Vuurwerk bij voetbal

Status
Niet open voor verdere reacties.
I.v.m. een slotje op het originele topic omdat het hier thuis hoort, hierbij mijn filmpje van het afgestoken vuurwerk in de Amsterdam Arena ter ere van het afscheid van Jan Vertonghen, Vurnon Anita en Gregory van der Wiel. Man o man wat een klappers zeg!!

TIFOROTTERDAM_06040213.jpg

Filmpje van YT

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Het is alweer van een paar dagen geleden en het zicht vanuit het uitvak is niet heel denderend, met dank aan dat "prachtige" net, maar hierbij mijn filmpje van de opkomst bij de wedstrijd PSV - Ajax waarbij vanaf 1.00min. vuurwerk voorbij komt en aan de overkant van het stadion wat rookpotten worden afgestoken:

Ik vind dit erg weinig met vuurwerk te maken hebben :p

Vind deze leuker :P

Maar omdat ik anders vanavond niet meer mag meerijden ff een ander filmpie :p
Vanaf 3.33

Vuurwerk in Arena bij Kampioenschap Ajax

Vuurwerk in Arena bij Kampioenschap Ajax

Hierbij mijn filmpje van het afgestoken vuurwerk tijdens de ereronde na het behalen van het Kampioenschap seizoen 2012/2013 Eredivisie in de Amsterdam Arena (wel ff op HD zetten):

En aanvullend mijn filmpje met hoogtepunten van de huldiging waarbij behoorlijk wat fakkels, rookpotten, single shots en zelfs een cakeje vanuit het publiek werden afgestoken:

VIDEO: Groot vuurwerk spektakel in Bulgaarse competitie

VIDEO: Groot vuurwerk spektakel in Bulgaarse competitie

Levski Sofia pakte afgelopen week de eerste plek in de Bulgaarse competitie. Door een 1-0 overwinning op Ludogorets Razgrad was het voldoende om die plek te bemachtigen. De supporters waren erg blij en staken vuurwerk aan. Zo veel zelfs dat het lijkt alsof het stadion in brand staat. Een beangstigend gezicht. Bekijk hieronder de beelden

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bron

Feyenoord-supporters vieren momenteel groot feest bij De Kuip. Nadat Leefbaar Rotterdam bekend heeft gemaakt dat het morgen tegen een nieuw stadion gaat stemmen zijn enkele tientallen Feyenoorders naar het stadion afgereisd met vuurwerk en fakkels. Donderdagochtend zal de gemeenteraad definitief stemmen over de garantstelling. Maar dit lijkt slechts een formaliteit.

+ YouTube Video

bron

Bij de opkomst van de wedstrijd Vitesse - Ajax afgelopen zondag werd ook even flink geramd, gestookt en gerookt:

PS: i.v.m. muziekrechten kan het zijn dat het filmpje niet via jouw player wordt getoond. Bekijk dan het volgende filmpje waar vanaf ca. 0.25sec. dezelfde beelden voorbij komen maar dan met andere achtergrondmuziek om geen last te hebben van die rechten :wink:...:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan