Vuurwerk Orthen

Aan de ene kant is dit natuurlijk vervelend, want de meeste willen hun vuurwerk rond deze tijd al op orde hebben. Maar aan de andere kant vind ik het ook fijn, dan heb ik wat meer tijd om de financiele zaken op orde hebben.

Het mischien wel wat langer.
Maar beter wat langer wachten en dat alles goed is dan online gaan tijdens het opzetten en het maar half werkt.
Voor de mensen die bang zijn dat ze producten gaan missen No worry's.
We hebben altijd nog goed geleverd.

gr

Het mischien wel wat langer.
Maar beter wat langer wachten en dat alles goed is dan online gaan tijdens het opzetten en het maar half werkt.
Voor de mensen die bang zijn dat ze producten gaan missen No worry's.
We hebben altijd nog goed geleverd.

gr

Ik snap het even niet.. De site is toch allang online? Als ik kijk op freaks.vuurwerk-orthen.nl dan staan er allerlei producten, ook de afhaaldata zijn al bijgewerkt naar 2012 dus ik neem aan dat dit de juiste URL is.

Punt is dat deze bij lange na nog niet helemaal gevuld is dus je opmerking "beter langer wachten en dat alles goed is dan online gaan tijdens het opzetten en het maar half werkt" gaat hier niet helemaal op ;) No offence!

Anyway, hopelijk dat ie in de loop van de dag dan volledig beschikbaar/online is want net als vele anderen sta ik te springen om te bestellen :)

Ik snap het even niet.. De site is toch allang online? Als ik kijk op freaks.vuurwerk-orthen.nl dan staan er allerlei producten, ook de afhaaldata zijn al bijgewerkt naar 2012 dus ik neem aan dat dit de juiste URL is.

Punt is dat deze bij lange na nog niet helemaal gevuld is dus je opmerking "beter langer wachten en dat alles goed is dan online gaan tijdens het opzetten en het maar half werkt" gaat hier niet helemaal op ;) No offence!

Anyway, hopelijk dat ie in de loop van de dag dan volledig beschikbaar/online is want net als vele anderen sta ik te springen om te bestellen :)

Zoals ik al zei is de site nog lang niet klaar.
Ik ben er zelf ook niet blij mee,Maar ik ben niet de eigenaar dus....
Er zal wel een reden zijn dat de site nog niet is geupdate,Ik zal derhalve ook geen datum noemen wanneer de site klaar zal zijn.
Men zal even geduld moeten hebben,Het is nog een 2 maanden he:p
Maak jullie in ieder geval geen zorgen,Want we hebben straks vuurwerk genoeg:D

gr

Om dit soort verwarring te voorkomen is het misschien handiger de site pas live te gooien als je ook daadwerkelijk kunt gaan bestellen. Scheelt een hoop vragen en misschien hier en daar wel wat irritatie..
Zie het als opbouwende kritiek ;-)

Om dit soort verwarring te voorkomen is het misschien handiger de site pas live te gooien als je ook daadwerkelijk kunt gaan bestellen. Scheelt een hoop vragen en misschien hier en daar wel wat irritatie..
Zie het als opbouwende kritiek ;-)

Zie het ook zeker niet als kritiek.
Ik hou zelf ook niet van half werk.
Ik zou de site zelf ook wel op willen zetten,Maar Gilbert is iemand die niet gauw wat afgeeft.
Maar alles komt goed......Ook dit:p

Inmiddels is men doende met de site.
De Rubro producten staan er inmiddels nagenoeg op.
Verder is men morgen,Zaterdag en mogelijk zondag nog bezig.
Door het opzetten van de nieuwe berekeningen vanwege de kortingen op bepaalde producten kon men niet verder.
Dit is nu vlot getroken en zou de site z.s.m. moeten draaien.

gr

Nog even een vraagje, zijn de importeurs/collecties die nu op de homepagina staan degene waarvan losse producten worden verkocht? En is dus de lijst van importeurs/collecties die je hebt gepost in dit topic voor het grootste deel voor de kartonvoordeel?

Nog even een vraagje, zijn de importeurs/collecties die nu op de homepagina staan degene waarvan losse producten worden verkocht? En is dus de lijst van importeurs/collecties die je hebt gepost in dit topic voor het grootste deel voor de kartonvoordeel?

Dat is juist.
We hebben wel van diverse importeurs losse producten.
Dit is echter even afwachten.

gr

Prijzen zijn weer behoorlijk omhoog gegaan zie ik.. Zo kostte de Killing Arrows pijlen vorig jaar nog 43,95, nu 48,95.. :(

Prijzen zijn weer behoorlijk omhoog gegaan zie ik.. Zo kostte de Killing Arrows pijlen vorig jaar nog 43,95, nu 48,95.. :(

Het is algemeen bekend dat de prijzen van wolf behoorlijk zijn gestegen.
Het kan zowieso dat er nog producten weg gehaald gaan worden.

En wie mooie vervanger zoekt voor de killing arrow zou ik de Pyro Shells van broekhof advieseren.
Leuke pijlen voor weinig.

gr

Klinkt goed, thnx! Wat ik even niet snap.. op de freaksite kosten de killing arrow 48,95 en op de consumenten site nog gewoon 43,95. Dit geld overigens niet alleen voor de Killing Arrow maar voor veel meer producten.. Dit vind ik toch maar raar..

Klinkt goed, thnx! Wat ik even niet snap.. op de freaksite kosten de killing arrow 48,95 en op de consumenten site nog gewoon 43,95. Dit geld overigens niet alleen voor de Killing Arrow maar voor veel meer producten.. Dit vind ik toch maar raar..

Nog maar een keer dan.

De consumentensite zal pas begin December bijgewerkt worden.
We focussen ons nu op de creaksite daar men nogal staat te springen om te bestellen:p

Even een vraagje want dit wordt de eerste keer dat ik bij jullie gaat bestellen.

Wordt er een account aangemaakt?

Als ik besteld hebt en je hebt de limiet gehaald kan ik daarna nog bijbestellingen plaatsen(toevoegen).

De afhaal tijd/datum kan ik ook zelf bepalen?

Dit zijn zomaar even een paar vraagjes.

Even een vraagje want dit wordt de eerste keer dat ik bij jullie gaat bestellen.

Wordt er een account aangemaakt?

Als ik besteld hebt en je hebt de limiet gehaald kan ik daarna nog bijbestellingen plaatsen(toevoegen).

De afhaal tijd/datum kan ik ook zelf bepalen?

Dit zijn zomaar even een paar vraagjes.

Beste Hutter.
wij werken niet met accounds.
Dit is echter mischien wel een idee voor in de toekomst.
Afhaaltijd krijg je via mail toegestuurd.
Indien dit niet mogelijk is kun je een voorkeur aangeven.
Wij proberen echter zo vroeg mogelijk om de consumentendrukte voor te zijn.
Mocht je meerdere bestellingen doen kunnen die samen gevoegd worden indien men dit aangeeft.

gr

Back
Bovenaan