Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ohh is dit die winkel die win acties op fb zet en geen winnaars bekend maakt??Niet gewend van Orthen
3xH doe er es wat aan!
Ohh is dit die winkel die win acties op fb zet en geen winnaars bekend maakt??Niet gewend van Orthen
3xH doe er es wat aan!
Beetje jammer om dit hier weg te zetten , stuur een PB naar de desbetreffende zaak en of persoon waar het om gaat maar om het hier te openbaren Not done ! vind ik .
Naar mijn weten zijn er altijd winnaars bekend gemaakt.
Echter zal ik het doorgecen aan Gilbert.
Ik doe zelf namelijk niet met Facebook acties.. maar ga er van uit dat Gilbert wel de winnaars bekend maakt.
Heb namelijk diverse winnaars in decwinkel mogen helpen.
gast.. waar jank jij dan om! Dit is een topic over deze winkel, en sarcastisch plaats ik dit hier omdat ze waarschijnlijk die actie totaal vergeten zijn.
Ik geef het hier alleen maar aan omdat er op FB een hoop mensen nu negatief over de winkel tekeer gaan terwijl we gewend zijn van Orthen hier toch wel goed mee om te gaan![]()
Just saying!
Even over de win actie..
Gilber heeft de redenen bekend gemaakt.
Prijs is gewoon geint en uitgegeven..
Ik citeer hier even de post op facebook.
Nee de winnaar is wel bekend gemaakt alleen hebben we dit weer verwijderd aangezien deze bij nader inzien anoniem wenste te blijven.
Dat was een persoonlijke keuze en jammer van de actie op deze manier. Wij hadden graag een foto getoond met de winnaar maar deze wenste dat niet.
Is het al te vroeg om naar de plannen van dit jaar te vragen?
Even over de win actie..
Gilber heeft de redenen bekend gemaakt.
Prijs is gewoon geint en uitgegeven..
Ik citeer hier even de post op facebook.
Nee de winnaar is wel bekend gemaakt alleen hebben we dit weer verwijderd aangezien deze bij nader inzien anoniem wenste te blijven.
Dat was een persoonlijke keuze en jammer van de actie op deze manier. Wij hadden graag een foto getoond met de winnaar maar deze wenste dat niet.
Wordt de website freaks orthen binnenkort nog aangevuld met nieuwe artikelen waaronder de cakebox Rambam?