Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
En om ook maar even te kijken wat we aan animo kunnen verwachten aan combiboxen zou ik graag willen vragen aan diegene die van plan zijn bij ons te bestellen mij een PM te sturen met welke boxxen en aantallen zij van plan zijn te bestellen.
We hebben een behoorlijk groot aantal boxen gereserveerd,Maar op deze manier kunnen we bekijken of we er evt nog bij moeten bestellen.
Het gaat om de combiboxen van de importeurs waar wij afnemen.
gr
Vraagje? Wat bedoel je precies met de combiboxen? Ben ontzettend nieuwsgierig!!
Kan niet wachten totdat de freaksite in de lucht is, klinkt allemaal fantastisch. En hoef ik niet zo ver te rijden dit jaar(Bosschenaar)
Dit topic is 4 jaar geworden vandaag, tijd voor nog een tipje van de sluier dus??![]()
Aangezien de site nog in aanbouw is, zijn zeker de genoemde kortingen en prijzen nog niet verbeterd?
Ik zie schuurmans op de lijst staan, betekent dit dat we ook beko kunnen verwachten? Doel dan met name op de sky symphony welke ik al jaren her en der tervergeefs probeer te bemachtigen. Denk dat de animo ook wel groot is voor dit product. Hebben jullie al een indicatie wanneer de site geupdate/online word ?
Het is de bedoeling dat de site op 1 nov gereed is en dat men naar volle lust los kunt gaan met bestellen.
Helaas is er over VR24 nog geen duidelijkheid,Dit vanwege een nieuw concept.
Wij zullen moeten kijken of we dit nog in kunnen passen in ons huidige aanbod.
Verder is zowieso alles van onze toeleveranciers per karton te bestellen.
Het moge duidelijk zijn dat we natuurlijk niet alle producten los aanbieden.
We kunnen wel het één en ander betekenen qua losse producten,Echter hangt dit ook een beetje van de VE af.
Vragen over karton prijzen etc of over bepaalde producten kan men via [email protected] stellen.
gr
En wat heeft dat met orthen te maken?