Vuurwerk Orthen

Wat een nieuws allemaal.
Jammer dat het niet eerder open kan.
Maar dat geeft niet zolang het assortiement er maar beter van word.
Ik kan niet wachten om me combi boxen te bestellen

En om ook maar even te kijken wat we aan animo kunnen verwachten aan combiboxen zou ik graag willen vragen aan diegene die van plan zijn bij ons te bestellen mij een PM te sturen met welke boxxen en aantallen zij van plan zijn te bestellen.

We hebben een behoorlijk groot aantal boxen gereserveerd,Maar op deze manier kunnen we bekijken of we er evt nog bij moeten bestellen.

Het gaat om de combiboxen van de importeurs waar wij afnemen.

gr

Vraagje? Wat bedoel je precies met de combiboxen? Ben ontzettend nieuwsgierig!!

Kan niet wachten totdat de freaksite in de lucht is, klinkt allemaal fantastisch. En hoef ik niet zo ver te rijden dit jaar :) (Bosschenaar)

Vraagje? Wat bedoel je precies met de combiboxen? Ben ontzettend nieuwsgierig!!

Kan niet wachten totdat de freaksite in de lucht is, klinkt allemaal fantastisch. En hoef ik niet zo ver te rijden dit jaar :) (Bosschenaar)

Met combiboxxen bedoel ik de bakken alla Immortal gold etc.

gr

Nou beste wachtenden.

Bij deze weer wat info.
Ook de Cafferata fans onder ons kunnen via de kartonsite producten bestellen.

Op onze kartonsite zijn dus de producten van onderstaande importeurs te bestellen.

Cafferata.
Broekhoff.
Pyrostar.
Rubro.
Van der Nat.
Royal.
Wolff
Katan.
Gbv.
Weco.
Evolution.
Schuurmans.
Vuurwerk24 > Wachtende!

Is dit super of is dit geweldig:p

Laatst bewerkt:
Zo beste members.
Vandaag heeft VuurwerkOrthen wat te vieren.
Wij zijn namelijk vandaag over de 100.000 vieuws gegaan en dat vinden we een hele prestatie.
Wij willen iederee en vooral onze trouwe klanten en vwc hiervoor bedanken.
Dit geeft nog eens extra aan dat men toch graag ziet wat wij doen.

gr

Ik zie schuurmans op de lijst staan, betekent dit dat we ook beko kunnen verwachten? Doel dan met name op de sky symphony welke ik al jaren her en der tervergeefs probeer te bemachtigen. Denk dat de animo ook wel groot is voor dit product. Hebben jullie al een indicatie wanneer de site geupdate/online word ?

Ik zie schuurmans op de lijst staan, betekent dit dat we ook beko kunnen verwachten? Doel dan met name op de sky symphony welke ik al jaren her en der tervergeefs probeer te bemachtigen. Denk dat de animo ook wel groot is voor dit product. Hebben jullie al een indicatie wanneer de site geupdate/online word ?

Het is de bedoeling dat de site op 1 nov gereed is en dat men naar volle lust los kunt gaan met bestellen.
Helaas is er over VW24 nog geen duidelijkheid,Dit vanwege een nieuw concept.
Wij zullen moeten kijken of we dit nog in kunnen passen in ons huidige aanbod.

Verder is zowieso alles van onze toeleveranciers per karton te bestellen.
Het moge duidelijk zijn dat we natuurlijk niet alle producten los aanbieden.
We kunnen wel het één en ander betekenen qua losse producten,Echter hangt dit ook een beetje van de VE af.

Vragen over karton prijzen etc of over bepaalde producten kan men via [email protected] stellen.

gr

Laatst bewerkt:
Het is de bedoeling dat de site op 1 nov gereed is en dat men naar volle lust los kunt gaan met bestellen.
Helaas is er over VR24 nog geen duidelijkheid,Dit vanwege een nieuw concept.
Wij zullen moeten kijken of we dit nog in kunnen passen in ons huidige aanbod.

Verder is zowieso alles van onze toeleveranciers per karton te bestellen.
Het moge duidelijk zijn dat we natuurlijk niet alle producten los aanbieden.
We kunnen wel het één en ander betekenen qua losse producten,Echter hangt dit ook een beetje van de VE af.

Vragen over karton prijzen etc of over bepaalde producten kan men via [email protected] stellen.

gr

Mail verstuurd ;)

Twitter van Vuurwerkland-Steenbergen:

"@Vuurwerklandstb: Nog een paar weken tot de voorverkoop gaat beginnen, echter het eerste nieuwe product willen we al met jullie delen!
vuurwerkland-event-display-50mm.jpg

Edit: Weet niet wat ik had, maar compleet verkeerd geplaatst... Whahaha Mijn excuses hiervoor :p

Laatst bewerkt:
Gisteren een mail verstuurd met de vraag welke artikelen geleverd zouden kunnen worden en netjes antwoord van Gilbert terug gekregen.
Top, zeer snelle reactie!
Dit jaar alles bij Orthen halen, lekker dichtbij, want waarom ver reizen als het ook dichtbij kan?

Ook ik ben al jaren klant bij Orthen en dit jaar zal dat weer zo zijn, altijd een goede service en ze doen er alles aan om het best mogelijke assortiment neer te zetten, voor ons al liefhebber ook nog een super korting, kan niet beter.

Ik tel de dagen af tot de site weer open gaat, goed werk team Orthen!

Ook ik ben ..ondanks ik zelf in een vuurwerk winkel werk klant.
Ik koop bij orthen producten van caferata Rubro en dit jaar katan omdat wij die zelf niet verkopen.
En eerlijk is eerlijk. Ookal ben ik van een conculega winkel, tog word ik altijd even vriendelijk geholpen.
Kijk dat is pas echte liefhebberij!
En ophale doe ik dan de 29 in de vroege avond omdat ik dan vaak zelf vrij ben( vrij regel).
Ik kan aan alle liefhebbers een orthen aan bevelen..
Ojah als het je te ver weg is ben je in onze winkel ook welkom hoor:wink:

Ben erg benieuwd naar het assortiment.
Komt bijvoorbeeld die doorlontbox van Katan erin?

Kartonnetjess ES, of een andere kloon daarvan voor een mooie prijs?

Back
Bovenaan