Vuurwerk Orthen

Ik vind gewoon dat je op je leveranciers moet kunnen rekenen. Service is enorm belangrijk voor je klanten en dat zullen alle ondernemers beamen maar sommige bedrijven snappen dat niet helemaal. Ik hoop voor Orthen dat de leverancier toch nog service toont en met een oplossing komt, want uiteindelijk rekent de klant toch de klacht bij de winkel terwijl de leverancier de boosdoener is. Al met al heb ik alle vertrouwen dat Orthen hier professioneel mee omgaat

In de 7 jaar dat we nu vuurwerk verkopen hebben we volgens mij maar 1 klacht gehad die we niet naar tevredenheid konden oplossen,En dat kwam zelfs niet eens door ons.
Dus dat is al een hele prestatie en die willen we natuurlijk hoog houden.

gr

Gelukkig heb ik geen cakes gekocht die op het lijstje staan, ja de gate of heaven 1. Maar die kan ik zeker missen. Wel jammer , maar het is nu eenmaal zo. Shit happends , ff snel een vervanger zoeken lijkt me de beste optie. Niet alles kan altijd goed gaan toch ?

Nog even een snelle vraag.
Meeste producten die ik heb besteld zijn als het moet wel te vervangen door een ander.
Echter heb ik ook een karton lights of heaven en volgens mij zijn deze erg hard gegaan.
Zijn deze gewoon allemaal leverbaar op tijd gestopt met bestellingen aannemen?
Aangezien dat prachtige blokje voor die prachtige prijs ook nog gewoon niet te vervangen is haha!

Nog even een snelle vraag.
Meeste producten die ik heb besteld zijn als het moet wel te vervangen door een ander.
Echter heb ik ook een karton lights of heaven en volgens mij zijn deze erg hard gegaan.
Zijn deze gewoon allemaal leverbaar op tijd gestopt met bestellingen aannemen?
Aangezien dat prachtige blokje voor die prachtige prijs ook nog gewoon niet te vervangen is haha!

Deze zijn allemaal voor jullie:p

Die Turbo Clash Rockets, zijn die nog genoeg op voorraad?
Dan neem ik gelijk een pakketje om 0:00 mee namelijk :)

Hoop dat ik mijn spider kingetje en killer instinct meekrijg.
Wel blij dat jullie dit kenbaar maken, kan er in iedergeval nagedacht worden over een eventuele vervanger.

Bedankt daarvoor!

Ik maak me een beetje zorgen over de 4x ready tot rumble die ik besteld heb. Zou werkelijk niet weten wat ik hiervoor in de plaats zou moeten nemen, iemand ideeën?

We komen steeds verder met oplossingen.
Ik heb van afgelopen jaar nog 2 heavy 49sh staan.
Deze zal ik ook op offeren voor jullie:p

Beetje bij beetje word de ellende minder:p

Back
Bovenaan