Vuurwerk Orthen

Ik heb de bovenstaande 2 berichtjes even door gespeeld na Gilbert.
En verwacht dat het snel aangepast gaat worden.

Voor dit weekend hebben we het volgende in de aanbieding.

IMG-20161216-WA0001.jpg

Groetjes Remco

Als ik m'n bestelling later moet ophalen dan aangegeven, waar zou ik dat kunnen doorgeven? Even een mailtje naar Orthen?

3xh Toevalig een idee hoeveel klappen die rol van de aanbieding is neem aan 100.000 ? en hoeveel meter etc gezien er geen info bij staat.

Remco en Gilbert bedankt voor het verplaatsen van m'n ophaaltijd! Ik kon niet langskomen op de opgegeven tijd maar gelukkig konden jullie het verplaatsen, dank voor de service!

Spectacle show 100 ven evolution is afgekeurd, wat wordt daar de vervanger voor? Mag er in overleg is anders worden uitgezocht kan helaas niet meer op de site kijken omdat alle producten eraf zijn gehaald.

De 2016 is afgekeurd maar misschien hebben ze nog genoeg 2015 liggen en kunnen ze iedereen toch voorzien,? zo niet zal het echt wel goed komen. Op de gewone site staat die nog steeds erbij.

Hoezo afgekeurd ? ik heb deze daar ook besteld namelijk wat is er precies met die webshop aan de hand

meer inlezen in de topic van de box en je weet het. maar de special 100 komt niet in de winkels. maar mogelijk kan je uit meerdere wolff rubro/ evolution boxen kiezen of geld terug. verder is de freak site dicht omdat de freak actie sinds vrijdag over is.

misschien al eerder genoemd , maar met de boxen actie heb ik aangegeven bij opmerkingen welke box ik wil , maar op mijn afhaalbewijs staat nergens dat die rambam box erbij zit .

dit is intern wel geregeld ?
niet dat ik de 29e voor verassingen kom te staan :P

Nee hoor. Mocht het er niet bij zitten... gewoon ff iemand aanspreken.
Maar als het intern afgesproken is moet het erbij zitten.
De 100 variant kan niet worden uitgeleverd.
Echter hebben we keus genoeg..
Dus dat zal het probleem niet mogen zijn.

Helaas nog geen alternatief aangeboden gekregen voor de Solar Storm, alleen het verzoek tot bijbetaling indien ik de 120 versie zou willen op basis van de nu geldende adviesprijs.

Dit jaar weer een poging gedaan na Orthen een jaar te hebben overgeslagen omdat het niet soepel liep.

Ben benieuwd of dit opgelost gaat worden, lijkt er tot nu toe niet op. Dan zal dit zeker de laatste keer Orthen zijn.

Helaas nog geen alternatief aangeboden gekregen voor de Solar Storm, alleen het verzoek tot bijbetaling indien ik de 120 versie zou willen op basis van de nu geldende adviesprijs.

Dit jaar weer een poging gedaan na Orthen een jaar te hebben overgeslagen omdat het niet soepel liep.

Ben benieuwd of dit opgelost gaat worden, lijkt er tot nu toe niet op. Dan zal dit zeker de laatste keer Orthen zijn.

Geen paniek onze computer miep reageert niet altijd even lekker.
De 120 versie is duurder maar je kent ons...
In de winkel wordt alles netjes geregeld.
We hebben de euphoria de estatic de orthenbox 4 of de fairytail als standaard vervanger.
Ben je daar niet mee eens... dat kan.
Geef het aan bij het afhalen en we zoeken een passende oplossing.

Back
Bovenaan