Vuurwerk Orthen

Nee de nacht van 28e tot 15.00 uur smiddags de 28e..
Volgende keer Marchel of Gilbert roepen..
Niet iedereen kan een grote freak zijn zoals wij op dit forum;)

Nou beste liefhebbers.
Inmiddels is de 1e week alweer bijna om.
En dat betekend dat wij alweer gaan beginnen voor het nieuwe seizoen.
Volgende week vrijdag staat ons 1e gesprek alweer gepland bij een importeur.
Ok ben ik al druk bezig met een zeeeer leuke demo die hopelijk plaats gaat vinden,Echter zal dit afhangen van de financien.
Als ik dit rond krijg gaat dit een prof demo met Italiaans,Spaans,en duitse tinten worden.
Ik ga hier mijn beste beentje voor zetten en doe er alles aan om dit erdoor te krijgen.
Ook hebben we al bepaalde oplossingen bedacht om ons knelpunt van afgelopen jaar te vermeiden.
Tevens gaan we kijken hoe we met importeurs op 1 lijn kunnen komen qua onder leveringen,Dit vonden wij namelijk erg vervelend naar jullie toe.

Dus jullie zien dat we alweer behoorlijk bezig zijn om jullie weer iets geweldigs aan te bieden over een maand of 10.

Verder zou ik graag willen weten of er intresse is om onze site eerder online te zetten voor de oude bekende producten en karton aanbiedingen?

gr
VuurwerkOrthen.

Mooi om te horen.
Zelf denk ik dat 1 november een mooie datum is om de site online te gooien, dan begint seizoen toch echt.

November? Oktober is ook goed hoor:p

Ben nu al benieuwd naar de demo.
Tot en met 6'' en dan italiaanse tinten lijkt me wel leuk.

Niet te groot kaliber, anders word het kwa afstand niet meer leuk denk ik.

De kartonverkoop rond oktober opstarten en de rest van de freakskortingenverkoop gewoon op 1 november lijkt mij prima, hebben jullie als winkel ook al eerder een goed beeld over het aantal karton dat besteld moet worden.
Voor de demo lijkt me het idee hartstikke vet, vond wel bij de vorige demo dat de producten die getoond werden wat magertjes waren. Lag ook aan de locatie las ik, maar om meer mensen naar je winkel te trekken hadden er betere producten geschoten kunnen worden die voor de verkoop waren.
Verder de wachttijden een klein beetje indunnen en de leveringen beter afspreken met importeurs, was vervelend om nog een keer terug te rijden voor een karton dat niet geleverd was door wolff.
Zoals ik eerder gezegd heb een simpel koffieapparaat en nummertjessysteem zouden ook al gelijk wat druk van de ketel afhalen.
Verder viel het me nog allemaal reuze mee met de verkoop, had erger verwacht eerlijk gezegd.

Verder zou een systeem op de bestelsite dat je in stapjes kunt bestellen met dezelfde korting ook wel fijn zijn, maar ook weer niet echt noodzakelijk.
Stond op oudjaarsdag een artikel over vuurwerk-orthen in de volkskrant, kan deze hier niet delen maar hier was ik wel van onder de indruk.
Je winkel wordt niet zomaar uitgekozen door een landelijke krant.

Ik ben alweer wat producten aan het uitzoeken die ik per karton kan gaan bestellen voordat ik weer even in een lichte vuurwerkslaap ga, als alles meezit bestel ik hier volgend jaar weer.
Vuurwerktotaal kan ik nog aanbevelen, evenals de wat goedkopere 500grammers.
Verder was alles eigenlijk wel prima dit jaar!

Van mij mag de site al op 1sept open.
Ken ik mooi elke maant een beetje meer bestellen;).
Maar de proff demo word denk ik wel een feestje..
Man de verkoop is net voorbij en je geeft nu alweer gas....
Neem tog de rust ff kerel:p

Wat ik al eerder las, is het misschien inderdaad handig om de karton verkoop al eerder te starten. 1 oktober lijk mij een zeer mooie datum, dat is wel de tijd dat ik al wil gaan bestellen. Dan kan ik kwa financieel gebied ook de meeste dingen op orde brengen voor de rest van de producten die ik wil. Is misschien ook handig om al vroeg in het jaar oude producten die jullie al op voorraad hebben voor een leuke korting weg te doen, heb dit al vaker afgelopen jaren gezien bij andere winkels. Ik ben namelijk wel bereid om wat zekerheid te krijgen voor bepaalde ( eerdere productie ) producten.

