Vuurwerk Orthen

Bij deze weer een update beste freaks.

Ik kan jullie vertellen dat men via de kartonsite ook Lesli producten kan bestellen,Al is niet alles leverbaar.
Verder ben ik nog met een nieuwkomer bezig waarbij wij mischien wel de primeur hebben in NL
Over een kleine week gaan de freaksite online en kan men bestellen,En dit zal zeer intressant gaan worden door een erg leuke actie die we een week later bekend maken.
De bestellers van de freaksite maken namelijk kans op ???????????:p

Volgend jaar zullen we een geheel nieuwe freaksite gaan opzetten en komen er meer mogelijkheden.
Ook zullen wij eerder online komen.
Wat betreft pijlen hebben we toch altijd wel een breed aanbod zover ik weet,Maar dit zal dit jaar ook voldoende zijn.

gr

Heel interessant Marchel!
Lesli heeft mooi spul, hopelijk zit er bijvoorbeeld de volgende bij:
Camuro Queen 25 shots.

Neem aan dat je Vuurwerk24 bedoelt Marchel? :p Of is er iets moois aan de gang,wat nog onbekend is?

Vuurwerk24 is bekend en is het niet.
ook zullen wij hun vuurwerk niet aan kunnen bieden.

Deze voor Nederland nog onbekende speler heeft volgens mij zeker potentie.
Volgend weekend hoop ik de documentatie te ontvangen en kan ik gaan bekijken hoe of wat.

Bedankt voor je reactie Marchel! Maar aangezien ik een nieuwschierig aagje ben,en wel eens posts na ga,en aan elkaar koppel,:p En ik zeg bamboo,ben ik dan warm?

Huh, dus vuurwerk24 komt er nu weer niet...? Eerder postte je dat je daar juist iets heel bijzonders had gezien...? Maar gaat het nu Epic worden dan?

Laatst bewerkt:
Tsja of wie weet wel Brothers of ellio blasio of Gaoo of Nico of Keller of bugano..
We wachten gewoon met spanning op marchel.

Is er een website van Keller.nl dan?
Of waar kan je deze producten vinden?

Een NL-site is er nog niet, hier vind je de algemene Keller-site waar veel producten opstaan: http://www.wg-europe.com. Ik verwacht dat er t.z.t. wel een NL-variant komt. Ik heb de NL-verantwoordelijken gesproken op de Spielwarenmesse in Nürnberg begin van het jaar en ze hebben grote plannen voor/met de NL-markt!!

Ja ik weet het binnenkort gaat de site online, maar de Whistling Thunder Queen van KATAN komt die ook in het assortiment??:):)

Ik heb een vraag. Stel, ik haal voor 500 of meer bij jullie. Dan krijg ik 35% korting. Als ik dan later nog producten wil halen, krijg ik dan dezelfde kortingspercentage als daarvoor? Aangezien ik dan al een bestelling heb gedaan van 500 of meer. Lukt dit ook om het dan op dezelfde datum te leveren als de datum die ik bij de eerste bestelling heb gezegt te komen?

Back
Bovenaan