Assortiment
Het freakassortiment is breedt, erg veel goede importeurs, alleen miste ik wel de Heavy Legend cakes van Rubro, maar ik snap dat ik niet genoeg plek is voor alle goede producten.
Wachttijd
De wachttijd was niet lang, na een minuut of 10 werden we al geholpen en kregen we onze (niet complete) bestelling.
Service
Zoals ik dus al melde was de bestelling verre van compleet, er miste hele kartonnen en wat kleine producten. Wanneer Marchel klaar was met een andere klant kwam hij ons helpen, hij is zeker een half uur met ons bezig geweest, wat ik erg waardeer. Toen ik thuis kwam miste ik toch nog wat kleine producten, de volgende dag naar hun andere versteging Tolburg gegaan en kreeg daar alles meteen mee, meer dan tevreden over de service!
Keuze uit vervangende producten
De 3x Glorius werd vervangen door 3x de Wild Wild West, een erg goede vervanger. Één Tears of Beauty was vervangen door een Sole Luck, een product die wat tegen viel, maar ach prijsverhouding was het een goede vervanger.
Hulp aan de balie
Wat rommelig en voor mijn gevoel niet zo georganiseerd, er was geen duidelijke rij, en met de voorverkoop was er geen wisselgeld aanwezig toen ik er was, verder prima.
Inrichting van de winkel
Erg ruim, vele tafels om aan te zitten, en een aantal bartafels met daarop de folders/bestelformulieren, heel veel ruimte om rustig je bestelling te controleren. Echt super!
Product prijzen
De product prijzen zijn in combinatie met de korting erg goed, helaas zijn de adviesprijzen van Rubro wat hoog zodat ze met korting het normale niveau bereiken, hier kan Orthen verder niks aan doen, buiten Rubro waren alle prijzen normaal.
Freakactie
Geweldig dat een winkel dit doet, en dat in combinatie met een super assortiment, voor mij als liefhebber echt prachtig! En dan heb je nog de kartonverkoop, dat was al helemaal een feestje, je kreeg bijna 2x zoveel voor je geld, dat is iets waarvoor ik jullie dankbaar ben, bedankt!
Site
De site vind ik wat on-professioneel, en misschien is het beter om dit jaar een vaste datum van opening te hebben, nu was de site al open en werd hij elke keer geupdate, dit vond ik wat storend.
Conclusie
Een winkel waar ik dit jaar voor de 4de keer een bestelling zal plaatsen, het assortiment in combinatie met de korting is super, en dan nog een ruime winkel en goede service, een goede formule voor een winkel zoals Orthen!
Heel het team van Orthen, bedankt!