[Vuurwerk Outlet] Air Damage

Is goed hoor, ik zal je mijn adres doorgeven dan zal ik het wel even in ontvangst nemen :angel:

Met een gekeurde bunker vast geen probleem! :p

Wij zijn zelf ook erg benieuwd naar deze topper! Maar aangezien het het te vroeg afsteken steeds meer een punt wordt Wachten wij zelf netjes tot 31 december 18.00 :wink:

Haha, scherp Richard. Maar heb t' blok al in handen gehad. De doorsnede van de tubes beloven veel goeds doordat dit geen 25mm betreft. Daardoor hoogstwaarschijnlijk lage knallen omdat er weinig ruimte is voor een flinke bottom shot. Ook de SAS-inhoud ziet er goed uit om over het label nog maar te zwijgen :).

Toch moeten we natuurlijk nog even wachten.

7 stuks zelfs Daaf, :D Dat gaat feest worden!

Zijn trouwens loeizware cakes voor het formaat en tot de rand gevuld!

net de eerste afgeknald, gaat lekker ! Verwachtingen lagen wel hoger, kwam qua knal niet in de buurt van de salute cake2 of de oude secret salute.

De Titanium boeketjes zijn wel erg tof trouwens :)

edit: Moet mijn mening toch bijstellen, zojuist per 2 gingen ze toch wel erg hard :D

Laatst bewerkt:
Als 'eigen' knalcake moet je deze natuurlijk zelf ook afsteken met oud en nieuw!

Nouja dat hebben we gedaan! Er zijn zeker 3 misschien 4 karton de lucht in gegaan. Heerlijke knalbakken! :D

Gewoon los afgestoken, prima rambakje die lekker lang duurt. Vond de secrer salute met crackling ook goed. En had nog een finale edition die toch wel ietsje harder ging

Afgestoken naast de Salute 2 en die haalden ze niet, maar wat doet dat wel:p. Het is zeker een geweldige cake, lekker tempo, goede crackling en lekkere knallen.

Vooral erg goede crackling mine. Ti-boeketjes zijn leuk. Qua knal had ik er nét iets meer van verwacht. Maar ook zeker niet slecht

en geen problemen gehad?bij mij knalde er 1 in het midden uit elkaar en schoten de bombetten mij en omstanders om de oren!heb er nog liggen,durfde ik niet meer af te steken...
Als 'eigen' knalcake moet je deze natuurlijk zelf ook afsteken met oud en nieuw!

Nouja dat hebben we gedaan! Er zijn zeker 3 misschien 4 karton de lucht in gegaan. Heerlijke knalbakken! :D

Back
Bovenaan