Vuurwerk Orthen

ik had dit jaar pech bij Orthen. 6x Zena nr 1 niet aanwezig of niet meer. Heb er 6 x glitteing dahlia van evo voor terug gekregen, vond deze op de demo tegen vallen maar ik kon zo gauw niet bedenken wat in de buurt van de Zena nr 1 komt. Verder 4x Fast or Furious 2 besteld en heb hier maar 1 exemplaar van gehad en als vervanging de Fast or Furious 1,3 en de 4. Stiekem baal ik wel dat ik de Zena nr 1 niet heb. Ik heb Gilbert er niet over gesproken over hoe en wat. Want die was druk met een andere freak. Maar ik meen ergens te hebben gelezen, dat wat op de freakssite stond ook aanwezig was.

De zena 1 cake is tot onze spijt gewoon totaal niet uitgeleverd.
Jammer dat je niet na behoren geholpen bent!.
Mijn tip. Neem volgende keer de tijd en spreek Gilbert er op aan of vraag om Remco.
Hopelijk heb je verder wel alles goed ervaren.

koste eerst 75a80 maar nu 160 omdat die los is uitverkocht online,

Nee de advies prijs is 159e. Echter door het 10jarige jubileum hebben we hem in de aanbieding gehad voor 80e.
Het is een box VAN 4x25sh 30mm.
Dus een serieuze jongen.
Zijn als het ware 4 profire cakes maar dan versneld!.
Dus is het zekervde moeite Dabombe!!
Succes.

De zena 1 cake is tot onze spijt gewoon totaal niet uitgeleverd.
Jammer dat je niet na behoren geholpen bent!.
Mijn tip. Neem volgende keer de tijd en spreek Gilbert er op aan of vraag om Remco.
Hopelijk heb je verder wel alles goed ervaren.

Jij was er niet en Gilbert was druk bezig met een andere freak. Ik heb een mailtje gestuurd en ik mag nog langs komen van Gilbert dus dat is al positief nieuws. Verder heb ik geen klagen over Orthen. Maar baal wel als je een show op papier hebt staan en dan toch op de laatste drie dagen op nieuw iets moet gaan verzinnen. Vandaag haal ik het niet maar zal morgen ochtend langs komen, ben jij er dan ook? Wel leuk om je een keer te ontmoeten.

Vandaag mijn bestelling opgehaald bij Orthen! Had 4 producten besteld helaas 2/4 niet geleverd door omstandigheden. Had de Zena Revolution besteld, heb nu de spectacle show 120 meegenomen, hoop dat dit een mooie doos is! Daarnaast ook 5x the Pangu Single shots besteld, deze waren ook niet aanwezig. Hier een cake ter vervanging voor mogen ontvangen. Al met al een tweeledig gevoel enerzijds tevreden anderzijds teleurgesteld ik had mij erg verheugd op de Revolution & the Pangu Single shots aangezien dit waarschijnlijk het laatste jaar is dat deze verkocht mogen worden.

Ben vanochtend geweest.
Alles netjes geleverd en ipv de Solar storm de visions meegenomen.
Had 1 insane besteld maar kreeg een heel karton. Dus maar eerlijk geweest en het karton ingeleverd en met 1 insane ervandoor gegaan. Was prima geregeld allemaal.

Net mijn spullen opgehaald die ze vergeten waren, heb nu alles binnen wat ik besteld had :)

Laatst bewerkt:
straks mijn bestelling ophalen. Ben van plan om nog wat bij te kopen maar hebben ze nog leuke aanbiedingen in de losse verkoop?

Spul opgehaald. Niet alles wat ik besteld had was aanwezig maar heb goede vervangers gekregen. Top winkel!

ook net geweest Naja rond 21.10 binnen 22.30 als laatsten na buiten.
Had 4 bestellingen 2 van 2 pagina.s,
Maar daar zat bij de 1ste bestelling pagina 2 van bestelling 2 bij.
Daardoor een foutje maar was op zich snel duidelijk.
Dus daar kreeg ik de 1ste doos.van de 28 cakés. Bleken er 7 niet te zijn.
Daarna netjes de Golden age aangeboden gekregen.
Wat voor de waarde die ik miste. In freak bedrag. zeker een prima deal was.
Maar wou liever de Spectal vision met 1 profire.
Lopen we daarna naar buiten blijken er van de andere 21 caké,s maar 11 in de doos te zitten.
Weer naar binnen en dan tel ik het meter paket en 1 pijlen pakket er niet bij.
Na lang zoeken en alles weer door nemen. Was de rest er ook.
Maar was over het hoofd gezien. En had de 21 aanwezig cakés en de pijlen paket en xxl pack.
En uit eindelijk voor de 7 missende cakes de vision gekozen met 1 profire cake en kreeg er 1 extra voor de hele commotie. Ondanks dat ik baal dat er toch veel niet was.
Maar ook wel redelijk veel van 1 merk was.
En van het niet goed bij elkaar rapen van de bestelling.
Ben ik toch weer tevreden vertrokken. Door de nette vervangende artikelen.
En gun ik orthen de volgende jaar wisseling die ik hou wel weer een bestelling.
Maar de volgende keer zou een verzamel bon optie zoals huisman veel schelen.
En dat alle medewerkers als ze alle bonnen tegelijk willen behandelen dit ook goed handelen.

