Vuurwerk Orthen

Ik mis nog een aantal dingen: de Ghost King van Rubro, Royal Thunder smoke en de Delicious Thunder. Komen die noch in het assortiment?

Ik mis nog een aantal dingen: de Ghost King van Rubro, Royal Thunder smoke en de Delicious Thunder. Komen die noch in het assortiment?

Even een paar Posts terug lezen daar staad dat je dat via het e-mail adres op de site kan vragen.

Hebben jullie al enig idee wanneer lesli en pangu op de site komen?
Ben namelijk we erg benieuwd naar pangu. (Volgens mi een erg goede prijs-kwaliteits lijn)

Even een paar Posts terug lezen daar staad dat je dat via het e-mail adres op de site kan vragen.

Ben namelijk we erg benieuwd naar pangu. (Volgens mi een erg goede prijs-kwaliteits lijn)
Ze zijn er op het moment mee bezig, want je ziet de producten al verschijnen onder overig (zowel Lesli als Pangu).

Momenteel worden de laatste producten toegevoed van zoals je kunt zien pangu en Lesli.
Verdern zullen we er geen producten meer bij zetten daar wie met dit aanbod naar onze mening weer ons uiterste best hebben gedaan.

Gr
VuurwerkOrthen.

Momenteel worden de laatste producten toegevoed van zoals je kunt zien pangu en Lesli.
Verdern zullen we er geen producten meer bij zetten daar wie met dit aanbod naar onze mening weer ons uiterste best hebben gedaan.

Gr
VuurwerkOrthen.

Top dat lesli en pangu erop staat.

Jullie hebben inderdaad weer een heel mooi assortiment dit jaar��

Gr
VuurwerkOrthen.

Top, dan ga ik er nu ook goed voor zitten en mijn bestelling maken. Komen er nog filmpjes van Pangu of gaan jullie die schieten op de demo?

Top, dan ga ik er nu ook goed voor zitten en mijn bestelling maken. Komen er nog filmpjes van Pangu of gaan jullie die schieten op de demo?

Wij schieten geen Pangu producten op onze demo daar wij deze dit jaar exclusief op de freaksite aanbieden.
Door de productiestop in China heeft ook Pyrostore vertraging opgelopen met beeldmateriaal.
Maar volgens mij word daar aan gewerkt.

gr
VuurwerkOrthen

2 vragen:

Gisteren stond de topper van Royal wel op de site maar nu niet meer, New moon. Komt deze weer terug?

En wordt de prijs van de Salute Cake 1 nog aangepast? De adviesprijs van dit jaar is €32,50.

2 vragen:

Gisteren stond de topper van Royal wel op de site maar nu niet meer, New moon. Komt deze weer terug?

En wordt de prijs van de Salute Cake 1 nog aangepast? De adviesprijs van dit jaar is €32,50.

Helaas komt de New moon niet terug.
Wij werden vandaag op de hoogte gesteld dat deze was uitverkocht en wij helaas maar 3 ve geleverd gaan krijgen.

Prijs van de Salute cake 1 word z.s.m. aangepast.

gr
VuurwerkOrthen

Helaas komt de New moon niet terug.
Wij werden vandaag op de hoogte gesteld dat deze was uitverkocht en wij helaas maar 3 ve geleverd gaan krijgen.

Prijs van de Salute cake 1 word z.s.m. aangepast.

gr
VuurwerkOrthen

Hmpf, dat vwb de New Moon is niet best...had graag een karton gewild. Maarja, nu dus maar verder zoeken. Wat is de rede van deze kleine aantallen bij Orthen?

Back
Bovenaan