Vuurwerk Orthen

Ook dit jaar kan men weer gebruik maken van onze geweldige hoge karton korting voor de echte grootverbruikers onder ons tot wel 50%
Aankomende woensdag hebben we wederom een afspraak met Royal staan om alvast wat voorwerk voor het nieuwe seizoen kort te sluiten.
En ik kan wel zeggen dat we dit jaar nog meer mensen blij gaan maken:p

:D dat klinkt goed.

Gisteren een gesprek met Royal gehad om alvast wat knopen door te hakken.
We hebben inmiddels ook wat mogen aanschouwen qua nieuwe producten.
Het ziet er in ieder geval veel belovend uit!!!
We hebben daarom voor de zekerheid maar vast een buffer gereserveerd:p

gr

Laatst bewerkt:
Ik ben momenteel erg druk bezig om iets fantastisch qua aanbod neer te zetten.
Dit houd in dat ik dit jaar voor het uitgebreidste aanbod ga op onze freaksite.

Word vervolgd

wel leuk zoveel verschillende lijnen maar hoeveel opslag kunnen jullie in de winkel hebben dan dit mag wel minimaal 50.000 kilo zijn anders heb je niks op voorraad en krijg je steeds te horen die is net uitverkocht lijkt mijn logica
ik ken namelijk meer winkels die zo werken en als je dan je bestelling hebt gedaan begin december krijg je bij ophalen 25 % vervangende producten nou daar trap ik dus niet meer in afgelopen jaar heb ik een nieuwe winkel ontdekt die je pakket maakt wanneer je besteld en je dus altijd krijgt wat je besteld en zo hoort het vind ik

wel leuk zoveel verschillende lijnen maar hoeveel opslag kunnen jullie in de winkel hebben dan dit mag wel minimaal 50.000 kilo zijn anders heb je niks op voorraad en krijg je steeds te horen die is net uitverkocht lijkt mijn logica
ik ken namelijk meer winkels die zo werken en als je dan je bestelling hebt gedaan begin december krijg je bij ophalen 25 % vervangende producten nou daar trap ik dus niet meer in afgelopen jaar heb ik een nieuwe winkel ontdekt die je pakket maakt wanneer je besteld en je dus altijd krijgt wat je besteld en zo hoort het vind ik

vuurwerk orthen is naar mijn mening een van de beste vuurwerk winkels in nederland .
in 99,9 % van de gevallen krijg je gewoon precies wat je hebt besteld .
als je als winkel zijnde je zaakjes prima op orde hebt hoeft het zeker geen nadeel te zijn dat je veel verschillende lijnen verkoopt .
vuurwerk orthen zet de bestellingen ook ver van te voren klaar, zoals 'n goede winkel dit altijd hoort te doen .

als je geen extreem grote afstanden hoeft te rijden , dan zou ik als ik jou was gewoon 'n keer bestellen bij orthen , 'n zeer groot uitgebreid assortiment en kortingen oplopend tot 35% (karton actie nog meer procenten zelfs) (was de andere jaren iniedergeval) .

Beste Binkenparade.
Wij hebben qua logistiek allen tot in de puntjes uitgezet.
Wij zorgen er ook altijd zoveel mogelijk voor dat alle freakbestellingen uitgeteld worden qua producten om jullie niet teleur te stellen.
En mocht iets onverhoopt er niet zijn gaan wij met de klant in overleg voor een vervanger die meestal ook nog wat duurder is.
Wij kiezen dus niet zelf een vervangend product wat vaak wel gebeurd!
Tot op heden hebben wij in onze 6 jaar een aantal klachten gehad waarvan meestal omdat een product gewoon niet vanuit de importeur te leveren was.
Ook denken wij dat we alles tot in de puntjes goed op de rit hebben.
Echter wil ik dit jaar nog weer wat mooiers qua keuze voor de freaks neerzetten.
En ik kan je vertellen(Its gonna be awsomme):p

gr

ik hoorde dit van de week nog van 2 freaks uit den bosch die dit bij jullie hebben meegemaakt afgelopen jaar (heb dit dus zelf niet meegemaakt) maar de verhalen zijn nu verschillend ik koop nu zelf momenteel bij 2 winkels waar alles goed gaat en waarvan ik weet dat het voor me klaar staat ook het uitgeven van een duurder artikel vind ik niks omdat ik vaak dan die pot wil hebben omdat die dan in je hoofd zit voor de show

ik hoorde dit van de week nog van 2 freaks uit den bosch die dit bij jullie hebben meegemaakt afgelopen jaar (heb dit dus zelf niet meegemaakt) maar de verhalen zijn nu verschillend ik koop nu zelf momenteel bij 2 winkels waar alles goed gaat en waarvan ik weet dat het voor me klaar staat ook het uitgeven van een duurder artikel vind ik niks omdat ik vaak dan die pot wil hebben omdat die dan in je hoofd zit voor de show

Zoals ik al zei.
We hebben afgelopen jaar een aantal bestellers teleur gesteld,Dit echter doordat we een aantal producten gewoon niet geleverd kregen vanuit de importeur.
Dit is overmacht en daar hebben we zelf niet de hand in.
Toen wij eenmaal te horen kregen dat we bepaalde producten niet konden uitleveren ben ik gelijk in de bestellingen gedoken en rond gaan bellen om te kijken of diegene dat bedrag dan terug zou willen of dat zij een ander product naar keuze wilden hebben.
Betere afhandeling kan ikzelf niet bedenken.

gr

Orthen is een uitstekende winkel. Goede service en ruim assortiment. Als leveranciers producten niet uitleveren is voor een winkel 1 van de vervelendste situaties, vooral als deze artikelen voor bestellingen bestemd zijn.

Inmiddels ook de data voor de demo(s)aangevraagd.
Deze staan op 14 en 21 december.
Of we op beide data gaan schieten zijn we nog niet uit,maar mocht het op de 14e niet door kunnen gaan dan hebben we in ieder geval een alternatief.
Schietlijst en rest info zal ik later bekend maken.

Gr

Na het lezen van deze berichten is mijn interesse gewekt in deze winkel.
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar enig idee wanneer jullie winkel in 2012 online komt?

Na het lezen van deze berichten is mijn interesse gewekt in deze winkel.
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar enig idee wanneer jullie winkel in 2012 online komt?

Beste Hutter.
Momenteel ben ik bezig met de voor bepaling van het assortiment 2012 en de importeurs.
Ik ga ervan uit dat we ergens eind okt begin november online gaan.

Mocht je meer info willen hoor ik het wel.
Wil de beruchte Hutter wel eens ontmoeten:p

Inmiddels ook met Ronny van Katan contact gehad,Dit zou ook wat kunnen worden:p

Ik kies meestal wel het beste voor ons en voor jullie freaks.
Maar om jullie er meer bij te betrekken zou ik graag via pm willen weten welke 5 producten er volgens jullie zeker moeten komen mochten we het kunnen inpassen.

Ik ben momenteel erg druk bezig om iets fantastisch qua aanbod neer te zetten.
Dit houd in dat ik dit jaar voor het uitgebreidste aanbod ga op onze freaksite.

Word vervolgd

Wordt nu wel heel nieuwsgierig naar je plannen, denk dat ik dit jaar eens een langs bij je moet komen. Ben geintresseerdt.

ik ben benieuwt wat er allemaal ga komen orthen is al 2 jaar mijn favoriet ben blij als we weer kunnen bestellen ken nu al niet meer wachten

Back
Bovenaan