Vuurwerk Orthen

Net terug van Vuurwerk Orthen! Alles perfect geregeld en goed geholpen door Gilbert en de medewerkers. Was erg druk maar het liep goed.

Marcel, Gilbert & medewerkers Vuurwerk Orthen, bedankt voor de goede service en succes in de komende dagen.

Tot volgend jaar!!

Onderweg samen met DDfirework naar Zoetermeer vanuit Orthen. Was geweldig, alles past nog maar net. Film thuis even in elkaar zetten op de pc en dan zal ik deze plaatsen op dit topic. Thuis alles uitstallen en foto's maken :D

Ook ik ben nu net terug in het oosten des lands. Werd om 1.45 geholpen terwijl ik er al om 0.00 was. Kwam in het begin niet goed op gang, maar later liep het aardig goed door. Ook de winnaar van het prijzenpakket is bekend. Volgens mij was hij een beetje overdonderd haha. Mijn bestelling was helemaal compleet op 4x Rubro Pulse driver na. Deze zaten bij sommigen wel bij de bestelling. Helaas bij mij niet. Had Marchel nog de tip gegeven om deze in hun assortiment op te nemen, en nu kreeg ik juist deze niet. Maargoed dat mocht de pret niet drukken. Voor de rest was alles compleet en heb als vervanger Broekhoff Xtreme Pack 2 gekregen+geld terug. Erg netjes!

Ondanks de wat langere wachttijd ben ik een zeer tevreden klant en kom volgend jaar zeker weer! Wellicht dan wat later op de avond. Succes komende dagen en bedankt voor de service en de acties!

Net terug van Orthen, jammer genoeg geen Proffesionele firebase en new years pyro box aanwezig. De Firebase niet geleverd door cafferata. Verder wel effe moeten wachten, maar uiteindelijk netjes opgelost met vervangende producten, en gedeelte van me geld terug!

Geen professional firebase nee? *****eeee .... Had ik ook besteld,maargoed we gaan het daling zien! Heb er wel vertrouwen in dat het goed komt!:)

Geen professional firebase nee? *****eeee .... Had ik ook besteld,maargoed we gaan het daling zien! Heb er wel vertrouwen in dat het goed komt!:)

Marechal, had de pakbon gecontroleerd en zelf gekeken, medewerkers laten zoeken, meer niks kunnen vinden. Volgens de pakbon zouden ze erbij moeten zitten.

Ik ben ook weer thuis, prima geholpen.
Duurde wat langer dan vorig jaar, maar dat was al netjes aangegeven.
Alle producten gekregen behalve het karton heavy 5 hierr moet ik vanmiddag voor terug komen en dat was wel even balen.
Schuld hiervan ligt echter niet bij Orthen maar bij de leveranciers.

4de x op rij bij orthen, was weer top! was wel wat druk, maar dat is te danken aan mensen die zijn gekomen zonder zich aan te melden, dat is dan wel weer jammer van zulke klanten.
met een paar medefreaks gezellig een paar uurtjes er gezeten, echt nachtbraken, vond het super zo de halve nacht door te komen.
op ding na was alles compleet, maar dat kwam ook door degene die er ware zonder aan te melden.
maar de oplossing was na wens, dus ik weet nu al dat ik er volgend jaar weer sta.
Gilbert, marchel en de rest bedankt maar weer

Ook weer terug van Orthen - was er rond 08.15 en kleine anderhalf uur later was ik geholpen. Ik had +/- 6 tot 8 mensen voor me in de rij.
Er waren meer mensen aan het helpen bij de losse verkoop dan bij de voorverkoop rij.

Ondanks dat het toch wel een tijdje wachten was, zeker tevreden.

Ook nog kort met medeforumlid berghe gepraat: welk product heb je nu als vervanging uitgezocht?

Marcel bedankt voor de hulp en het aanpassen van de bestelling.
Heb alles wat ik wilde hebben, dus nu is het enkel nog wachten tot de 31e :)

Ook weer terug :)

Het wachten was wat minder, de rij was niet overdreven lang maar het ging zo traag :rolleyes:

2 producten waren er niet, de exploding box en shanghai van wolff (deze zou er pas in de middag zijn) maar heb voor beide mooie vervangers gekregen :D

Al met al dus dik tevreden!

Mijn eerste winkel vandaag was Orthen. Een van de kleinste bestellingen (200 euro voornamelijk single shots en wat pijltjes). Ondanks dat ik op tijd was van de bestelling, en er misschien 15 mensen in de winkel waren, heeft het een uur geduurd voordat ik de bestelling had.

Er was verder ook geen koffie ofzo, dus dat uur duurde vrij lang met alleen maar een beetje naar de dummy's kijken.

Jammer, want het was niet heel druk, maar het leek alsof het allemaal wat warrig verliep. Verder was de bestelling goed en de freak actie uiteraard prima, de jongen aan de balie zei overigens ook dat hij het lang vond duren, toch jammer van de beleving.

Ook ik heb net weer een bezoek gebracht aan vuurwerk Orthen, echter was het hier mega druk, en kwam ik alleen om wat missende producten op te halen.

Dus maar doorgereden naar vuurwerk Tolbrug (hun 2e locatie) en daar doorgegeven wat ik miste, ze hadden niet veel meer op voorraad, maar toch kreeg ik een flinke tas kleine producten mee naar huis, erg leuk zo'n verrassingspakket!

Vannacht ook tot ruim 4 uur bij Orthen geweest, was enorm gezellig en tevreden met mijn bestelling.

Hulde aan heel de Orthen crew voor het mogelijk maken van alles, en dat jullie volgend jaar weer de beste van het land mogen zijn! :D

Ook net terug van Orthen.
Het verliep wat warrig en 2 van mijn bestelde producten waren niet op vooraad.
De Event 50MM. maar daar heb ik een passende vervanger voor gehad. De event cake no 4.
En de super blinking willows was er niet.
Maar ook daar heb ik een Vita 1 voor gehad.
Dus wat mij betreft keurig opgelost.

Alleen zou een muziekje en een bakje koffie de winkel nog net wat gezelliger maken.
Desondanks, goede service jongens en nog veel succes de komende dagen!

Vond het jammer bij vuurwerk orthen.. snap wel dat ze al vanacht waren begonnen maar heb best staan balen daar. Ik kwam net terug uit Nijverdal en moest bij orthen nog even mijn buurtassortiment ophalen. Daar heb ik eerst al lang staan wachten maargoed. Toen wou ik nog even "vlug" de silver willow en vuurwerkbrillen halen bij de losse verkoop. Er stonden 5 klanten voor mij en ik heb minimaal een uur moeten wachten. Eenmaal aan de beurt de silver willow(half uur zoeken) op.. nou oke exploding box dan? (half uur zoeken) op.. Naja dan de magic three en die was er gelukkig wel. Maar vind het jammer ben van vuurwerk orthen toch altijd goede service enzo gewend. Vraag me dan af waarom er niet nog iemand op de losse verkoop staat ofzo. En bij die bestellingen.. doe gewoon net als bij Valk vuurwerk de bestelling meegeven en zeggen dat je buiten of in die tent of waar dan ook even je bestelling zelf controleerd met de bon erin en als het niet klopt dat je even terug komt. En zet bij dat terugkompunt dat ook iemand neer. Had het idee dat het zoveel sneller kon en leek een beetje of alles achter op een grote berg lag en er in gedoken moest worden voor ieder product. Klinkt misschien kritisch maar wellicht tips voor volgende keer.

Back
Bovenaan