Vuurwerk Orthen

Heb zo juist een gesprek gehad met Gilbert.
Afgelopen jaar is er nog al wat fout gegaan bij de Freak/liefhebbers bestellingen.
Als nog excuses vanuit Orthen.
Om het dit jaar goed te laten lopen heeft orthen het volgende gedaan.

Wat nu op de freaksite staat is al besteld bij de importeur.
Wanneer er een artiekel niet meer leverbaar is dan zal de website uitverkocht weergeven.
Dus potje X heeft een karton inhoud van 8 cakes.
Wanneer er 8 zijn besteld zal het op uitverkocht springen.
Zo zullen ze niemand meer hoeven teleur stellen!.
Dus wat op de site staat is vooraadig!!
Ook zullen ze geen katan meer verkopen dus zullen er ook geen foutjes meer gemaakt worden met dubbel namen zoals cruel traction en full traction enzv.
Nogmaals wat nu op de freak site staat is dus vooradig.
Ik hoop zo een beetje antwoord te hebben gegeven op de vragen die zich laatste tijd afspeelde.

Bij mij te veel fout gegaan 2 jaar terug, veel niet aanwezig en nooit mijn geld terug gehad wat wel terug zou worden gestort.Veel gemaild ,pb gesprekken. Ik hoop dat men het lek boven heeft en wens orthen veel succes .

Nooit geld terug gehad?.
Echt waar?.stuur me even pb.
Dan kan ik het persoonlijk aan Gilbert door geven.

Super Sinterklaas deals!!
ALLEEN DIT WEEKEND!!
EN OP=OP

IMG-20161130-WA0010.jpg

Kijk voor meer acties aan aanbiedingen op Orthen vuurwerk

Welke cake uit die Combi. Van fast en furios was zo groot ?. Verder heb ik van de profline denk maar de helft er tussen gezien voor mijn idee. Maar waren er verder dat leuke opties :)

boxen weekend

5 boxen in de aanbieding voor 100pts.

1 Solarstorm
2 Euphoria
3 Energizer
4 Happyhardcore
5 Festival 150

boxen weekend

5 boxen in de aanbieding voor 100pts.

1 Solarstorm
2 Euphoria
3 Energizer
4 Happyhardcore
5 Festival 150

ow dammed die solar was zo hard gisteren nu moet ik een hele nacht gaan twijfelen of ik Zuiniger moet doen met kerst omdat 100 voor die box een nice price is haha. Had de extascy erin gedaan en ik was al aan het bestelen nu xD

Zaterdag naar de show wezen kijken.
Daar werd ook de 1247 Orthen 6 geschoten, vond ik een goede box.
Maar waaruit bestond deze box ?

In de folder staat namelijk stel je eigen showbox samen, maar waaruit kan men kiezen dan?
En dat geldt ook voor de orthen showbox 4 en de 10.

Wil nog graag een kleine bestelling doen, voor een leuk projectje :rolleyes:
Alleen krijg ik dit:orthen bestelling.jpg

De Sky Alert had ik maar 1x aangevinkt, gek genoeg blijft die aangeven dat dit product niet aannwezig is in de hoeveelheid dat ik wil. Terwijl dat normaal producten van de site verdwijnen als ze uitverkocht zijn. Hopelijk is hier een oplossing voor.
Alvast bedankt!

Hallo!
Ik wil graag mededelen dat de Zena Triumph nog op de site staat.
Deze is sinds gister avond uitverkocht, dus het is mogelijk dat jullie nog geen wijzigingen hebben verricht. Ik begrijp ook dat het weekend is, dus lekker luieren :P
Maar bij deze even een reminder dat de Triumph is uitverkocht, en nog op de site staat.

Fijn weekend, geniet ervan!

Back
Bovenaan