mat96matje
VWC lid
Ik moet vanavond tussen 20.00 en 21.00 halen. Hopelijk schiet het een beetje op!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoe is het trouwens met de parkeerdrukte?
Thanks Marcel - uiteraard vervelend dat dit zo is gelopen vannacht.
Ik ben naar tevredenheid door je geholpen, maar herken de opmerkingen van de lange wachttijden, ondanks slechts een handvol mensen voor je in de rij, helaas ook. Puntje voor volgend jaar denk ik.
Wel heb ik gezien dat er echt werd geprobeerd en in vele gevallen ook in werd geslaagd, daar waar mogelijk, zaken goed op te lossen (bijvoorbeeld bij missende producten).
Iets kortere wachttijden en wat koffie en het is helemaal top
Happy new year![]()
Al een paar kilootjes kwijt Marchel?
Logistiek valt er nog wel het eea te verbeteren maar voor de rest geen klagen, nog steeds een prima winkel met prachtig assortiment. Thumbs up.
pff dit jaar was ik bij de tolburgstraat en ze hadden amper nog single shots heb leuke vervangers gekregen ook duurdere maar ik heb er 348 besteld en 60 gekregen met wat cakes maarja sorry hoor ik vind cakes ipv single shots niet zo goede vervanging dus uiteindelijk tog maar geld terug en bij mijn eigen lokale dealer gehaald..