Kortom en hoop gevoelens en emotie,s Maar uit eindelijk netjes opgelost En is het enige verbeter punt dat die andere 3 bestellingen gewoon er stonden maar over het hoofd werden gezien. En daar iets scherper naar gekeken mag worden. Maar gezien de eind afhandeling en geduld van zowel heel orthen als ons 5. Geef ik orthen nog een 8.

En nu maar is gaan slapen haha xD

Ben vanochtend geweest.
Alles netjes geleverd en ipv de Solar storm de visions meegenomen.
Had 1 insane besteld maar kreeg een heel karton. Dus maar eerlijk geweest en het karton ingeleverd en met 1 insane ervandoor gegaan. Was prima geregeld allemaal.

Ik had de karton gehouden.

Nee toff dat er eerlijke mensen bestaan!!!
Bravo

net mijn bestelling opgehaald, alles in de puntjes geregeld.. erg vriendelijk personeel en goed geholpen omdat er pot er niet bij was..

Ik had trouwens mijn bestelling zo kunnen meenemen zonder te betalen, heb ik maar niet gedaan..

Thanks Orthen en tot volgend jaar..

Gister hier mijn bestelling opgehaald, alles stond netjes klaar helaas 1 vervanger mogen uitkiezen maar was een duurdere pot dus ben tevreden. Zou alleen graag zien dat de kooien al verwijderd zijn uit de dozen, had het nog gevraagd of ze het als nog even wouden doen maar dat wouden ze niet.

Verder prima winkel zou hier volgend jaar weer bestellen mits ze de kooien verwijderen:D

Gister ook mijn bestelling opgehaald, goede service, alles stond klaar en aardig personeel. Voor de Zena NR.1 een duurdere een soortgelijke vervanger gekregen. Ik ben helemaal tevreden! Ga hier volgend jaar zeker weer kopen.
En iedereen, veel stookplezier vandaag!

net vuurwerk opgehaald n.a.v. bestelling op de freaks site. Ik denk voor mij de laatste keer, want hoewel weer netjes opgehlost was bijna de helft van de bestelling vervangen met andere producten. zoals ik zei goed opgelost maar je kiest niet voor niets wat uit.

Gisteren bij de leuke dames van Vuurwerk Tolbrug mijn bestelling opgehaald. :-)

Alle cakeboxen waren er, alleen jammer dat ik met de boxen actie de verkeerde heb meegekregen. Wilde heel graag de RAMBAM jubileum box hebben, maar kreeg de andere mee dit zag ik pas bij thuis komst was wel even een baal momentje.

Bedankt en ik kom volgend jaar gewoon weer wat vuurwerk bestellen via de freaksite!

Jij was er niet en Gilbert was druk bezig met een andere freak. Ik heb een mailtje gestuurd en ik mag nog langs komen van Gilbert dus dat is al positief nieuws. Verder heb ik geen klagen over Orthen. Maar baal wel als je een show op papier hebt staan en dan toch op de laatste drie dagen op nieuw iets moet gaan verzinnen. Vandaag haal ik het niet maar zal morgen ochtend langs komen, ben jij er dan ook? Wel leuk om je een keer te ontmoeten.

Vanmorgen terug geweest en heb andere cake's gekregen. Ze hebben het super netjes opgelost met me.

Zo, ook even mijn reactie. Dit was mijn 2e jaar hier en ondanks dat m'n bestelling in 1ste instantie niet compleet was, werd deze natuurlijk wel na controle aangevuld. Alleen miste ik alsnog 1 artikel. Gilbert een mailtje gestuurd half uurtje later en heb er goed vertrouwen in dat het goed komt. De Big Shots waren niet leverbaar en kon daardoor 4x de Skyhunter mee nemen. Dat was zeker een goede deal!

Bedankt voor de service en tot volgend jaar!

P.s.: kreeg ik nou van Remco de Skyhunters?

Afijn, erg gezellige en leuke winkel, hartstikke vriendelijk personeel die me ook nog hebben geholpen met inladen. Helemaal top dus!

1 tip, als jullie het zo kunnen inrichten dat Orthen samen met de klant de bestelling kan controleren zit je helemaal goed!

En ondertussen hier alles van orthen afgestoken en moet zeggen. achter af top tevredenheid er was maar 1 vervanger die tegen viel de Pearl river was iets minder. maar al het andere is top goed gekomen. en die Ni-Hao sky alert 3 wat een pijlen pakket voor 10 euro. zelfs voor 20 zou ik ze zo meenemen.

Back
Bovenaan