Vuurwerk Orthen

5 of 6 knalcakes denk ik, screaming salute van royal fu? Die kwam er ook in. Daarvan komt ook een versie die alles eruit spugt. Net als de fast fortune. Dus keuze uit knalcakes genoeg

Owja is dat zo? Dat zou wel eens een beste topper kunnen worden :D

Marchel kun je ons een update geven met hoe het er nu voor staat?

Weet niet precies met wat dus zal zoveel mogelijk info proberen te geven.

Winkel.
De showroom gaan we binnenkort opzetten zodat deze er weer spik en span uit zal zien voor de maand der maanden:p

Assortiment.
Momenteel hebben we wel een aardig beeld van hoe die eruit gaat zien,Echter zijn we nog bezig met keuzes maken qua nieuwe producten.

Demo.
Onze demo zal op 16-12-2011 worden geschoten zo tussen 20:00/21:00.

Actie.
Momenteel heb ik nog geen info over de actie 2011.
Deze zal later bekend worden gemaakt.

Prijzen eigen lijn.
Deze worden later bekend gemaakt.
Momenteel wacht ik op de info van Gilbert om deze te plaatsen.

Mochten er nog vragen of onduidelijkheden ergens over zijn aarzel dan niet om te vragen.

gr

Bedankt voor de update Marchel.
Ziet er allemaal weer top uit.
Houd je ons op de hoogte qua foto's van de showroom?
Veel succes in ieder geval.

Bedankt voor de update Marchel.
Ziet er allemaal weer top uit.
Houd je ons op de hoogte qua foto's van de showroom?
Veel succes in ieder geval.

Ik ben zelf niet zo'n held in het posten van foto's
Maar dat lossen we wel op.
Ik zels zodra we beginnen met het inrichten wat plaatjes schieten hoe het vorderd.

grtz

Gisteren is de demo van Cafferata geweest, hebben jullie nog plannen om een van de geschoten artikelen, deze op te nemen in jullie assortiment?
Ik zelf heb een aantal beeldschone artikelen gezien, waaronder een soort van Monster Jam (lesli) achtige cake die palmen en blauw combineerden in fan shape. Een cake waarvan ik blown away was.
Jullie ook nog mooie cakes gezien?:p

Gisteren is de demo van Cafferata geweest, hebben jullie nog plannen om een van de geschoten artikelen, deze op te nemen in jullie assortiment?
Ik zelf heb een aantal beeldschone artikelen gezien, waaronder een soort van Monster Jam (lesli) achtige cake die palmen en blauw combineerden in fan shape. Een cake waarvan ik blown away was.
Jullie ook nog mooie cakes gezien?:p

We hebben zeker tal van mooie producten gezien.

Kan niet wachten om te zien wat er van cafferata inkomt.
Wat een topspul! Zoals Denjo al zei, komt het spul van hun het dichst bij prof.

Moet er wat van hebben, ookal worden cakes 60 euro enz. Met een korting van 35-40 is het allemaal te doen.

Ik denk dat we ten eerste blij moeten zijn dat Marchel zo actief bezig is, om het voor ons zo goed mogelijk te maken. Ten tweede denk ik dat we blij moeten zijn met de diversiteit aan producten die Orthen ons biedt. En ten derde denk ik dat we met elke korting blij moeten zijn en zeker niet meteen als Hollander gaan roepen dat het met 35-40% wel goed te doen is, want laten we reëel blijven.
Dat is gewoon heel veel korting en ik heb uiterst respect voor de mannen willen ze eens wat minder korting geven.
We moeten geen gegeven paard in de bek kijken, dus wat we krijgen aan korting/gratis product moeten we blij mee zijn. Als het toch extra uitvalt, dan zien we dat als een leuk extraatje.

35-40 procent was een voorbeeld, met 25 of 30 procent is het allemaal ook goed.

En ik respecteer alles wat ze doen.
Ben ze ook dankbaar, dat er zoveel voor ons gedaan word.

Nja ik doe een grote afname, en moet straks meer dan een uur rijden.

He Marchel.
Ik vroeg me af of jullie ook de Secret Salute gaan voeren?
m.v.g Ischa

Laatst bewerkt:
Vanmiddag de heren van Rubro even op speeddate:p gehad.
Even vlug de cattalogus doorgenomen en gelukkig wat gezien van de nieuwe eventlijn waarbij deze in enkelvoud werden geschoten.
Ik ben in ieder geval na het zien ervan overtuigd deze op te nemen in het assortiment 2011.

Back
Bovenaan