brian the freak
VWC lid
Heey ik heb er ook een dagje gewerkt.... En heb wel degelijk kennis van zakenhaha
Bij tweifel gewoon na Marchel of Gilbert vragen!
Dan komt alles (en meestal na wens) wel weer goed!!
Toevallig de 29e savonds ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heey ik heb er ook een dagje gewerkt.... En heb wel degelijk kennis van zakenhaha
Bij tweifel gewoon na Marchel of Gilbert vragen!
Dan komt alles (en meestal na wens) wel weer goed!!
Wat ik al eerder las, is het misschien inderdaad handig om de karton verkoop al eerder te starten. 1 oktober lijk mij een zeer mooie datum, dat is wel de tijd dat ik al wil gaan bestellen. Dan kan ik kwa financieel gebied ook de meeste dingen op orde brengen voor de rest van de producten die ik wil. Is misschien ook handig om al vroeg in het jaar oude producten die jullie al op voorraad hebben voor een leuke korting weg te doen, heb dit al vaker afgelopen jaren gezien bij andere winkels. Ik ben namelijk wel bereid om wat zekerheid te krijgen voor bepaalde ( eerdere productie ) producten.
En het is misschien beter om een vuistregel met vervangers te hebben in jullie team,voor de freaks. Bijvoorbeeld een vervanger van 110% van het aangekochte bedrag. Dus als iets 50euro kostte, om dan iets van 55 euro te kiezen. Ik werd dit jaar echt overdonderd met de lijst van producten die er niet waren, en dat ik even snel wat anders moest kiezen. Wist ook niet wat ik nou mocht kopen enzo.. Zo'n vuistregel zou de tevredenheid van klanten in zo'n geval erin houden.
Hierin hebben we altijd al een goede regeling gehad.
Even met Gilbert of mij in overleg en je gaat zekerweten met een lach van oor tot oor naar huis.
Dat dit afgelopen jaar een paar keer mis is gelopen komt omdat we door de drukte een aantal extra mensen hebben opgeroepen die dit nog niet wisten er mee om te gaan.
Ons motto is.
Zit er iets niet bij,Maken Marchel of Gilbert je blij
Ook word er gekeken naar een evt koffie/choco apparaat.
gr
Verder zou ik graag willen weten of er intresse is om onze site eerder online te zetten voor de oude bekende producten en karton aanbiedingen?
Hierin hebben we altijd al een goede regeling gehad.
Even met Gilbert of mij in overleg en je gaat zekerweten met een lach van oor tot oor naar huis.
Dat dit afgelopen jaar een paar keer mis is gelopen komt omdat we door de drukte een aantal extra mensen hebben opgeroepen die dit nog niet wisten er mee om te gaan.
Ons motto is.
Zit er iets niet bij,Maken Marchel of Gilbert je blij
Ook word er gekeken naar een evt koffie/choco apparaat.
gr
Nee de nacht van 28e tot 15.00 uur smiddags de 28e..
Volgende keer Marchel of Gilbert roepen..
Niet iedereen kan een grote freak zijn zoals wij op dit forum![]()