Vuurwerk Orthen

Je bent echt geweldig wist je dat, haha.

Hoor ik idd wel vaker:p:p:p

Nog even een vraagje: wordt al het (nieuwe) klein grut van Rubro en Broekhoff ook opgenomen in het nieuwe assortiment?

Van broekhof hebben we zeker klein spul.
Zo ook wat van Gbv.
Rubro zal ik even overlegen.

gr

VuurwerkOrthen.....niet de enige,wel de betere:D
Hopelijk geen copyright op dit nieuwe gezegde:rolleyes:

Ik ga VuurwerkOrthen maar eens in de gaten houden... Eindje rijden is het maar met zo'n assortiment iedere keer en een mooie VWC actie, tja... Ligt tevens beetje op de route die ik voor ogen heb (Steenbergen :p)

Als ik wensen mag uitspreken, dan zie ik heel graag Rubro en katan. Met name de Great van Katan zou ik graag een keer of 3 kopen :) Aangezien Katan niet echt in de buurt verkocht wordt, wijk ik uit naar Brabant.. Hopelijk vind ik daar mooie producten.

Dus wat mij betreft, Kom maar op met info over komend jaar Pyromaniac1975 ! :)

@Ilvan.

Voor producten van Rubro en Katen kun je bij ons terecht.
Tevens gaan we nog wat leuke ideeen bespreken die het nog leuker maken om bij ons te bestellen.

Ben benieuwd Pyromaniac!
Wordt steeds aantrekkelijker om weer die kant op te komen.
Maar wat ben je allemaal geheimzinnig aan het doen joh! Je bent g*dverdomme hans klok niet haha.

Ben benieuwd Pyromaniac!
Wordt steeds aantrekkelijker om weer die kant op te komen.
Maar wat ben je allemaal geheimzinnig aan het doen joh! Je bent g*dverdomme hans klok niet haha.

Het leuke ervan is dat je er zo de spanning in houd.
Tevens is het zo dat we niet alles te vroeg naar buiten brengen om anderen niet gelijk op ideen te brengen:p

Het leuke ervan is dat je er zo de spanning in houd.
Tevens is het zo dat we niet alles te vroeg naar buiten brengen om anderen niet gelijk op ideen te brengen:p

Ja vanzelfsprekend, neem me bericht ook met een korreltje zout.
Nu de nieuwe producten binnen komen druppelen op het forum word ik uiteraard ook steeds nieuwsgieriger naar orthen, vandaar.

Katan komt in het assortiment! Ik hoop met de gehele special edition lijn!

Mijn lijstje nog:

Katan.
1: Gehele Special Edition lijn
2: Whistle Queen Thunder
3: Queen Rockets
4: Skies of Gold
5: Little One
Schuurmans.
1: Rocket Boom
2: Green Glitter
3: Sky Screamers
4: Crocodile
5: Anaconda

Aankomende woensdag staat een afspraak gepland bij Katan en bij VW24.

Daar zullen we gaan bespreken wat we evt gaan opnemen.
En men weet van ons.
Wat wij niet standard verkopen is per karton zeer aantrekkelijk te bestellen,Zolang het producten zijn van importeurs die wij voeren.

gr

Dat zal dit jaar onmogelijk zijn.
We hebben maar een cappaciteit van 12.000 kilo

En met het aanbod van dit jaar zal iedereen zeer tevreden zijn.
We willen en kunnen veel,Maar helaas niet alles.

Echter volgen er nog vele jaren dus.......

Prima. Ik vroeg mij alleen af of je ze had gezien. Ik neem aan van wel na je post.
Bedankt voor de toelichting :wink:

Ach ja misschien is internet only mogelijk. Dan hoef je niks in voorraad te hebben. En zorg je dat de importeurs elke dag de bestelde artikelen leveren als dat kan ?

Ach ja misschien is internet only mogelijk. Dan hoef je niks in voorraad te hebben. En zorg je dat de importeurs elke dag de bestelde artikelen leveren als dat kan ?

Als dit bij de importeurs zou kunnen deden wij zaken met alle bestaande importeurs.
Helaas werkt dit niet zo.

Een importeur zal nooit losse producten versturen naar een winkel.
Dit heeft te maken met de verplichte kooi.
Dus dan zou alleen per karton kunnen.
Dus stel dat wij iets zouden doen met Zena,En wij zouden hier een 10 karton moeten bestellen is dit niet te doen omdat een bestelling een bepaalde quota moet hebben om op transport te zetten.

Echter denken wij ook mee en hebben dit jaar denk ik toch wel een heel erg goed aanbod voor de vervente stokers in ons land.

gr

Ik ga deze week even contact opnemen met een bepaalde importeur.

Het is mischien mogelijk om alvast wat te doen met deze ??????
Mocht het lukken denk ik wel dat we iets unieks hebben.

later meer:p

Zo beste mensen.
Zonet pas terug van een erg gezellig gesprek bij Katan.
Helaas te weinig tijd gehad om ook nog naar VW24 te gaan maar ook deze gaat nog gebeuren.

Wij zullen een aantal producten gaan afnemen en daarbij is het natuurlijk zo dat missende producten via de karton site tegen erg aantrekkelijke prijzen besteld kunnen worden.

Wat ik wel even wil vertellen is dat we een erg leuke actie gaan doen met de At once in de karton actie en de freaksite.

Wel zou ik even willen kijken of er veel animo is voor deze cake.
Let wel hij word voor de meeste bij lange na geen 22,-:p

gr

Zo beste mensen.
Zonet pas terug van een erg gezellig gesprek bij Katan.
Helaas te weinig tijd gehad om ook nog naar VW24 te gaan maar ook deze gaat nog gebeuren.

Wij zullen een aantal producten gaan afnemen en daarbij is het natuurlijk zo dat missende producten via de karton site tegen erg aantrekkelijke prijzen besteld kunnen worden.

Wat ik wel even wil vertellen is dat we een erg leuke actie gaan doen met de At once in de karton actie en de freaksite.

Wel zou ik even willen kijken of er veel animo is voor deze cake.
Let wel hij word voor de meeste bij lange na geen 22,-:p

gr

Nou nou, wat zijn we gul met 21,95 per stuk :p

Back
Bovenaan