Vuurwerk Orthen

Het is dit jaar trouwens wel lastiger om uit te kiezen bij orthen... waar het aan ligt? Ik weet het niet.

Want tja:
Totaalbedrag: € 306.70
Korting: € 56.96
U betaalt: € 249.74

met een 4 seasons erin, weet ik niet of het zin heeft om heen en weer te rijden... 100 km.

Laatst bewerkt:
Het is dit jaar trouwens wel lastiger om uit te kiezen bij orthen... waar het aan ligt? Ik weet het niet.

Want tja:
Totaalbedrag: € 306.70
Korting: € 56.96
U betaalt: € 249.74

met een 4 seasons erin, weet ik niet of het zin heeft om heen en weer te rijden... 100 km.
Tja, dat probleem heb ik ook...
Het zogenaamde 'op dit product is geen korting van toepassing' of iets dergelijks is schering en inslag de laatste jaren. Leuk, al die restricties vanuit de importeurs, om gek van te worden :frusty:.
Ach, ja. Zo gaat dat nu eenmaal.

Neemt niet weg dat ik toch maar weer even een ritje richting Orthen doe dit jaar :). Blijft een fijne winkel.

Beste liefhebbers,forumers,groot verbruikers.

Bij deze even een bericht wat volgens ons toch best wel belangrijk is.

Wij krijgen inmiddels steeds meer info van onze toeleveranciers dat bepaalde producten al op zijn.
Wij willen geen paniek zaaien maar adviseren iedereen die van plan is om bij ons een bestelling te plaatsen hier zeker niet te lang mee te gaan wachten.
Wij hebben van diverse items een buffer aangelegd echter gaan wij er van uit dat deze buffer niet aan de totale vraag zal kunnen voldoen.
Wij trachten ons uiterste best te doen om iedereen van hun bestelde producten te voorzien.
Echter hoe langer men wacht des te kleiner de kans dat wij mogelijke bij bestellingen geheel geleveerd krijgen.

Er zijn momenteel al meerdere importeurs waar sommige items niet meer te bestellen zijn.
Dit was natuurlijk wel een beetje te verwachten door de lange productie stop in China.

Mijn advies is dus niet tot het laatste moment te wachten met een bestelling.

Gr
VuurwerkOrthen

Beste liefhebbers,forumers,groot verbruikers.

Bij deze even een bericht wat volgens ons toch best wel belangrijk is.
*knip*

Details Marchel? Welke producten lopen hard of zijn bijna op?
Velen wachten immers tot de eerste demo's straks vanaf eind november en gedurende December. Stukje zekerheid...

Details Marchel? Welke producten lopen hard of zijn bijna op?
Velen wachten immers tot de eerste demo's straks vanaf eind november en gedurende December. Stukje zekerheid...

Wat ik heb opgevangen gaat om onderstaande producten.
Het betreft dus niet de winkel vooraden maar vooraad van importeurs.
Er zullen er vast wel meer zijn.

New moon Royal.
Spirit of Beijing Rubro.
Immortal Gold Rubro.
Rock the show Rubro.
Ready to rumble.

Verder verwacht ik een tekort op de 100k en diverse singleshots bij importeurs.
Zoals ik al zei wil ik geen paniek zaaien,Maar als je de tekenen ziet kun je er vanuit gaan dat er veel producten vroegtijdig uitverkocht zullen zijn bij importeurs.

gr

Tja... was idd wel te verwachten.
Enig idee of dit ook geld voor de garden of eden, deze heb ik namelijk net vanmiddag bij jullie besteld. ik ga echt flippen als die nu op zou zijn....:mad:

Tja... was idd wel te verwachten.
Enig idee of dit ook geld voor de garden of eden, deze heb ik namelijk net vanmiddag bij jullie besteld. ik ga echt flippen als die nu op zou zijn....:mad:

Denk dat je het dan wel gehoord had hoor. Orthen kennende lossen ze dit altijd netjes en op tijd op. No worries.

Back
Bovenaan