Vuurwerk Orthen

Met zo'n prijs zou ik het echt niet erg vinden om 2/3 keer heen en weer te rijden hoor :p
Maar ik hoef dan ook maar een kwartier te rijden voordat ik bij orthen ben :D

Top actie - ik overweeg ook om 00.01 te komen - moet nog ff overleggen.

Wellicht een overbodige vraag, maar goed: heb je hier geen vergunning of iets dergelijks voor nodig, of is dit al geregeld: als ik dan kom, wil ik natuurlijk niet het risico hebben dat op last van de gemeente de verkoop op 00.01 niet plaats kan vinden ;)

Top actie - ik overweeg ook om 00.01 te komen - moet nog ff overleggen.

Wellicht een overbodige vraag, maar goed: heb je hier geen vergunning of iets dergelijks voor nodig, of is dit al geregeld: als ik dan kom, wil ik natuurlijk niet het risico hebben dat op last van de gemeente de verkoop op 00.01 niet plaats kan vinden ;)

Wij hebben hier toestemming voor uiteraard.
En daarbij staat er in het besluit dat de verkoop op 28/29 start waarbij er geen tijd in is opgesteld.
Dus ben je vrij in hoelaat/vroeg je start met de verkoop.

gr

Ik heb al vervangers voor mijn producten in mijn hoofd, kan ik dat alvast mailen dat ik ie krijg? Ik had namelijk 4 z gate of heaven 1 en 2 x ready to rumble.

Me vuurwerk is binnen en het is allemaal goed gegaan!
Volgend jaar misschien aparte wacht rijen maken om de wachttijden te verminderen?
Het was wel gezellig, in één ruimte met alleen maar liefhebbers, gewoon chill!
Lesl, bedankt voor de gezellige gesprekstof en Orthen bedankt voor de korting en het geleverde vuurwerk!

Ik ben er super blij mee en ik wens hier iedereen een top Oud en Nieuw!

En Orthen, tot volgend jaar!

Groetjes,

Een tevreden klant :D

Me vuurwerk is binnen en het is allemaal goed gegaan!
Volgend jaar misschien aparte wacht rijen maken om de wachttijden te verminderen?
Het was wel gezellig, in één ruimte met alleen maar liefhebbers, gewoon chill!
Lesl, bedankt voor de gezellige gesprekstof en Orthen bedankt voor de korting en het geleverde vuurwerk!

Ik ben er super blij mee en ik wens hier iedereen een top Oud en Nieuw!

En Orthen, tot volgend jaar!

Groetjes,

Een tevreden klant :D

Dit noem ik http://www.youtube.com/watch?v=lFi6Ldoi74c&feature=youtube_gdata_player

Geniet er van!

Back
Bovenaan