Vuurwerk Orthen

Wij horen en zien altijd graag complimentjes over hoe wij het doen.
Toch willen we ook graag horen/zien als er iets beter kan of niet klopt etc.
Dan kunnen we daar namelijk aan werken of het oplossen.
Elk jaar weten meer mensen uit onze omgeving en ver daar buiten ons te vinden.
Daarom blijven we kijken naar verbeteringen.
Zo hebben we op voorhand dus de voorpui aan laten passen en er nu een apparte in en uitgang.
Dit om de doorstroom van de kopers vlot te laten lopen.
Binnenkort gaan we de showroom leegmaken om de boel klaar te maken voor het komende seizoen.

gr

Wij horen en zien altijd graag complimentjes over hoe wij het doen.
Toch willen we ook graag horen/zien als er iets beter kan of niet klopt etc.
Dan kunnen we daar namelijk aan werken of het oplossen.
Elk jaar weten meer mensen uit onze omgeving en ver daar buiten ons te vinden.
Daarom blijven we kijken naar verbeteringen.
Zo hebben we op voorhand dus de voorpui aan laten passen en er nu een apparte in en uitgang.
Dit om de doorstroom van de kopers vlot te laten lopen.
Binnenkort gaan we de showroom leegmaken om de boel klaar te maken voor het komende seizoen.

gr

Om een in- en uitgang te maken is denk ik een hele goede zet geweest van Gilbert. Netjes!

Laatst bewerkt:
Hi Marchel, allereerst complimenten voor jullie bedrijf en de wijze waarop jullie VWC daarbij betrekken. De input die je van ons vraagt, de acties die op poten worden gezet, het handelen op kritische opmerkingen, ik vind het helemaal top! Ik ken jullie nog niet, maar je staat inmiddels wel op mijn lijstje :)

Jullie behoren tot de beperkte groep verkooppunten die een zeer ruim assortiment erop na houden van een veelvoud aan leveranciers. Wat mij alleen wel opvalt is dat ik volgens mij geen Bonfireworks tegen ben gekomen. Is dat een bewuste keuze?

Heb je een link naar de site?
Ik zie iedereen wel praten over het assortiment maar ik zie nergens een linkje staan naar de site. (Of ik kan gewoon niet goed zoeken :p)

Alvast bedankt!

Ik vind dat het topic van vuurwerk Orthen wel een duidelijkere startpost verdiend, die van nu stamt af uit 2008 en in de tussentijd is de winkel zo gegroeid dat het handig is als je niet alle pagina's door moet lezen. Ook de bovenstaande vraag was dan overbodig geweest.

Moderators als jullie het met mij eens zijn alvast bedankt, zo niet dat heb ik niks gezegd. :wink:

Ik denk dat dubbele treads voor onze winkel niet werkt.
Het is natuurlijk makkelijk dat je snel alle info over ons kunt vinden,Maar ik denk dat het ook wel wat heeft om dit allemaal door te lezen.
Ik denk zelf dat als men dit heeft gedaan gelijk een goed beeld heefd over waar vuurwerkOrthen voor staat.
Ik lees het zelf ook nog wel eens door omdat het best leuk is om te lezen hoe de reacties zijn/waren,Vooral bij de bekendmaking van onze 1e freakactie..Geweldig.
Ook de tripreportjes en ervaringen lees ik graag.
Volgens mij niet 1 klacht tegengekomen op een paar missende producten na bij bestelling die zijn opgelost samen met de klant door wat duurders ervoor in de plaats te geven.
Ik heb er in ieder geval weer helemaal zin in en ik denk vele van jullie.

Dus ik hoop dit jaar vele van jullie te zien!!!

gr

Ik leg bij deze dan wel een klacht neer Marchel.
Jullie zitten voor mij dan net te ver weg :p

Want aan de rest ligt het niet als ik het zo lees ;)

Ik leg bij deze dan wel een klacht neer Marchel.
Jullie zitten voor mij dan net te ver weg :p

Want aan de rest ligt het niet als ik het zo lees ;)

Bij deze bied ik je dan een oplossing aan.
Ik heb nog wat plaats vrij in mijn schuur:p

En anders kom je in Denbosch wonen.

Je ziet het he,Klantvriendelijkheid en service ten top:D

Bij deze bied ik je dan een oplossing aan.
Ik heb nog wat plaats vrij in mijn schuur:p

En anders kom je in Denbosch wonen.

Je ziet het he,Klantvriendelijkheid en service ten top:D

Zou wel gezellig zijn, meer freaks in den Bosch:p
Ik ben dit jaar ook zeker weer van de partij, nu ik steeds meer naar siervuurwerk rondkijk kom ik hier in de buurt toch wel in orthen uit voor de mooiste collectie.

Ik heb vandaag Gilbert een voorstel gedaan,Hij zou dit doornemen met zijn vennoot.
Mocht dit ook doorgaan heb ik weer leuk nieuws voor jullie.
En ik weet dat het soms iritant is om te wachten,Maar volgensmij is het nog altijd de moeite waard geweest:p

Wij komen dit jaar weer vanuit Limburg terug, het was top. Heb met plezier alles opgehaald. We misten 1 cake, de Event nr.4 , die kregen we direct erbij.

Top service, ben benieuwd naar wat er dit jaar weer te wachten staat!

Heb de freak site eens even goed bekeken
En dan valt mij gelijk op dat 80 procent van de cakes duurder is dan 35 euro?

Marchel, ben je van plan om meer cakes van 20 euro in het assortiment te nemen?

Ik weet dat je ermee bezig bent, maar wilde het toch even weten:p

Heb de freak site eens even goed bekeken
En dan valt mij gelijk op dat 80 procent van de cakes duurder is dan 35 euro?

Marchel, ben je van plan om meer cakes van 20 euro in het assortiment te nemen?

Ik weet dat je ermee bezig bent, maar wilde het toch even weten:p

Dit valt wel mee.
Momenteel zijn de sites niet volledig meer.
We hebben voldoende keus in het lagere segment,Ook dit jaar weer.

Marchel is die nieuwe single shot van Rubro,Monsters,niet wat voor in het assortiment,:wink:

Dat moeten we nog even bekijken.
Het is een item dat erg hard loopt,Dat betekend dat je een zeer grote stock moet opslaan wat bij ons niet werkt door het grote assortiment.
Een andere mogelijkheid is dat men om de 2a4 uur leverd,Echter zal een imp dat niet snel gaan doen.
We wachten even af hoe en wat.
Aankomende week komen de heren van Rubro op visite.

gr

Back
Bovenaan