[Vuurwerk Outlet] Air Damage

Een jaartje laten drogen en toen 5 tegelijk. Een geweldig spektakel!
Dat drogen heeft hem goed gedaan want de klappen waren een stuk harder dan vorig jaar.

Zit er een reserve lont aan deze? Ik ga een eigen box maken en ik was eerst van plan om 2 keer de Silver Salute aan het einde te zetten, maar ik denk dat ik ze wil vervangen voor 2 keer Air Damage. De box gaat dan als volgt: 2x Evo Fast or furious 7 - 2x Venom Box - 2x Venom Box - 2x Air Damage. :) En de Crackling mine zat er niet meer in in de 2017 versie?

Hallo allen/mannen van outlet.
Ik ben een grote fan van jullie Air Damage en zit elk jaar in mijn collectie.
dit jaar kreeg ik de Valk Thunder mee, weet dat het de zelfde cake is maar dan met ander label.
Deze batch knalde er nog flink op los en had de crakling mine, nu word er bij valk geschreven dat batch 2018/19 zonder mine is en aanzienlijk zachtere burst/knal heeft helaas.
Heeft dit ook gevolgen voor jullie Air Damage?
Groet Sije.

5 van deze schatjes tegelijk gedaan, had ook de Valk omlabeling meegekregen. Ik vond het een behoorlijk knalblokje die best nog eens op herhaling zou kunnen.

ik heb voor eerste keer een knal cake gehaald (altijd gedachte gehad dat het nooit hard kon wezen)
maar wat een top ding idd ook de valk versie gekregen en ik wil voor aankomend seizoen meer dan 1 halen maar als blijkt dat het idd minder is zou ik het zonden vinden.

Ik zag net een filmpje van 2x de Air Damage + Blue Lagoon 2018/2019 op YouTube, maar deze heeft geen Ti salutes meer maar flash salutes? Ik wou deze 4 keer bestellen, ben benieuwd of de knallen even hard zijn.

Laatst bewerkt:
Ik zag net een filmpje van 2x de Air Damage + Blue Lagoon 2018/2019 op YouTube, maar deze heeft geen Ti salutes meer maar flash salutes? Ik wou deze 4 keer bestellen, ben benieuwd of de knallen even hard zijn.

Knallen waren minstens zo hard als het jaar ervoor. Alleen inderdaad, geen ti boeketten meer maar flash salutes.

Back
Bovenaan