Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het mischien wel wat langer.
Maar beter wat langer wachten en dat alles goed is dan online gaan tijdens het opzetten en het maar half werkt.
Voor de mensen die bang zijn dat ze producten gaan missen No worry's.
We hebben altijd nog goed geleverd.
gr
Ik snap het even niet.. De site is toch allang online? Als ik kijk op freaks.vuurwerk-orthen.nl dan staan er allerlei producten, ook de afhaaldata zijn al bijgewerkt naar 2012 dus ik neem aan dat dit de juiste URL is.
Punt is dat deze bij lange na nog niet helemaal gevuld is dus je opmerking "beter langer wachten en dat alles goed is dan online gaan tijdens het opzetten en het maar half werkt" gaat hier niet helemaal opNo offence!
Anyway, hopelijk dat ie in de loop van de dag dan volledig beschikbaar/online is want net als vele anderen sta ik te springen om te bestellen![]()
Om dit soort verwarring te voorkomen is het misschien handiger de site pas live te gooien als je ook daadwerkelijk kunt gaan bestellen. Scheelt een hoop vragen en misschien hier en daar wel wat irritatie..
Zie het als opbouwende kritiek![]()
Nog even een vraagje, zijn de importeurs/collecties die nu op de homepagina staan degene waarvan losse producten worden verkocht? En is dus de lijst van importeurs/collecties die je hebt gepost in dit topic voor het grootste deel voor de kartonvoordeel?
Prijzen zijn weer behoorlijk omhoog gegaan zie ik.. Zo kostte de Killing Arrows pijlen vorig jaar nog 43,95, nu 48,95.. :(
Klinkt goed, thnx! Wat ik even niet snap.. op de freaksite kosten de killing arrow 48,95 en op de consumenten site nog gewoon 43,95. Dit geld overigens niet alleen voor de Killing Arrow maar voor veel meer producten.. Dit vind ik toch maar raar..
Even een vraagje want dit wordt de eerste keer dat ik bij jullie gaat bestellen.
Wordt er een account aangemaakt?
Als ik besteld hebt en je hebt de limiet gehaald kan ik daarna nog bijbestellingen plaatsen(toevoegen).
De afhaal tijd/datum kan ik ook zelf bepalen?
Dit zijn zomaar even een paar vraagjes.
De rubro producten zijn allemaal netto prijzen dus de prijs die er staat is de eindprijs ? Of gaat er bij de heavy legend serie nog wat af ?
gr.