten minder hoog als de fairytail.

Als ik alle positieve reacties zo lees op dit ass. dan toch ook maar eens een keer bestellen.

Het zijn tenslotte 19 shots potten!!!:thumbsup:

Als ik alle positieve reacties zo lees op dit ass. dan toch ook maar eens een keer bestellen.

Het zijn tenslotte 19 shots potten!!!:thumbsup:
Eens hoor! Ik ben nog op zoek naar een leuke set. Deze staat zeker bovenaan de lijst. Vulcan heeft trouwens ook een mooie set waar ik over twijfel, is maar 20 mm maar zeer diverse effecten per cake.
Keuzes keuzes keuzes, en dat te bedenken dat het budget al lang weer overschreden is.

Stuk voor stuk dikke rammers voor de prijs. Burst super en effecten groot en goed gevuld. Volgend jaar zeker weer.

Laatst bewerkt:

Één van de beste, als niet de beste assortiment pakket!

Voor €97,50,- gaan ze zeker weer op het verlanglijstje, goede spreiding en burst!

Laatst bewerkt door een moderator:
Van video's niet goed af te zien, maar de burst van deze overtrof alles. Spreiding prima, maar de burst is me vooral bijgebleven. Ook voor bovenstaande prijs gekocht en doorgelont als 1 box (geen sticker voor reservelont, maar heel klein gaatje onderin de cake). Heerlijke klappers! :thumbup:

Is dit nou van Rubro of een ander merk? Want Valk had deze als vervanger voor hun eigen import lijn. Maar ik wil volgend jaar graag weer de lucky 19.

De lucky nr 19 (afgelopen jaar verkocht als big 19 maar had wel het lucky nr 19 etiket) is het zelfde als de valk big 19.

Dit zijn directe omlabelingen en zijn dus hetzelfde!

Beide worden geïmporteerd door rubro.

Back
Bovenaan