Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Deze week staat een afspraak gepland bij Gilbert waar ik mijn plan voor komend seizoen ga voorleggen.
Mocht hij accoord gaan hebben we dit jaar het grootste aanbod ooit op onze freaksite.
gr
Enig idee wanneer de freakactie ongeveer gepresenteerd word?
Komen deze boxen bij jullie in het assortiment? Eventbox 6 Elements 162 shots en de Event Immortal Gold 100 shots?
Alle combi boxen komen in het assortiment.
Dat wordt met de trein en een voetbaltas richting den bosch de 28e december![]()
Geachte vuurwerk fanaten.
Gisteren een aantal prachtige producten gezien op de Rubro demo met de Event combiboxenals echte megatoppers.
na het zien van deze bakken heb ik een gigantisch mooi idee voor de bestellers van de freaksite.
Zodra ik dit heb doorgenomen met Gilbert en dit accoord is zal dit later in het jaar bekend worden gemaakt.
Dit zal in ieder geval weer een geweldig iets zijn voor de freakbestellers.
Ik ken jou een beetje marchel..
Laat me raden..
Alle 4 voor de prijs van 3?
In dat geval... Leg maar aan de kant voor me..![]()
pyromaniac 1975 even enkele vragen, vuurwerk orthen bestaat toch uit 2 winkels?
Hoe is de aanrijroute met de auto naar deze winkels, zeker als je van ver komt is dat wel makkelijk om te weten.
Als je besteld hebt naar welke winkel moet je dan?
Openingstijden zijn die al bekend? Hoe vroeger hoe beter wat mij betreft.
Misschien kan je mij/ons daar al iets meer over vertellen.
Kun je al een tipje van de sluier geven met welke collecties je het dit jaar gaan doen op de freaksite?