En het is misschien beter om een vuistregel met vervangers te hebben in jullie team,voor de freaks. Bijvoorbeeld een vervanger van 110% van het aangekochte bedrag. Dus als iets 50euro kostte, om dan iets van 55 euro te kiezen. Ik werd dit jaar echt overdonderd met de lijst van producten die er niet waren, en dat ik even snel wat anders moest kiezen. Wist ook niet wat ik nou mocht kopen enzo.. Zo'n vuistregel zou de tevredenheid van klanten in zo'n geval erin houden.

Wat ik al eerder las, is het misschien inderdaad handig om de karton verkoop al eerder te starten. 1 oktober lijk mij een zeer mooie datum, dat is wel de tijd dat ik al wil gaan bestellen. Dan kan ik kwa financieel gebied ook de meeste dingen op orde brengen voor de rest van de producten die ik wil. Is misschien ook handig om al vroeg in het jaar oude producten die jullie al op voorraad hebben voor een leuke korting weg te doen, heb dit al vaker afgelopen jaren gezien bij andere winkels. Ik ben namelijk wel bereid om wat zekerheid te krijgen voor bepaalde ( eerdere productie ) producten.

En het is misschien beter om een vuistregel met vervangers te hebben in jullie team,voor de freaks. Bijvoorbeeld een vervanger van 110% van het aangekochte bedrag. Dus als iets 50euro kostte, om dan iets van 55 euro te kiezen. Ik werd dit jaar echt overdonderd met de lijst van producten die er niet waren, en dat ik even snel wat anders moest kiezen. Wist ook niet wat ik nou mocht kopen enzo.. Zo'n vuistregel zou de tevredenheid van klanten in zo'n geval erin houden.

Hierin hebben we altijd al een goede regeling gehad.
Even met Gilbert of mij in overleg en je gaat zekerweten met een lach van oor tot oor naar huis.
Dat dit afgelopen jaar een paar keer mis is gelopen komt omdat we door de drukte een aantal extra mensen hebben opgeroepen die dit nog niet wisten er mee om te gaan.
Ons motto is.
Zit er iets niet bij,Maken Marchel of Gilbert je blij:p

Ook word er gekeken naar een evt koffie/choco apparaat.

gr

Ik wil bij deze Orthen nog graag bedanken voor de service! De 31e een karton rock the show leveren was gelukkig geen enkel probleem! Bedankt heren! :D

Even met Gilbert of mij in overleg en je gaat zekerweten met een lach van oor tot oor naar huis.
Dat dit afgelopen jaar een paar keer mis is gelopen komt omdat we door de drukte een aantal extra mensen hebben opgeroepen die dit nog niet wisten er mee om te gaan.
Ons motto is.

gr

Okee ja daar weet ik als nieuwe klant natuurlijk niks van. Volgend jaar beter! En voor dat choco apparaat is inderdaad een goed idee. En ik las al ergens een nummertjes-trek apparaat, is een zeer goed idee! En dan wat stoelen in de showroom dan komt dat goed.

Maar, de rest van mijn eerdere bericht lijken mij ook goede tips.

Verder zou ik graag willen weten of er intresse is om onze site eerder online te zetten voor de oude bekende producten en karton aanbiedingen?

Daar heb ik zeker interesse in. Misschien is het een idee om de sectie met kartonnen uit breiden met meerdere artikelen. Voorkomen jullie gelijk een enorme hoeveelheid aanvragen per mail. Scheelt jullie weer een hoop tijd en men kan gelijk zien wat je kan krijgen en voor welke prijs.

Misschien kunnen jullie als men via de freak side besteld de afhaaltijden voor de "nacht verkoop" indelen per uur. Per uur maar een "x" aantal bestellingen zodat je mooi alles indelen en je de piek druktes kunt vermijden.

Overigens vond ik het zelf wel gezellig die drukte 's nachts! Maar ik kan me voorstellen dat het voor jullie wel erg hard werken was de eerste paar uur.

In ieder geval was het gekochte vuurwerk en de service:thumbup: van jullie top dit jaar! Jullie zien me zeker terug aan het eind van dit jaar!

Groeten
Ruben

Ons motto is.

gr

Dit kan ik alleen maar beamen. Thanks heren.

