[Vuurwerk Outlet] Air Damage

Net als de nieuwe Valk Ti Thunder is ook deze helaas niet echt indrukwekkend :cry:
Maar met een paar tegelijk wel leuk.

8 in een karton trouwens

Net als de nieuwe Valk Ti Thunder is ook deze helaas niet echt indrukwekkend :cry:
Maar met een paar tegelijk wel leuk.

8 in een karton trouwens

Tsja, welke salutecake is tegenwoordig wel indrukwekkend als Stand-alone? Aangezien alle Salutecake 2's zijn uitverkocht..

Ik neem aan dat deze cake dit jaar ook aangepast zal zijn, als die van Valk Vuurwerk dat ook is? 'In ere hersteld' zoals ze dat zo mooi zeggen bij Rubro en Valk.

Dat is toch wel heel bruut hoor! :D

Zodra ik wat beter vervoer heb kom ik toch wel wat kartonnen halen van deze voordat er weer een topper van de markt verdwijnt! :)

Ik had de Delicious Thunder van Rubro (1+1 actie) en m'n broer de Air damage. De Delicious Thunder klapte echt beter!

Een vriend van mij heeft 5 stuks van de 2017 batch meegekregen. Vanavond al 1 afgestoken. Schijnt nu echt beter te zijn!

Mooi! Op aanraden van held Luc van vuurwerkoutlet heb ik op de valreep nog een karton aangeschaft voor de finale :)

Het blok schiet vanaf nu flash salutes in salvo's van 3 als ik mij niet vergis. Ik kon het ook niet laten..;)

Van deze versie wil ik volgende keer een paar meer van hebben, voor mijn gevoel knalde hij dit jaar ook echt veel harder.

Niet zoals het eerste jaar van de valk editie, maar qua knal zijn ze wel goed
De cruelty knalde bij mij nog wel harder.

De crackling is er wel uit, dat is toch een beetje jammer.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan