Vuurwerk Orthen

Ik ben hier ook welbenieuwd naar! Ook mail gestuurd ivm producten die wel "op voorraad" staan maar die niet te bestellen zijn...op mail wordt helaas niet gereageerd!

Is er bekend op welke termijn beeld matriaal komt van de jubliem boxen of kan iemand van orthen of evo. Hier meer inzicht ingeven wat je van die boxen mag verwachten.

Heb zo juist een gesprek gehad met Gilbert.
Afgelopen jaar is er nog al wat fout gegaan bij de Freak/liefhebbers bestellingen.
Als nog excuses vanuit Orthen.
Om het dit jaar goed te laten lopen heeft orthen het volgende gedaan.

Wat nu op de freaksite staat is al besteld bij de importeur.
Wanneer er een artiekel niet meer leverbaar is dan zal de website uitverkocht weergeven.
Dus potje X heeft een karton inhoud van 8 cakes.
Wanneer er 8 zijn besteld zal het op uitverkocht springen.
Zo zullen ze niemand meer hoeven teleur stellen!.
Dus wat op de site staat is vooraadig!!
Ook zullen ze geen katan meer verkopen dus zullen er ook geen foutjes meer gemaakt worden met dubbel namen zoals cruel traction en full traction enzv.
Nogmaals wat nu op de freak site staat is dus vooradig.
Ik hoop zo een beetje antwoord te hebben gegeven op de vragen die zich laatste tijd afspeelde.

Toch zie ik via aanbiedingen wel o.a imortal wall is die er wel of niet. Als ik hem in het mandje doe. Lijken er 2 op voorraad er zijn. verder bij the were wolf staat het verkeerde filmpje,

Laatst bewerkt:
Cocktail lijkt me wat saai, Rambam is qua tempo meer mijn ding. Verder vrij standaard effecten maar prima voor een gratis box in de boxenactie.

Back
Bovenaan