Vuurwerk Orthen

Bij deze kan ik jullie melden dat we met iets zeer unieks bezig zijn.
Dat er markt voor is weten we in ieder geval.
Op korte termijn gaan we het e.e.a. bespreken met de toeleverancier.

Tipje van de sluier kan wel.
Het gaat om een legaal te produceren zuid europese knaller.
Hiermee zullen jullie het even moeten doen tot we alle puntjes op de i hebben zoals CE etc.

gr

Laatst bewerkt:
Bij deze kan ik jullie melden dat we met iets zeer unieks bezig zijn.
Dat er markt voor is weten we in ieder geval.
Op korte termijn gaan we het e.e.a. bespreken met de toeleverancier.

Tipje van de sluier kan wel.
Het gaat om een legaal te produceren zuid europese knaller.
Hiermee zullen jullie het even moeten doen tot we alle puntjes op de i hebben zoals CE etc.

gr

Toch geen rotjes met trueno look he :p Lijstje met importeurs ziet er goed uit.

Ik ben zelf eerlijkgezegd een beetje pesimistisch betreft nederlandse knallers, er is al veel geprobeerd door verschillende importeurs zonder echt succes. Waarom zou deze knaller wel harder knallen? Is er nog een maas in de wet gevonden? Een knaller onder siervuurwerk laten vallen mag volgensmij ook niet meer, de grondbloem knal is er dit jaar ook uit. Of moet ik denken aan een kanonslag met fluit of een kanonslag met kleurijke vlam, maar een kleurijke vlam is niet vernieuwend.. We hebben de fantasy kanonslagen al.

sorry dat ik zo negatief doe, ik juig ontwikelingen op vuurwerkgebied alleen maar aan. maar in nederlandse knallers heb ik gewoon niet zo veel vertrouwen

Please prove me wrong

Ik ben zelf eerlijkgezegd een beetje pesimistisch betreft nederlandse knallers, er is al veel geprobeerd door verschillende importeurs zonder echt succes. Waarom zou deze knaller wel harder knallen? Is er nog een maas in de wet gevonden? Een knaller onder siervuurwerk laten vallen mag volgensmij ook niet meer, de grondbloem knal is er dit jaar ook uit. Of moet ik denken aan een kanonslag met fluit of een kanonslag met kleurijke vlam, maar een kleurijke vlam is niet vernieuwend.. We hebben de fantasy kanonslagen al.

sorry dat ik zo negatief doe, ik juig ontwikelingen op vuurwerkgebied alleen maar aan. maar in nederlandse knallers heb ik gewoon niet zo veel vertrouwen

Please prove me wrong

Ben ik helemaal met je eens.
Ik moet zelf ook nog over gehaald worden.
We zitten natuurlijk vast aan de 120 decibel die niet mag worden overschreden.
Echter kan men door samenstelling etc een knal wel doffer laten klinken:p
Ik hou jullie op de hoogte over de vorderingen.

gr

Met Nederlandse knallers heb ik weinig mee, maar de importeur lijst waar contact mee gezocht is, is zeker een goed lijstje.
Allemaal toffe importeurs met mooie producten, dus daar een selectie van, zou Orthen collectie perfect maken.

Met Nederlandse knallers heb ik weinig mee, maar de importeur lijst waar contact mee gezocht is, is zeker een goed lijstje.
Allemaal toffe importeurs met mooie producten, dus daar een selectie van, zou Orthen collectie perfect maken.

Vandaag door een onpartijdige persoon vrij laten testen.
Deze kwam met het volgende antwoord:p

Ik citeer
Yo ik heb 2 dingen te zeggen.
1 wow t*ring zeg.
2 k*t vergeten te filmen.

Nu gaan we zelf kijken of alles qua eisen correct is en indien dat allemaal volgens norm is gaan we de aanvraag doen bij tno/vrom voor keuring en CE.
Label is nog niet ontworpen voor de Nederlandse markt,Maar ook dat gaat snel gebeuren.

gr

Ik ben echt heel benieuwd zeg, goed initiatief en wellicht weer een reden om dit jaar weer bij Orthen te kopen.

zo even de laatste 15 pagina's doorgespit. Wist wel al van het bestaan af van orthen maar ben nog niet geweest.
ik denk dat daar dit jaar verandering in gaat komen gezien de diversiteit van merken.
Ben dan ook wel benieuwd welke merken er definitief bij zullen zijn dit jaar.
maaruh bij de losse verkoop zijn er toch wel gewoon allemaal leuke novelties te koop....?

Beste Camaro

Wat er genoemd werd zal ik zoveel mogelijk proberen te realiseren.
Klein vuurwerk etc is gewoon voldoende op vooraad.
Qua noveltie's hebben wij niet veel aanbod daar deze niet echt gewild zijn.
Mocht je intresse hebben in bepaalde items kun je een pm sturen zodat ik kan kijken of ik iets kan betekenen.

gr

Worden er veel aanpassingen in de Evo-lijn verwacht? Afgelopen jaar de Fantasy gehad en deze ging net snel zat qua tempo (maar wel vreselijk mooi)

Dit jaar word er geen uitbreidingen/of aanpassing gedaan.
Volgend jaar echter heb ik heel wat plannan die hopelijk tot uitvoer zullen komen.
Als het meezit ga ik in Januari een week naar China om het veertraject op te startten.

gr

ook ik ga ditjaar de weg naar orthon maar eens proberen tevinden ( ik weet wel welke kant ik op moet maar tot bestellen is het tot nu toe nog nooit gekomen:D

maar daar komt verandering in

grtzz

Deze week staat een afspraak gepland bij Gilbert waar ik mijn plan voor komend seizoen ga voorleggen.
Mocht hij accoord gaan hebben we dit jaar het grootste aanbod ooit op onze freaksite.

gr

Back
Bovenaan