Vuurwerk Orthen

Niet te vroeg en niet te laat.
Perfecte datum als je het mij gevraagd.
Leuk ook dat er elke week wel een kleine update vanuit orthen/pyromaniac1975 komt.
Zal er dit jaar vast wel weer bestellen, dingen kunnen raar lopen maar ik gok het op zo'n 99% kans.
Vorig jaar moest ik snel door naar de volgende zaak, maar ik had het idee dat overal overna was gedacht en bijna tot in perfectie was geregeld.
En dan praat ik over hoe alles was opgesteld, wie welke taak had, hoe er werd omgegaan met de klant, enzovoort.
Dat is voor mij sowieso al een dik pluspunt, al heeft het niet eens toepassing op mij.
Gewoon het gevoel dat je niet met wat pannekoeken te maken hebt. De meeste zaken waar door freaks wordt besteld die hebben hetzelfde, maar laten we niet vergeten dat een behoorlijk deel van de vuurwerkzaken geen flauw benul heeft van waar ze nou eigenlijk mee bezig zijn.

Bedankt voor het zeer positieve geluid Nederlands vuurwerk.
We vinden het altijd fijn om feedback te krijgen van onze klanten,Zowel positief als negatief.

gr

Geachte vuurwerk fanaten.
Gisteren een aantal prachtige producten gezien op de Rubro demo met de Event combiboxenals echte megatoppers.
na het zien van deze bakken heb ik een gigantisch mooi idee voor de bestellers van de freaksite.
Zodra ik dit heb doorgenomen met Gilbert en dit accoord is zal dit later in het jaar bekend worden gemaakt.
Dit zal in ieder geval weer een geweldig iets zijn voor de freakbestellers.

Komen deze boxen bij jullie in het assortiment? Eventbox 6 Elements 162 shots en de Event Immortal Gold 100 shots?

Geachte vuurwerk fanaten.
Gisteren een aantal prachtige producten gezien op de Rubro demo met de Event combiboxenals echte megatoppers.
na het zien van deze bakken heb ik een gigantisch mooi idee voor de bestellers van de freaksite.
Zodra ik dit heb doorgenomen met Gilbert en dit accoord is zal dit later in het jaar bekend worden gemaakt.
Dit zal in ieder geval weer een geweldig iets zijn voor de freakbestellers.

Ik ken jou een beetje marchel..
Laat me raden..
Alle 4 voor de prijs van 3?
In dat geval... Leg maar aan de kant voor me..:wink:

Ik ken jou een beetje marchel..
Laat me raden..
Alle 4 voor de prijs van 3?
In dat geval... Leg maar aan de kant voor me..:wink:

Kan ik helaas nog niet op in gaan,Wil anderen niet op ideeen brengen:p

Maar het idee heeft betrekking op de bestellingen via onze allom bekende freaksite.
We gaan er in ieder geval weer een leuk feesie van maken.

pyromaniac 1975 even enkele vragen, vuurwerk orthen bestaat toch uit 2 winkels?

Hoe is de aanrijroute met de auto naar deze winkels, zeker als je van ver komt is dat wel makkelijk om te weten.

Als je besteld hebt naar welke winkel moet je dan?
Openingstijden zijn die al bekend? Hoe vroeger hoe beter wat mij betreft.

Misschien kan je mij/ons daar al iets meer over vertellen.

pyromaniac 1975 even enkele vragen, vuurwerk orthen bestaat toch uit 2 winkels?

Hoe is de aanrijroute met de auto naar deze winkels, zeker als je van ver komt is dat wel makkelijk om te weten.

Als je besteld hebt naar welke winkel moet je dan?
Openingstijden zijn die al bekend? Hoe vroeger hoe beter wat mij betreft.

Misschien kan je mij/ons daar al iets meer over vertellen.

Beste Hutter
Wij hebben idd twee winkels.

VuurwertOrthen.
Orthen 108
5231 XT 's-Hertogenbosch
Dit is onze grootste winkel met een opslag cappaciteit van 10.000 kilo

VuurwerkTolbrug
Tolbrugstraat 8-10
5211 RW 's-Hertogenbosch
Is een kleine winkel in het centrum met een opslag van 2.000 kilo

Bij VuurwerkOrthen zullen wij de meeste freakbestellingen afhandelen omdat wij hier logistiek gezien meer kunnen.
Ook zullen wij weer om 06:00 openen voor de freaks.
Op onze site zullen plattegronden staan hoe ons te bereiken.
Mocht je bij ons een bestelling plaatsen krijg je bericht waar men de bestelling kunt afhalen.

Mochten er meer vragen zijn,Stel ze gerust.

gr

Laatst bewerkt:
Kun je al een tipje van de sluier geven met welke collecties je het dit jaar gaan doen op de freaksite?

Over een poosje zullen alle nieuwe producten weer bekend zijn.

Terzijnertijd zou ik graag een product top 5 willen van onderstaande importeurs.
Vuurwerk24.
1:Zink Pijlen.
2:
3:
4:
5:
Katan.
1:
2:
3:
4:
5:
Schuurmans.
1:Falcon/Sky Screamers.
2:
3:
4:
5:
Let wel,Het is nog een idee dus of we daadwerkelijk gaan opnemen weten we nog niet.
We moeten namelijk wel een bepaalde bestelling doen en daar hangt de vraag van af.
Ik heb Gilbert ook al aangegeven veel vroeger te beginnen met de online verkoop enwel zo rond juli.
Dit omdat steeds meer winkel veel vroeger van start gaan,Echter zit hier wel een min puntje aan want de nieuwe producten zijn dan natuurlijk nog lang niet bekend.
En zo kan het gebeuren dat je te vroeg door je budget bent:p

Vuurwerk24.
1:Zink Pijlen.
2:Zink fonteinen
3:nvt
4:nvt
5:nvt

Katan.
1:nvt
2:nvt

Schuurmans.
1:Sky Symphony
2: Dazzle Dust enkel shot Brocade

En misschien nog mogelijk: Daylight cakes opnemen in het ass.
van bijvoorbeeld Lesli.

Back
Bovenaan