Vuurwerk Orthen

Jammer dat er geen Showtime word aangeboden. Was vorig jaar prima. Hiervoor zal ik een andere dealer moeten zoeken. Verder prima importeurs ;)

Dit komt door verschillende redenen.

1.
Wij hebben dit in het verleden opgenomen door de grote intresse van de members.
Helaas bleek dit achteraf niet zo groot te zijn.

2.
Cafferata heeft een dealer gekregen in denbosch die het hele assortiment voert.

Dit heeft ons te doen besluiten deze niet meer op te nemen en andere producten op te nemen..

gr

Laatst bewerkt:
Ik lees dat jullie de site eerder proberen te openen, eerst was het dacht ik begin november, wat verwachten jullie nu?

Kijk er al naar uit door alle geweldige updates hier. :)

Ik ga komende week beginnen met de opzet van de demo.
Dit jaar zal ik proberen zelf een leuke finale in elkaar te zetten.
En indien Gilbert het toelaat word de afsluiter er 1 alla Pyromaniac style:p
gr

Komen de 3 cake's van de gate heaven line van Royal Fireworks op de freaksite? Ongeduldig ben ik he...

Je had zelf trouwens een paar keer aangegeven dat alle producten ,die niet op de freaksite staan, van de lijnen die jullie verkopen, alsnog in karton gekocht kan worden. Dus het zou geen ramp zijn als deze niet per stuk verkocht worden.. :)

Bij deze kan ik jullie laten weten dat wij er mischien nog een importeur bij hebben.

Het gaat om VDN vuurwerk.

Op onze freaksite zal een aantal cakes uit hun aanbod komen en tevens zijn alle producten via kartonkorting te krijgen.

Ons aanbod bestaat nu dus uit.
Royal.
Rubro.
Wolff.
Broekhoff.
Pyrostar.
Schuurmans.
Katan.
Gbv-Weco.
Vuurwerk24.
VDN vuurwerk.

gr

Laatst bewerkt:
Ik kijk hier nu voor t eerst, maar wat ziet dit er allemaal geweldig uit!! Ga hier zeker bestellen dit jaar! Top merken en lekker dichtbij met een lekkere freak-korting :P Mijn complimenen!! Is er ook al bekend of jullie de zink pijlen gaan verkopen??

@spanish cracker.
Wij proberen de site half oktober life te hebben.

@lz fireworks.
Komende week willen we naar Vuurwerk24 om dit te bespreken.

gr

En om ook maar even te kijken wat we aan animo kunnen verwachten aan combiboxen zou ik graag willen vragen aan diegene die van plan zijn bij ons te bestellen mij een PM te sturen met welke boxxen en aantallen zij van plan zijn te bestellen.

We hebben een behoorlijk groot aantal boxen gereserveerd,Maar op deze manier kunnen we bekijken of we er evt nog bij moeten bestellen.

Het gaat om de combiboxen van de importeurs waar wij afnemen.

gr

Vraagje;

Zijn single shots als Whistling Thunder Queen ook los te verkrijgen of moet er speciaal een karton van gehaald worden?

Vanmiddag bij Hayo op de zaak geweest.
Helaas was Hayo zelf niet op de zaak,Maar zijn goed ontvangen door een medewerker.
Wij hebben aangegeven wat wij eventueel zouden willen.
Verder heb ik iets gezien wat mijn intresse heeft gewekt en bij bekendmaking meerdere freaks.
Dit hou ik echter even voor me aangezien ik niet weet of dit al naar buiten mag worden gebracht.

Door het grote aanbod zullen we echter niet vroeger online kunnen komen met onze freaksite omdat we gewoonweg nog niet alle info qua producten hebben.

Jullie zullen dus nog even geduld moeten hebben,Maar dit zal beloond worden:p

gr

Back
Bovenaan