Vuurwerk Orthen

Vorig jaar was dit wel zo, even een mailtje sturen en ze maken er één bestelling van.

Of de korting dit jaar weer 35% is weet ik niet aangezien ik bij andere webshops zie dan Rubro max 30% korting geeft.

Volgende week weten we het hopelijk. :)

Bestellingen samen voegen is wel mogelijk,Echter willen we dit wes z.s.m. weten om dit zo te plannen.
Wat betreft korting,Zoals al word aangegeven zit Rubro op max 30%
We zijn dit momenteel aan het bekijken omdat de site de korting automatisch genereerd.
We moeten nu bepaalde producten uit switchen op 1 of andere manier,Dit kan echter wat vertraging oplopen.
Verder ga ik ervan uit dat we tijdig klaar zijn.

gr

Te gek voor woorden dat Rubro bepaalt hoeveel korting een winkelier max mag geven. Ik haal het nog maar eens aan. Overweeg zelf om alles van Rubro uit mijn wishlist te halen met die maffiapraktijken van ze. Hopelijk doen meer mensen dat en voelen ze het in hun portemonnee!

Te gek voor woorden dat Rubro bepaalt hoeveel korting een winkelier max mag geven. Ik haal het nog maar eens aan. Overweeg zelf om alles van Rubro uit mijn wishlist te halen met die maffiapraktijken van ze. Hopelijk doen meer mensen dat en voelen ze het in hun portemonnee!

Dat heeft weinig nut.
Wij freaks beslaan mischien een 0.001% van hun afname.
En wat maakt het nou uit.
Winkels geven leuke korting,En je bent niet verplicht de producten van Rubro aan te schaffen he.
Begrijp me niet verkeerd,Ik dacht vroeger ook van Hoe goed koper hoe beter.
Echter vind men dit tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld.
Tegenwoordig eist men soms al 50% of meer.
Ik wil ermee zeggen dat men niet teveel door moet gaan draaien qua kortin,Dit kan namelijk ook een averechts effect hebben.
Wij vinden de producten van Rubro gewoon één van de betere al niet de beste,En dan gaan wij niet moeilijk doen als men liever heeft dat men niet teveel gaat stunten wat heel begrijpelijk is.
Dit kan namelijk ook de markt kapot maken.
Dus neem het voor lief,Wie weet hoe men het volgend jaar aanpakt bij Rubro.
Ik vind de prijzen die men momenteel moet geven nog zeker acceptabel.

Ik draaf niet door, ik waardeer jullie actie zeer zeker. Stuit mij tegen de borst dat Rubro meent te moeten bepalen wat de maximale korting is. Laat de winkelier dat lekker zelf bepalen. En zoals je al zegt is het maar een paar promille van het gehele percentage. De freaks die groot inkopen en op aardig wat korting azen.

Dit kwam ik tegen in het topic wordt vuurwerk zo langzamerhand een luxe artikel.

Wil je me dit een beter uitleggen?
Als Rubro hanteren wij namelijk advies prijsen en niemand is gebonden aan deze verkoop advies prijs!!! tis aan de winkelier welke prijs ze vragen dat is onze kracht!!
Dus je opmerking is hiermeee wel opmerkelijk!!!!
Gr Wim Rubro Vuurwerk Nederland

Zijn ze van hun geloof afgestapt bij rubro.

Laatst bewerkt:
Ik draaf niet door, ik waardeer jullie actie zeer zeker. Stuit mij tegen de borst dat Rubro meent te moeten bepalen wat de maximale korting is. Laat de winkelier dat lekker zelf bepalen. En zoals je al zegt is het maar een paar promille van het gehele percentage. De freaks die groot inkopen en op aardig wat korting azen.

Ik weet dat je onze actie waardeer.
Echter is het een feit dat de kleinere winkels niet kunnen concureren tegen de grotere.
Dat is de reden dat men een max korting heeft door gegeven denk ik.

En nog steeds hebben we dan leuke prijzen.
En om het nog wat beter te maken en de pijn te verzachten raad ik je gewoon aan bij ons te bestellen en kans te maken op ********:p

Maar om niet teveel af te dwalen gaan we weer ontopic:D

Als je gaat rekenen kom je bij de immortaliteit gold zelfs maar op 20% uit. Als dit alleen voor die boxen geld, kan ik dus gerust veel secret salute etc bestellen.

Nou beste mensen.
Bij deze even een kort maar zeer belangrijk bericht.

Dit weekend zal er een nieuwe tread worden aangemaakt voor onze demo avond met voor jullie een lueke meeting.

Hou dit absolut in de gaten.
Want wat daar bekend word gemaakt wil je echt weten.

gr

Om daarbij aan te sluiten het is zeer leuk nieuws.
Kan daarbij zeggen mis het niet!

Laatst bewerkt:
Ben erg benieuwd naar het nieuwtje :P En natuurlijk ook naar de prijzen voor 2012!

Ga wel nog even goed vergelijken, want er zit in Oss ook een winkel die ook behoorlijk wat Rubro spullen verkoopt en ook zeker mooie aanbiedingen heeft.

Ligt de livegang nog steeds op schema?!

Morgen gaat de site dus open.. Ofja open, volgens mij is hij al open, tenminste als ik de juiste URL heb.. freaks.vuurwerk-orthen.nl. Site is al online alleen nog niet up-to-date, ontbreken behoorlijk wat producten als ik zo kijk. Gaan jullie dit redden voor vannacht 0.00?? :)

Back
Bovenaan