Nee de nacht van 28e tot 15.00 uur smiddags de 28e..
Volgende keer Marchel of Gilbert roepen..
Niet iedereen kan een grote freak zijn zoals wij op dit forum;)

Was jij dan die gozer die de hele tijd niks stond te doen?:D

Er zijn ook foto's gemaakt die avond/nacht, waar blijven die?

Excuus dat de foto's op zich hebben laten wachten maar ook voor mij waren het drukke en zware dagen. Na de jaarwisseling mocht ik ook direct weer 6 dagen volle bak werken dus ik heb niet eerder tijd gehad dit te regelen.
De mooiste foto's heb ik in ieder geval even uitgezocht.. hierbij dus;

14093202.0f6fb752.560.jpg

14093205.d57dee7d.560.jpg

14093208.4d9e9af5.560.jpg

14093210.a10479ed.560.jpg

14093212.645fc5c6.560.jpg

14093216.d5e3c506.560.jpg

Ook ik wil vuurwerk-orthen bedanken voor al het vuurwerk dit jaar.
Ik heb maarliefst anderhalf uur moeten rijden om in orthen aan te komen maar het was de moeite zeker waard.
Jammer genoeg waren een aantal producten niet op voorraad maar gelukkig heeft Marchel ervoor gezorgd dat ik tevreden de winkel verliet.
Ik was rond 23:45 in de winkel en zag al een aantal mensen zitten. Gelukkig was ik als 3e aan de beurt dus ik heb niet heel lang moeten wachten.
Wel zou het handig zijn om aankomend jaar met nummertjes te werken of iets in die richting.
Ik zag dat veel mensen die al lang aan het wachten waren later aan de beurt kwamen dan mensen
die net de winkel binnen liepen. Een nummertje trekken is de perfecte oplossing hiervoor in mijn ogen.
Buiten dat nogmaals bedankt voor het vuurwerk dit jaar. Hopelijk komt er weer een kortings-actie voor freaks want dan bestel ik 100% zeker opnieuw bij vuurwerk-orthen!

Inmiddels ben ik al bezig met het uitzoeken van de bommen etc voor de (mogelijke)prof afsluiting van onze demo dit jaar.
Ik zal als alles doorgat terzijnertijd een aantal items posten met bommem,cakes etc die ik wil gaan gebruiken in de show.
Duimen maar dat het doorgaat want dit word dan echt een show waar men lang over zal praten:p

Geachte Liefhebbers.

Zoals jullie weten gaan wij dit jaar een nieuwe freak/site bouwen.
Zijn er hier personen die dit heel erg goed kunnen.

Graag zou ik van deze personen een PM willen ontvangen.

Graag alleen serieuze reacties en personen die weten waar ze mee bezig zijn.
We willen namelijk een super mooie geweldige site maken met veel mogelijkheden.

We hebben wel al een bouwer echter weet men hier de materie en kennis over een vuurwerk website.
Dus dit kan voordelen hebben.

Mochten we intresse hebben dan gaan wij dit met betrokkene verder opnemen.

gr

Hallo beste kruitsnuivers.
Bij deze weer even een update.

Vandaag is Gilbert bezig geweest met de 1e fase voor de nieuw op te zetten vuurwerksite.
De evaluatie van 2012 was zeer positief op een paar punten na.

Punten van aanpak.
Wij zullen dit jaar waarschijnlijk meerdere dagen in de nacht open gaan om de drukte te sprijden.
We gaan afspraken maken met onze toeleveranciers wat betreft aanleverings garantie.
Ook gaan we kijken of we een uitbreiding kunnen gaan realiseren van 50.000 kilo.
Verder komt er een 3e bunker bij op de zaak.
Koffie/hot choco gaan we ook bekijken hoe we dit kunnen regelen.
Stappen zijn gestart voor eigen import en plannen zijn in de maak om ook andere winkels te gaan leveren vanwege meerdere vragen van winkels(dit zal later bij concrete afspraken bekend worden gemaakt)

gr

Ik kan julie al vast een ding mede delen!
Hou dit toppic en dat van de Evo lijn dit jaar maar goed in de gaten.
Als alles mee zit zal er veel gaan veranderen.
De vuurwerk wereld zal flink beven op zijn grond vesten wanneer de nieuwe artiekelen op de nederlandse bodem aan komen.
Hou het in de gaten!
Evo zal niet zomaar een lijntje zijn...
Ik vermoed en weet dat er wat groots aan komt....
Of heb ik nu teveel gezecht Marchel?

Back
Bovenaan