Vuurwerk Orthen

Allereerst mijn complimenten! Ik heb dit jaar voor het eerst vuurwerk bij jullie gehaald, en dat is mij zeer goed bevallen. Ik ben hier heen geweest voor de freakactie en daarnaast is er ook nog een heel mooi assortiment aan vuurwerk. Als het om het assortiment gaat hoop ik echt heel erg dat jullie volgend jaar China Red opnemen!
De winkel zelf is ook heel mooi ingericht en 's ochtends op 29 december was het heerlijk rustig en waren we gelijk aan de beurt. Artikelen die niet geleverd konden worden, daar konden we gewoon andere artikelen voor uitzoeken voor dezelfde prijs wat dus geen probleem was.
Al met al zal ik hier, als de freakactie dit jaar weer gehouden wordt, weer mijn bestelling plaatsen dit jaar!

Assortiment
Het freakassortiment is breedt, erg veel goede importeurs, alleen miste ik wel de Heavy Legend cakes van Rubro, maar ik snap dat ik niet genoeg plek is voor alle goede producten.

Wachttijd
De wachttijd was niet lang, na een minuut of 10 werden we al geholpen en kregen we onze (niet complete) bestelling.

Service
Zoals ik dus al melde was de bestelling verre van compleet, er miste hele kartonnen en wat kleine producten. Wanneer Marchel klaar was met een andere klant kwam hij ons helpen, hij is zeker een half uur met ons bezig geweest, wat ik erg waardeer. Toen ik thuis kwam miste ik toch nog wat kleine producten, de volgende dag naar hun andere versteging Tolburg gegaan en kreeg daar alles meteen mee, meer dan tevreden over de service!

Keuze uit vervangende producten
De 3x Glorius werd vervangen door 3x de Wild Wild West, een erg goede vervanger. Één Tears of Beauty was vervangen door een Sole Luck, een product die wat tegen viel, maar ach prijsverhouding was het een goede vervanger.

Hulp aan de balie
Wat rommelig en voor mijn gevoel niet zo georganiseerd, er was geen duidelijke rij, en met de voorverkoop was er geen wisselgeld aanwezig toen ik er was, verder prima.

Inrichting van de winkel
Erg ruim, vele tafels om aan te zitten, en een aantal bartafels met daarop de folders/bestelformulieren, heel veel ruimte om rustig je bestelling te controleren. Echt super!

Product prijzen
De product prijzen zijn in combinatie met de korting erg goed, helaas zijn de adviesprijzen van Rubro wat hoog zodat ze met korting het normale niveau bereiken, hier kan Orthen verder niks aan doen, buiten Rubro waren alle prijzen normaal.

Freakactie
Geweldig dat een winkel dit doet, en dat in combinatie met een super assortiment, voor mij als liefhebber echt prachtig! En dan heb je nog de kartonverkoop, dat was al helemaal een feestje, je kreeg bijna 2x zoveel voor je geld, dat is iets waarvoor ik jullie dankbaar ben, bedankt!

Site
De site vind ik wat on-professioneel, en misschien is het beter om dit jaar een vaste datum van opening te hebben, nu was de site al open en werd hij elke keer geupdate, dit vond ik wat storend.

Conclusie
Een winkel waar ik dit jaar voor de 4de keer een bestelling zal plaatsen, het assortiment in combinatie met de korting is super, en dan nog een ruime winkel en goede service, een goede formule voor een winkel zoals Orthen!

Heel het team van Orthen, bedankt!

Het seizoen is nog maar net afgelopen,Maar ik ben alweer begonnen met wat voorbereidingen voor het nieuwe jaar.

Tot nu toe nog geen klachten ontvangen en daar zijn we natuurlijk blij mee.
Wij wensen iedereen alvast een gezond en gelukkig 2012 en wie weet tot ziens:p

gr

Nou,het lijkt erop dat het steeds sneller begint.
Komende week staat namelijk mijn 1e importeurs bezoek voor komend seizoen alweer in de planning:p

Gr

Nu alweer naar de importeurs toe, ben benieuwd wat ze zo vroeg in het jaar te melden hebben.
Maar veel plezier en succes gewenst alvast.

Bij deze even het volgende.
Ik ben momenteel bezig met aanpassingen in onze evolution lijn.
Ook komt er mischien een uitbreiding.

Wat voor shape zien jullie het liefst.
Graag zie ik dit op PM terug.
Het gaat dus niet om effecten maar hoe de cake zijn lading schiet.
De blue Thunder en Titanium Salute zullen opnieuw geproduceerd worden en dan zoveel mogelijk richting het geplaatste filmpje.

gr
Marchel

Bij deze even het volgende.
Ik ben momenteel bezig met aanpassingen in onze evolution lijn.
Ook komt er mischien een uitbreiding.

Wat voor shape zien jullie het liefst.
Graag zie ik dit op PM terug.
Het gaat dus niet om effecten maar hoe de cake zijn lading schiet.
De blue Thunder en Titanium Salute zullen opnieuw geproduceerd worden en dan zoveel mogelijk richting het geplaatste filmpje.

gr
Marchel
pm:Dan kom ik 100 procent zeker een karton halen!

Laatst bewerkt:
Zo,het eerste gesprek met een importeur is alweer een feit.
Als het aan mij ligt gaan we deze dit jaar opnemen.
Komende week ga ik met Gilbert bespeken wat we gaan doen in het Evolution gebeuren.

Gr

Beste pyromaniac wat ik graag zou zien:

1e rij a 7 shots - I-shape (rustig tempo)
2e rij a 6 shots - v shape 3 rechts 3 lings(seconde tempo)
4e rij a 6 schots - w-Shape 2 lings 2 midden en 2 rechts (seconde tempo)
5e+6e rij a 6 shots - S-Shape van lings na rechts (een seconde tempo)
7e rij a 6 shots - Fan-Shape waaier
8e rij a 6 shots - fan -shape waaier (finale met(crackling) mine en salute.

Deze schiet richtingen in een cake vind ik erg leuk met de juiste efect combinatie's

---------------

Ook een Cake die eerst :
I-shape schiet
Dan een salvo rechts
Dan een salvo lings
Dan verder als s of Fan-Shape.
----------

Die highspeed z shapers zijn er al in de vorm van de Fantasy en Crackling Purple:D

@Marchel: Welke importeur gaat het om?

Ik ben bang dat dat nog even (voorlopig) een verassing zal blijven!
Ik weet dat het vuurwerk behoorlijk mooi en inovatief is wat orthen wil gaan voeren:wink:

Goed bezig marchel!
Ik zie ook graag china red terug komen in het assortiment van orthen maar dat is maar hopen en af wachten!

Back
Bovenaan