Knalgoedvuurwerk
VWC lid
Erg jammer dat er zoveel vervelende ervaringen over Orthen. Een winkel met een prachtig assortiment en heel goed personeel (volgensmij). Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar hoor toch ook negatieve react ies van freaks om mij heen. Het leeg verkoop verhaal wat jullie vertellen, daar ligt toch enige naltigheid van Orthen zelf. Maar van het overige is de winkel in vele gevallen niet de schuldige, maar de importeur.
Ik regel zelf veel dingen achter de schermen bij de winkel waar ik werk met oud en nieuw en het is af en toe tenenkrommend hoe een importeur te werk gaat. Toevallig heeft Orthen ook problemen met Wolff zie ik. Een voorbeeld van mijzelf:
Op onze demo schoten wij een Monsterride (door Wolff ZELF op de lijst gezet). Super product voor de consument en die is die avond al meer dan twintig keer besteld. En de dagen erna zijn er ook nog bestellingen geweest. En wat blijkt, we krijgen acht stuks geleverd en voor de overige tientallen moeten we maar een Big Pleasure meegeven. Wat kan ik/ de winkel hier aan doen??
Ik heb ook veel klanten teleurgesteld naar huis moeten laten gaan, maar heb ze wel gecompenseerd met extra vuurwerk. Toch is dit allemaal erg vervelend, omdat er voor sommige producten gewoon echt geen vergelijkbaar vervangend artikel is. Zelfs de consument is soms opzoek naar specifieke zaken in het vuurwerk die ze dan vervolgens niet krijgen.
Dit is slechts één voorbeeld waar Orthen waarschijnlijk nog 10 voorbeelden aan toe kan voegen.
Wat ik wil zeggen: denk na wanneer je je kritisch uitlaat, een winkelier is in veel gevallen machteloos en draait alleen maar meer kosten om klanten toch tevreden te houden.
Ik regel zelf veel dingen achter de schermen bij de winkel waar ik werk met oud en nieuw en het is af en toe tenenkrommend hoe een importeur te werk gaat. Toevallig heeft Orthen ook problemen met Wolff zie ik. Een voorbeeld van mijzelf:
Op onze demo schoten wij een Monsterride (door Wolff ZELF op de lijst gezet). Super product voor de consument en die is die avond al meer dan twintig keer besteld. En de dagen erna zijn er ook nog bestellingen geweest. En wat blijkt, we krijgen acht stuks geleverd en voor de overige tientallen moeten we maar een Big Pleasure meegeven. Wat kan ik/ de winkel hier aan doen??
Ik heb ook veel klanten teleurgesteld naar huis moeten laten gaan, maar heb ze wel gecompenseerd met extra vuurwerk. Toch is dit allemaal erg vervelend, omdat er voor sommige producten gewoon echt geen vergelijkbaar vervangend artikel is. Zelfs de consument is soms opzoek naar specifieke zaken in het vuurwerk die ze dan vervolgens niet krijgen.
Dit is slechts één voorbeeld waar Orthen waarschijnlijk nog 10 voorbeelden aan toe kan voegen.
Wat ik wil zeggen: denk na wanneer je je kritisch uitlaat, een winkelier is in veel gevallen machteloos en draait alleen maar meer kosten om klanten toch tevreden te houden.