Vuurwerk Orthen

Gaan we deze alleen op de demo van Orthen live in actie zien?
Dan moet ik wel van de partij zijn, al zijn er nog meer interessante demo's die dag...
Demo van Royal misschien?
Chinese samples belove veel iig.

ik weet niet zeker of ik ga er zijn rond die tijd weer veel shows en 8 dec ga ik al naar een demo in Oss daar gaan ze ook een finale schieten t/m 8 inch gaat hier om een nieuwe winkel dus ben erg benieuwd

Hmm ik zit sterk te twijfelen om hier langs te gaan.
Nu mis ik eigenlijk wel 1 ding van rubro, namenlijk het nieuwe assortiment 4 seasons.
Nemen jullie die nog op in jullie assortiment of niet?

Hmm ik zit sterk te twijfelen om hier langs te gaan.
Nu mis ik eigenlijk wel 1 ding van rubro, namenlijk het nieuwe assortiment 4 seasons.
Nemen jullie die nog op in jullie assortiment of niet?

Die kans is erg groot ja.
Het is echter vrij moeilijk beslissen daar de meeste producten in meervoud worden geschoten en ik er dus geen realistisch beeld van kan krijgen.
En ik vind het namelijk belangrijk dat ik een goede keuze kan maken en klanten een goed advies kan geven
Momenteel is de site nog niet up to date daar we nog bezig zijn met het samenstellen van ons assortiment.

gr

De (nieuwe) knalcakes van Hardix schijnen ook erg goed, zelfs de beste te zijn. Zeker de 16 shots versie is erg goed geprijst. Misschien iets voor jullie?

http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=21726

Hoop snel weer wat nieuwtjes te horen Marcel, verwacht erg veel van jullie dit jaar, en net als afgelopen jaar geloof ik dat julie weer een super assortiment + korting zullen hebben. :)

Elke importeur heeft zo wel wat zeer sterke producten.
Echter vind ik een stuk of 4 knalcakes voldoende qua aanbod.
We hebben momenteel al een aardig zicht op wat we in ons assortiment willen plaatsen.
Binnenkort mischien nog een gesprek met een importeur en dan hebben we het wel zo'n beetje.

grtz

vol verwachting klopt ons hart.......:p cant wait anymore!:D

Je zult toch nog even geduld moeten hebben:p
We zijn bezig met de laatste dingen voor het assortiment.
Dan is het wachten op alle benodigde info voor op beide sites.
We streven ernaar om de site in de 1e helft van november online te zetten.

grtz

Elke importeur heeft zo wel wat zeer sterke producten.
Echter vind ik een stuk of 4 knalcakes voldoende qua aanbod.
We hebben momenteel al een aardig zicht op wat we in ons assortiment willen plaatsen.
Binnenkort mischien nog een gesprek met een importeur en dan hebben we het wel zo'n beetje.

grtz

Kun je al verklappen welke het gaan worden?

Ik denk dat we met de onderstaande een aardige keus geven toch?

Thunder Salute.
Silver Salute.
Blue Thunder.
Titanium Salute.

Maar wie weet,We zijn nog niet helemaal klaar dus :p

5 of 6 knalcakes denk ik, screaming salute van royal fu? Die kwam er ook in. Daarvan komt ook een versie die alles eruit spugt. Net als de fast fortune. Dus keuze uit knalcakes genoeg

5 of 6 knalcakes denk ik, screaming salute van royal fu? Die kwam er ook in. Daarvan komt ook een versie die alles eruit spugt. Net als de fast fortune. Dus keuze uit knalcakes genoeg

Klopt helemaal,Ik was de Screaming Salute nog vergeten.

We zitten dus al gewoon op 5 salute cakes:p

Back
Bovenaan