Vuurwerk Orthen

Netjes!

Ik lees dus dat het niet mogeljk is om op de freaksite te bestlelen, en dan samen te voegen met de consumenten site?
Wou eigenlijk nog rotjes, pijltjes en romeinse kaarsen erbij hah

Netjes!

Ik lees dus dat het niet mogeljk is om op de freaksite te bestlelen, en dan samen te voegen met de consumenten site?
Wou eigenlijk nog rotjes, pijltjes en romeinse kaarsen erbij hah

Dit kun je gewoon erbij kopen die avond of bestelling doen en ff aangeven.
We proberen zoveel mogelijk bij elkaar te houden echter lukt dit niet altijd.

gr

Is goed, zal dan wel daar gewoon zeggen denk ik tijdens afhalen.
Zal wel 00.00 01.00 gaan worden zoals vorig jaar:D

no 921
Super Bee's

werken nog steeds niet btw.

Een vraagje aan vuurwerk-orthen, op de freak site staat de china by night voor 75,- euro en op de normale site staat deze voor 59,- euro. Welke prijs betaal je nu voor deze serie.

Een vraagje aan vuurwerk-orthen, op de freak site staat de china by night voor 75,- euro en op de normale site staat deze voor 59,- euro. Welke prijs betaal je nu voor deze serie.

Vaste prijs van 75,-
Heb al doorgegeven dat de oude prijs er nog op staat van de oude versie.

gr

Oke, maar top dat die ook online is, kan ik even kijken wat ik eventueel bij het afhalen nog zou willen bestellen.

Waarschijnlijk de China By Night dus, maar de oude versie met gouden folie is dus niet verkrijgbaar? (Zodat ik wel de nieuwe, met zilveren krijg:P).

Ik had vorig jaar in de losse verkoop wat potten meegenomen, waaronder de Crackling Purple Mine.

Over deze was ik erg enthousiast. Is de Crackling Purple Mine nog leverbaar? :)

Ik had vorig jaar in de losse verkoop wat potten meegenomen, waaronder de Crackling Purple Mine.

Over deze was ik erg enthousiast. Is de Crackling Purple Mine nog leverbaar? :)

Deze is dit jaar niet verkrijgbaar.
Wel zijn er plannen om deze weer op de markt te brengen.
Echter zal dit dan via Evolution Fireworks gaan zodat deze cake bij meerdere winkels kan worden aangeboden.

Gr

Jammer, had er graag een karton van gehad. Als ze weer op de markt komen, gaan ze dan net zo snel als vorig jaar, of worden ze langzamer zoals eigenlijk bedoeld?

Het snelle tempo beviel mij uitstekend. :D

Is het mogelijk om ook nog in december producten bij te bestellen zoals vorig jaar het geval was? Ivm loon dat ik pas half December krijg?

Gr.

mat96matje

Edit: Zie nu bij de freakpagina info staan dat ik tot 20 December kan bestellen. Zal wel goed komen vorig jaar ook fijne medewerking van jullie kant gehad!

Laatst bewerkt:
Men kan tot 20 december bestellen.
Echter vermoed ik dat het assortiment snel zal krimpen.
Ook vandaag weer bericht gehad van Schuurmans dat de 100k uitverkocht is.

Ik denk zelf dat Nederland dit jaar een tekort zal hebben aan vuurwerk.

Gr

Back
Bovenaan