mat96matje
VWC lid
China red is het niet.
Maar wel een importeur met grote plannen.
Verder ga ik hier nog even niet op in omdat het natuurlijk nog een aantal maanden duurt voor onze echte tijd weer voor de deur staan
gr
Van der nat vuurwerk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
China red is het niet.
Maar wel een importeur met grote plannen.
Verder ga ik hier nog even niet op in omdat het natuurlijk nog een aantal maanden duurt voor onze echte tijd weer voor de deur staan
gr
Van der nat vuurwerk?
Mwa ik heb niet zo veel met van der NAT ..
Al hebben ze wel een aantal toppers in het assortiment..
Nee doe mij maar Heron/Vuurwerk24 (mooie zink pijlen erbij).
En wat te denken van Hardix??
Die hebben ook juweeltjes er tussen zitten!
En natuurlijk het gebruikenlijke Rubro.
Beetje Royal..
beetje Caferata.
en om het af te maken veel nieuwe producten van de Evolution line![]()
Mwa ik heb niet zo veel met van der NAT ..
Al hebben ze wel een aantal toppers in het assortiment..
Nee doe mij maar Heron/Vuurwerk24 (mooie zink pijlen erbij).
En wat te denken van Hardix??
Die hebben ook juweeltjes er tussen zitten!
En natuurlijk het gebruikenlijke Rubro.
Beetje Royal..
beetje Caferata.
en om het af te maken veel nieuwe producten van de Evolution line![]()
Neem Katan Vuurwerk, zoals 500gram zegt.
Die hebben vuurwerk artikelen er tussen zitten met een mooie prijs.
En nog tevens aardig uniek in de omgeving, volgens mij heeft verder niemand in omgeving DB die Katan vuurwerk heeft.
Momenteel liggen er 15 ontwerpen klaar om in China als test te laten maken en te kijken hoe deze presteren.
Binnenkort zal ik een afspraak maken met Royal om alle details te bespreken en onduidelijkheden uitleggen om alles zo goed mogelijk te laten gaan.
Uit deze zullen we dan een X aantal kiezen en opnemen in de Evolution lijn.
Ik heb er een paar ontwerpen bij zitten waarvoor ik mijn vingers gekruist hou en hoop dat deze tot een mooi geheel komen.
Voor je het weet is het 1e kwartaal alweer voorbij
grtz
Zo,Daar ben ik weer
Graag zouden we wat dingetjes willen weten.
1:Wat zorgt ervoor dat je bij ons naar de winkel komt?
Een goed assortiment met hoge kortingen. Ik ben vooral persoonlijk geïnteresseerd in klein vuurwerk en daar door is mijn keuze vorig jaar ergens anders gevallen.
2:Zijn jullie tevreden met onze huidige kortings actie?
Ja alleen maak ik hier zelf weinig gebruik van.
3:Hoe is jullie de karton actie bevallen?
Ja alleen maak ik hier zelf weinig gebruik van.
4:Zijn er verbeter punten?
Zoals ik al zei het klein grut zou meer bij de freaks kortingen betrokken moeten worden
5:Is er animo voor meeting?
Als er een vuurwerkdemo bij is ga ik er over nadenken.
gr
Joris![]()
Zo,Daar ben ik weer
Graag zouden we wat dingetjes willen weten.
1:Wat zorgt ervoor dat je bij ons naar de winkel komt?
Het uitgebreide assortiment, kortings acties(karton voordeel) en de prima service. Ook de korte wachttijd is een groot pluspunt.
2:Zijn jullie tevreden met onze huidige kortings actie?
Heb hier niks te klagen over. Hopelijk hebben jullie weer dezelfde acties als afgelopen jaar.
3:Hoe is jullie de karton actie bevallen?
Erg goed. Heb dit jaar alleen maar kartonnen gehad en zal dit jaar ook het geval zijn.
4:Zijn er verbeter punten?
- Probeer de site iets overzichtelijker te maken. Bv per importeur de producten plaatsen en niet per klasse(500 gram, knalvuurwerk enz)
- Ik weet dat hier geen grip op te krijgen is, maar het zou erg fijn zijn om de nieuwe producten eerder te tonen. Helaas viel dit plannetje dit jaar in duigen. Misschien is het mogelijk om de nieuwe producten eerder naar Nederland te halen?
5:Is er animo voor meeting?
Voor mij niet. Meestal begint het bij mij pas rond september te kriebelen, maar kan me voorstellen dat mensen die veel shows bezoeken(en dus meer bereid zijn om te reizen voor vuurwerk) dit op prijs stellen.
Kortom: Ik hoop dat jullie op dezelfde voet door gaan en dan zien jullie mij met de voorverkoop weer terug
gr