Vuurwerk Orthen

Ben erg benieuwd naar het assortiment.
Komt bijvoorbeeld die doorlontbox van Katan erin?

Kartonnetjess ES, of een andere kloon daarvan voor een mooie prijs?

Als jij dat wilt,doen we dat:p
Maar idd zijn er via kartonvoordeel diverse 19sh assortimenten te bestellen.
En de cake van Katan is idd ook te bestellen.

Mijn complimenten voor de goede service! Ik heb een paar keer gemaild en krijg binnen enkele uren al mails terug. Perfect!

Wel een mooie karton aanbieding van de Anaconda, 62,50 p/s en per karton (2 stuks volgens de site) slechts 210 euro ... :bonk:

Edit: en zie ik nu toch Showtime e.d. van Cafferata bij overig vuurwerk? Of is de site nog niet helemaal klaar?

Edit 2: site is vast nog under construction aangezien er bij Van der Nat geen cakes van VDN staan en bij Katan idem dito...

Nog even afwachten dus???

Wel een mooie karton aanbieding van de Anaconda, 62,50 p/s en per karton (2 stuks volgens de site) slechts 210 euro ... :bonk:

Edit: en zie ik nu toch Showtime e.d. van Cafferata bij overig vuurwerk? Of is de site nog niet helemaal klaar?

Edit 2: site is vast nog under construction aangezien er bij Van der Nat geen cakes van VDN staan en bij Katan idem dito...

Nog even afwachten dus???

Idd is de site nog lang niet af zoals je ziet.
En de kartonprijzen is nog exclusief staffel korting:p

Bij deze even het volgende.
Wegens het zeeeeeeer grote succes van de Event combi boxen zou ik iedereen willen adviseren om bij intresse de boxen en evt aantallen via [email protected] te reserveren.
Wij verwachten deze vrij snel verkocht te hebben.
Wij willen natuurlijk iedereen tevreden stellen maar zoals het er nu uitziet verwacht ik dat Rubro zeer snel door hun stock zal zijn.

gr

Wegens het zeeeeeeer grote succes van de Event combi boxen zou ik iedereen willen adviseren om bij intresse de boxen en evt aantallen via [email protected] te reserveren.
Wij willen natuurlijk iedereen tevreden stellen maar zoals het er nu uitziet verwacht ik dat Rubro zeer snel door hun stock zal zijn.

gr

Gister een mailtje gestuurd ;)

gr

Heb zojuist een mailtje gestuurd. :-)

Ik ga dit jaar niet voor combi-boxen, lont alles zelf door, maar ik had wel een vraagje; komt de Ready to Rumble ook in het assortiment? (mailtje sturen vond ik onnodig voor 1 vraag.)
Dit omdat het een limited-edition cake is.

Ik ga dit jaar niet voor combi-boxen, lont alles zelf door, maar ik had wel een vraagje; komt de Ready to Rumble ook in het assortiment? (mailtje sturen vond ik onnodig voor 1 vraag.)
Dit omdat het een limited-edition cake is.

Ook deze hebben we besteld.
Echter geld....Op=Op

Waarom kost een karton super 19 255 euro bij jullie?
Bij valk vuurwerk kost een karton bij hun slechts 120 euro.
Hoe kan er zo'n groot prijs verschil zijn?

Zou de event-immortalgold wel graag willen bestellen, ligt alleen nog aan de rest van 't assortiment dus reserveren vind ik dan ook weer zoiets. Ik zal het wel bekijken op de site, grijp ik ernaast jammer. Reserveer ik nu en ik wil 'm toch niet dan benadeel ik er wellicht weer iemand anders mee.

Had 2 vragen waarvan er een vast nog niet beantwoord kan worden maar vragen staat vrij:

1. Was erg benieuwd naar het pijlen-aanbod, vond dit afgelopen jaar wat schaars vergeleken met de rest van 't assortiment.
2. Gaat het de moeite worden om een karton heavy 5 aan te schaffen? Met andere woorden, wordt door de belachelijke prijsverhoging op dit product de kartonprijs gewoon meegetrokken of blijft deze toch redelijk op een lijn zitten?

EDIT:
Elk jaar merk ik bij mezelf en ook bij velen mede-forumleden dat er wat nervositeit ontstaat over het feit dat bepaalde producten nu al niet meer te bestellen zijn en dergelijken. Wil er gelijk aan toevoegen dat elk jaar op de 29ste/28ste meestal weer blijkt dat iedereen zich druk maakte om niks, maar zou het niet wat zijn dat de site iets eerder opengaat?
Ikzelf vind 1 november al aan de vroege kant, maar met de ontwikkelingen van de laatste 2 jaar met kortingssites die al in de lente opengegooit worden. En het gegeven dat de meeste anderen nu al wel online staan denk ik dat vuurwerk-orthen er goed aan zou doen.
Natuurlijk zou ik en vele anderen hier dat ook fantastisch vinden.
Belachelijk eigenlijk dat ik deze vraag stel, het zal ook wel puur om de vele al dan niet juiste roddels op verschillende forums gaan.
Toch denk ik dat dat ene kleine weekje waarin de site eerder open is meer klanten bij vuurwerk-orthen houdt en brengt.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan