Vuurwerk Orthen

Bulderende Brutus?

Als de Lights of Heaven maar aanwezig is in een versie die net zo geil is als die van afgelopen jaar.

Bulderende Brutus?

Als de Lights of Heaven maar aanwezig is in een versie die net zo geil is als die van afgelopen jaar.

Deze hebben we nog een batch staan van afgelopen jaar.
Maar als die opnieuw moet worden geproduceert dan wil ik hem minimaal zo hebben als die nu is dan niet nog beter:p

gr

Ik heb al aardig wat importeurs op het lijstje staan waar ik wat mee wil gaan doen.
Echter zou ik van jullie wel eens willen weten welke er absolut niet mogen ontbreken:p

gr

Maar de Showtime lijn wordt nog wel gevoerd bij Vuurwerk-Orthen?
Oh en de Extreme Salutes die jullie hadden/hebben zijn van VuurwerkTotaal/Visie of Wolff?

Ben inmiddels begonnen met de uitbreiding van de Evo lijn voor volgend jaar.

Nou ben ik van mening dat men liever cakes ziet die maar 1 effect heeft evt in combinatie met mine.
Dit om zo de cakes beter te kunnen combineren en te verwerken in een show.
In mijn mening hierin juist of ziet men liever een cake met veel effecten?

gr

Als je cakes ontwerpt voor de liefhebbers zoals ons VC'ers, dan moet je één effect per cake doen (meerdere kleuren of tempo's per cake kan wél).
Maar als je je richt op de gemiddelde consument, dan moet je bonte cakes maken met van alles en nogwat erin, zodat er een complete show in één cake zit.

Ik zou voor zowel cakes met mines,en zonder mines gaan. Een mine voegt wel wat toe,maar een heldere tail is zeker mooi! Ik ben ook voor single effecten,maar zoals Jorik het zegt:meerdere kleuren. Daar ben ik ook voorstander van,maar ligt er wel aan,of het bij het effect past. Meerdere effecten,kan natuurlijk ook. Maar dan,zijn er vaak wel effecten,die je net niet nodig hebt. Qua een showtje bouwen,bedoel ik dan. Als je gewoon aan het stoken bent,is dat al anders,:)

Door de invoering van het nieuwe besluit zijn mijn hersens weer op volle toeren aan het draaien gegaan:p
Ik heb nu dus een wel erg mooi idee waar menig liefhebber van zal gaan watertanden.
Hopelijk krijg ik dit in een goed concept op papier zodat deze mee naar China kan om er een demostuk van te maken om te kijken hoe dit uit de verf komt.

Is er al bekend of weten jullie in ieder geval al welke collecties niet uit het assortiment gaan?
Ik ben namelijk druk bezig met lijstje maken/sparen met in de gedachten de collecties van voorgaande jaren :p

Ik ben nog druk doende met ons aanbod voor dit jaar.
Momenteel nog geen zicht op,maar qua freak aanbod probeer ik het nog intressanter te maken.
Ik heb al een aardig idee,dit ga ik Gilbert voorleggen en dan kijken hoe we dit eventueel mogelijk kunnen maken.

Je zal al wel gemaild hebben, welke zijn het geworden?
Als je hier iets over kwijt kan natuurlijk..... :wink:

Momenteel is er al contact geweest met onderstaande.
Dit is orienterend en dus nog niet vanzelfsprekend,Al zit het er wel in:p

Wolff Vuurwerk.
Royal Fireworks.
Cafferata.
Rubro Vuurwerk.
Gbv-Weco Vuurwerk.
Beko-Schuurmans Vuurwerk.
Vuurwerk 24.
Broekhoff Vuurwerk.
Pyrostar Vuurwerk nl.
Katan Vuurwerk.

gr