[Dynasty] Cruise Rockets [Vuurpijl Ass.]

wat een troep dit jaar, de helft ging niet eens af... De fluit was nog zachter dan een babypijl dus voor mij geen cruise rockets meer alhoewel het eerst mijn favoriete pijlen waren.

Dit zie je heel vaak gebeuren dat goede producten slechter worden... waarom is dit het geval bij de cruise rocket? weet de importeur het zelf ook wel?

Uiteraard is Wolff hiervan op de hoogte, is genoeg over te vinden op het forum.
Helaas zullen we ze niet meer in de goede kwaliteit terug zien.

Heb gezocht dealers in Rotterdam niks te vinden, wel een in Zoetermeer gevonden die ze afgelopen jaar verkocht.
Ik Zou gewoon daar naartoe gaan om ze te halen

Tip.
Zoek je een goede vervanger van de Cruise rockets.
Zoek dan bij een Wolff dealer naar het Strike force pijlen pakket.
Zitten 9 fluit pijlen in.
4/5, 1 traps fluit pijlen.
4/5, 3 straps fluit pijlen, zoals de goede! Cruise rockets.

Al een paar keer eerder gepost, maar dan toch maar weer.

Tip.
Zoek je een goede vervanger van de Cruise rockets.
Zoek dan bij een Wolff dealer naar het Strike force pijlen pakket.
Zitten 9 fluit pijlen in.
4/5, 1 traps fluit pijlen.
4/5, 3 straps fluit pijlen, zoals de goede! Cruise rockets.

Al een paar keer eerder gepost, maar dan toch maar weer.

Bedankt voor de info!

Tip voor Noorderlingen: Vuurwerklandoutlet heeft versie 2007 in aanbod! Op vraag 'hoeveel heb je?' kreeg ik het antwoord 'hoeveel wil je?' dus zal zeker om een doos of wat gaan. Zelf natuurlijk even een paar pakjes geconfisqueerd :D woohoo! Snel!

Ik heb een mooie voorraad van de oude Cruise Rockets. Probeer ze over een aantal jaren te verspreiden. Maar heb er zoveel, dat er ieder jaar toch een stuk of 60 de lucht in gaan :cool:

Ik heb er nog een stuk of 20 liggen. Ik weer zo niet uit welk jaar maar ze stijgen voor geen meter ze gingen bijna allemaal met een grote bocht weer naar de grond.

Back
Bovenaan