Big 19

Mooiste is als je toch 2 kartonnen hebt besteld 3 gelijke per keer te schieten, wat mooi is om en een knalcake tussen te zetten en als finale 3 gelijken en 3 knalcakes tegelijk te laten schieten.

thanks voor je reactie pyroboy26 ik had het heel anders in de planing maar je maakt me sterk aan het twijfelen!
Heb je toevallig nog filmpjes van vorig jaar?

Nee ik heb niets op film staan, je moet rekening met het lage tempo van de big 19.
Beter een paar minuten volle lucht dan een 15 minuten losse klappen in de lucht.
Tenminste dat vind ik

Nee ik heb niets op film staan, je moet rekening met het lage tempo van de big 19.
Beter een paar minuten volle lucht dan een 15 minuten losse klappen in de lucht.
Tenminste dat vind ik

Daarom heb ik een aantal karton waar ik er ook een aantal tegelijk afschiet en dan heb je van deze cakes echt een spektakel, rake klappen en grote uitwerkingen..

Zit er aan te denken om een karton te bestellen. Komt dit in de buurt van een buurtassortiment van Rubro ? Of is die de 3 tientjes extra per 6 wel waard ?

Na lang twijfelen toch een Buurtassortiment XXL besteld voor €75. Moet ze toch maar eens live gaan bekijken voor een volgende keer ... :p

Buurt assortiment is en blijft een mooi pakket, maar moet eerlijk zeggen dat ik de Big19 en ES er niet veel onder voor vindt doen.

Na lang twijfelen toch een Buurtassortiment XXL besteld voor €75. Moet ze toch maar eens live gaan bekijken voor een volgende keer ... :p

Mooie prijs voor BA XXL. Krijg je zeker geen spijt van. Ff ontopic met een aantal potten van de Big 19 tegelijk heb je ook echt een spektakel. En een prijs van een karton in de voorverkoop is echt te doen... Veel plezier ermee.

Deze set vanavond gezien, en ik moet zeggen dat het echte toppers zijn! Grote boeketten en harde burst. Tempo ligt trouwens niet hoog en het klapt nog aardig laag :p maar dat maakt de boeketten wel weer groter. Al vind ik wel dat als je ze per stuk schiet het vrij eentonig is... daarom raad ik het aan om ze zeker per 2/3 te schieten, omdat je dan gewoon een stuk meer geweld heb en het echt een fantastische uitwerking heeft. Ben blij dat ik dit jaar toch een kartonnetje hiervan heb besteld :D

Vanavond mogen aanschouwen bij de Rijswijkse vuurwerkhal. Ikzelf werd er eigenlijk niet heel warm van. Mijn oordeel, Harde burst waardoor grote boeketten, maar mager gevuld en de effecten maar zozo. Als je als freak een heel karton kan kopen voor de prijzen die wij betalen en er dan toch wel 2/3 tegelijk schiet lekker, maar in zn uppie (zoals hierboven al aangehaald) niet echt.

nou, kheb ze vorig jaar ook in zn uppie geschoten en kheb genoten!
vergeet niet dat je op 60 meter? afstand staat op een demo;)

Het lijkt wel of je je aangevallen voelt? Ik heb op de demo meerdere cakes gezien op diezelfde afstand en vond de burst lekker maar uitwerking minder. Zeker als je kijkt naar de normale prijs van 25! euro zijn er anno 2013 naar mijn idee betere opties.

Het lijkt wel of je je aangevallen voelt? Ik heb op de demo meerdere cakes gezien op diezelfde afstand en vond de burst lekker maar uitwerking minder. Zeker als je kijkt naar de normale prijs van 25! euro zijn er anno 2013 naar mijn idee betere opties.

Mijn oordeel is als je ze per 1 schiet zeker harde burst en grote uitwerking maar een traag tempo. Schiet je ze per 2 of 3 dan word het een heel ander verhaal zeker omdat de lucht gevuld blijft en je een super spektakel hebt. Kan me voorstellen dat je daar het budget niet voor hebt en is zeker de China by night en BA XXL een super alternatief wat dit zijn ook superassortimenten voorzien van harde burst en grote uitwerkingen..

ik vind dit soort tempo's juist wat hebben, aangezien allee wat snel leegschiet snel voorbij is of als je meer schoten hebt het nooit zo hard zal knallen als de big 19 (heb het alleen over de 500 grammers).

Heb lievere een hardere burst met groot boeket dan 1 die meer tempo heeft maar niet zo hard gaat en het tempo 3x zo hoog heeft

Hier een big 19 lont verloop, welicht handig voor als je een showtje wil schieten
Foto650-THWQWV33.jpg

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan