Vuurwerk Orthen

Ohh is dit die winkel die win acties op fb zet en geen winnaars bekend maakt?? :D Niet gewend van Orthen :D 3xH doe er es wat aan!

Beetje jammer om dit hier weg te zetten , stuur een PB naar de desbetreffende zaak en of persoon waar het om gaat maar om het hier te openbaren Not done ! vind ik .
Ohh is dit die winkel die win acties op fb zet en geen winnaars bekend maakt?? :D Niet gewend van Orthen :D 3xH doe er es wat aan!

Naar mijn weten zijn er altijd winnaars bekend gemaakt.
Echter zal ik het doorgecen aan Gilbert.
Ik doe zelf namelijk niet met Facebook acties.. maar ga er van uit dat Gilbert wel de winnaars bekend maakt.
Heb namelijk diverse winnaars in decwinkel mogen helpen.

Beetje jammer om dit hier weg te zetten , stuur een PB naar de desbetreffende zaak en of persoon waar het om gaat maar om het hier te openbaren Not done ! vind ik .

gast.. waar jank jij dan om! Dit is een topic over deze winkel, en sarcastisch plaats ik dit hier omdat ze waarschijnlijk die actie totaal vergeten zijn.

Naar mijn weten zijn er altijd winnaars bekend gemaakt.
Echter zal ik het doorgecen aan Gilbert.
Ik doe zelf namelijk niet met Facebook acties.. maar ga er van uit dat Gilbert wel de winnaars bekend maakt.
Heb namelijk diverse winnaars in decwinkel mogen helpen.

Ik geef het hier alleen maar aan omdat er op FB een hoop mensen nu negatief over de winkel tekeer gaan terwijl we gewend zijn van Orthen hier toch wel goed mee om te gaan ;)

Just saying!

gast.. waar jank jij dan om! Dit is een topic over deze winkel, en sarcastisch plaats ik dit hier omdat ze waarschijnlijk die actie totaal vergeten zijn.

Ik geef het hier alleen maar aan omdat er op FB een hoop mensen nu negatief over de winkel tekeer gaan terwijl we gewend zijn van Orthen hier toch wel goed mee om te gaan ;)

Just saying!

Ik speel het even door

Trouwens al bekend wanneer de freak site open gaat. Zie er al een aantal in deze maand open gaan. En zou leuk zijn als er wat 2015 2016 batches van cakés opkomen. Of is alles toch heel flink uitverkocht ?

Laatst bewerkt:
Even over de win actie..
Gilber heeft de redenen bekend gemaakt.
Prijs is gewoon geint en uitgegeven..

Ik citeer hier even de post op facebook.

Nee de winnaar is wel bekend gemaakt alleen hebben we dit weer verwijderd aangezien deze bij nader inzien anoniem wenste te blijven.
Dat was een persoonlijke keuze en jammer van de actie op deze manier. Wij hadden graag een foto getoond met de winnaar maar deze wenste dat niet.

Even over de win actie..

Nee de winnaar is wel bekend gemaakt alleen hebben we dit weer verwijderd aangezien deze bij nader inzien anoniem wenste te blijven.
Dat was een persoonlijke keuze en jammer van de actie op deze manier. Wij hadden graag een foto getoond met de winnaar maar deze wenste dat niet.

Ik lees de reacties op Facebook maar dit is echt triest zeg, ondankbare .... :shocked:
Geef je iemand voor 500 euro aan vuurwerk en dan moeilijk doen over een foto / naamsvermelding :angry:

Is het al te vroeg om naar de plannen van dit jaar te vragen?

Gilbert net gesproken. op vrij korte termijn mogelijk meer bekend en zelfs de webshop open. :) ja jammer van die winnaar. dan ga je toch denken dat diegene iets te verbergen heeft. ook erg kloten voor orthen. want het is toch 500 aan marketing waarde weg. Qua inkoop valt dat natuurlijk lager uit. maar nog erg kloten.

Even over de win actie..

Volgend jaar in de voorwaarden van de actie zetten dan maar :wink:

Iemand met veel te veel kg in huis wil niet nog eens in verband gebracht worden met een flinke hoeveelheid. Dat is de enigste reden die ik kan bedenken

Zojuist een mail gehad van Orthen, er zijn sinds vandaag nieuwe producten toegevoegd en bij sommige producten is er nu een actie prijs.

Rambam helaas niet erbij.

De nieuwe toegevoegde Pangu producten is veelal productie 2017 denk ik, of niet? :)
Zit er nog steeds over te twijfelen hier te bestellen. Bedoel mooi assortiment met veel Evolution en ook nog wat Pangu trekt al gauw mijn aandacht. :D Wat zijn overigens de afhaaltijden?

Back
Bovenaan