Vuurwerk Orthen

Geen paniek onze computer miep reageert niet altijd even lekker.
De 120 versie is duurder maar je kent ons...
In de winkel wordt alles netjes geregeld.
We hebben de euphoria de estatic de orthenbox 4 of de fairytail als standaard vervanger.
Ben je daar niet mee eens... dat kan.
Geef het aan bij het afhalen en we zoeken een passende oplossing.

solar box was voor die 100 actie 135. dus tja voor mensen die 100 betaalde leuke maar snap degene die 135 betaald hebben. dan gewoon de 5 euro duurdere exctasy of imortal gold bijvoorbeeld willen. zelf geen box besteld. Al was ik de solar wel van plan te halen xD

Zoals alle jaren hiervoor gewoon weer top, bestelling stond netjes klaar,als vervanger voor de Solar storm heb de ecstatic gekozen. Bedankt Gilbert en de andere toppers die er werken, fijne dagen nog en tot volgend jaar.

Vanochtend weer netjes geholpen bij Orthen, met Remco een prima vervanging van de cruelty geregeld en ook het probleem met de tracer van vorig jaar is netjes opgelost. Tot volgend jaar mannen !!

Super geholpen weer, bestelling stond mooi klaar en een vervanger uitkozen voor de solar storm welke is afgekeurd. Binnen 5 minuten stonden we weer buiten. Mooi assortiment en goede prijzen zeker via de freaksite, volgend jaar is de kans groot dat ik weer bestel.

word ceeulty geheel niet uitgeleverd of verschilt het per geval. want zie maar weinig cakes met zo iets achtste effect van rond die prijs.

Vanochtend, 08:05 bij Orthen stond 5min later weer buiten super geregeld. 1 product niet leverbaar duurdere cake voor in de plaats gehad. Was mijn 1e x bij Orthen maar kom hier zeker terug volgend jaar.

Mannen bedankt!

Geen paniek onze computer miep reageert niet altijd even lekker.
De 120 versie is duurder maar je kent ons...
In de winkel wordt alles netjes geregeld.
We hebben de euphoria de estatic de orthenbox 4 of de fairytail als standaard vervanger.
Ben je daar niet mee eens... dat kan.
Geef het aan bij het afhalen en we zoeken een passende oplossing.

Inmiddels de bestelling opgehaald en het is netjes, misschien wel meer dan netjes opgelost! Dat mag ook gezegd worden ondanks dat ik er weinig vertrouwen in had

Vannacht bestelling opgehaald, prima geholpen en binnen 10 min klaar. Netjes samen met een medewerker hele bestelling nagelopen, inpakfoutje met Zena triumph en gratis cakebox ontdekt en meteen opgelost.
Zou er volgend jaar rustig weer heen gaan.

zo zin in morgen. waar aan herken ik jou remco ? Gilbert weet ik ondertussen wel wie dat is. :) hoop nog mede freaks te zien. een 10 minuten meeting is altijd leuk. :) is de Red fury in bleu bij afhalen ook nog 19.95 ? en is er stiekem nog zoiets als heavy legend 16 48 of dingen op voorraad. ?

zo zin in morgen. waar aan herken ik jou remco ? Gilbert weet ik ondertussen wel wie dat is. :) hoop nog mede freaks te zien. een 10 minuten meeting is altijd leuk. :) is de Red fury in bleu bij afhalen ook nog 19.95 ? en is er stiekem nog zoiets als heavy legend 16 48 of dingen op voorraad. ?

Ik ben er morgen helaas niet.
Echter moet je gewoon ff om gilbert vragen.
Red furry zal hij niet heel moeilijk om doen�� heavy legend 16 of 36 heb je wel een kansje op.
Morgen gewoon even vragen.

Vanmiddag mijn bestelling op willen halen bij Vuurwerk Orthen op de tolburgstraat echter stond mijn bestelling daar niet klaar door een fout van de zaak en ik dacht PFF daar gaan we.. aangezien ik een tijdje terug wat slechte recensies heb gelezen over deze zaak, ik werd naar Orthen gestuurd en ik moest naar :Gilbert of pierre vragen. eenmaal gearriveerd bij Orthen stond mijn bestelling al klaar en kreeg ik er 2 cake's bij van de zaak twv €38,90 voor de ongeregeld heden.
super opgelost al had het voor mij niet gehoeven, kleine moeite die 5 minuutjes omrijden.

Mannen fijne jaarwisseling en ik zie jullie volgend jaar terug!

Wederom, en eigenlijk al jaren, zeer goed geholpen. Dank daarvoor! Weer een tevreden klant hier.

Bij thuiskomst erachter gekomen dat de gratis Rambam box ontbrak. Ook in de winkel heb ik er niet meer aan gedacht. Jammer maar helaas. Aangezien er verder geen smetje op het ophalen zat en er met het afkeurverhaal van de Cruelty zeer flexibel omgegaan is heb ik het er maar bij gelaten. Alsnog dank voor de service heren!

Wederom, en eigenlijk al jaren, zeer goed geholpen. Dank daarvoor! Weer een tevreden klant hier.

Bij thuiskomst erachter gekomen dat de gratis Rambam box ontbrak. Ook in de winkel heb ik er niet meer aan gedacht. Jammer maar helaas. Aangezien er verder geen smetje op het ophalen zat en er met het afkeurverhaal van de Cruelty zeer flexibel omgegaan is heb ik het er maar bij gelaten. Alsnog dank voor de service heren!

Kunt m gewoon ophalen toch? Of is t ver weg?

ik had dit jaar pech bij Orthen. 6x Zena nr 1 niet aanwezig of niet meer. Heb er 6 x glitteing dahlia van evo voor terug gekregen, vond deze op de demo tegen vallen maar ik kon zo gauw niet bedenken wat in de buurt van de Zena nr 1 komt. Verder 4x Fast or Furious 2 besteld en heb hier maar 1 exemplaar van gehad en als vervanging de Fast or Furious 1,3 en de 4. Stiekem baal ik wel dat ik de Zena nr 1 niet heb. Ik heb Gilbert er niet over gesproken over hoe en wat. Want die was druk met een andere freak. Maar ik meen ergens te hebben gelezen, dat wat op de freakssite stond ook aanwezig was.

Laatst bewerkt:
Relatief kleine bestelling, netjes geholpen en alles op voorraad. Keurig geregeld. Vond dit jaar het aanbod wel minder dan vorige jaren. Vandaar ook mij relatief kleine bestelling, nog geen 500 bij elkaar. Hoop volgend jaar wat meer keuze op de freaksite.

Box van 160 euro? Dan moet je veel hebben als dat je niet uitmaakt :wink:

Kost die bak zoveel :shocked:. Ik kan je vertellen dat ik niet zóveel heb :D. Dan ga ik er nog even over nadenken. Remco, mocht je er nog een hebben liggen, misschien dat ik toch nog even langs kan komen? Ik zal Gilbert wel even een mailtje sturen straks en morgen bellen. Wist niet dat die bak zoveel koste :cry:. Doodzonde dus om niet even terug te gaan.

Dik uur rijden, net even te ver wellicht om het praktisch te houden. Ik weet niet hoe men er bij Orthen over zou denken. Remco? :wink:.

Gewoon even bellen is de beste optie.
Vraag om gilbert.
En zeg dat ik via forum.heb gezecht dat je hem moest contacteren.
Leg je verhaal uit en ik denk dat je gewoon een boxje kan komen halen hoor.
Ik zelf sta er vandaag niet.
Anders kon ik het je meteen beloven.
Maar ik verwacht geen probleem.

Back
Bovenaan