Vuurwerk Orthen

Kom er nu pas achter dat de evolution lijn van jullie is. Ik gind ze er erg goed uitzien. Jullie leveren kwalitiet.

Ik mis een kleine goede knalcake in de collectie, met jullie korting zijn die een must have om tussendoor te stoken.

Het liefst een zonder sier erbij, bijvoorbeeld MC Thunder, met een maximale prijs van rond de 12/13 euro denk ik dat het zeker een goede toevoeging is.

Ik mis een kleine goede knalcake in de collectie, met jullie korting zijn die een must have om tussendoor te stoken.

Het liefst een zonder sier erbij, bijvoorbeeld MC Thunder, met een maximale prijs van rond de 12/13 euro denk ik dat het zeker een goede toevoeging is.

Ik zal kijken of wat ik kan doen.
Ik denk dat de Thunder Salute wel een goede,Als niet de beste keus is.

gr

Geloof me of niet Teun, hetzelfde wilde ik ook ook zeggen.

De thunder salute van rubro en of mc thunder ofz.
Of iets in die richting, want ik wil niet zoveel doorlonte enz.
En nog alle twee onder de 10 euro!

Geweldig!

Marchel, weet je ook toevallig welke single shots je neemt?

Net als vorg jaar de asian thunder (goeie knal)
En of de nieuwe van rubro?

Geweldig!

Marchel, weet je ook toevallig welke single shots je neemt?

Net als vorg jaar de asian thunder (goeie knal)
En of de nieuwe van rubro?

Dat laat ik nog even in het midden.
We zijn namelijk nog aan het wachten op een nieuw te introduceren singleshot.
Deze wil ik eerst eens goed bekijken en evt testen.
Mocht die bevallen adviseer ik Gilbert deze op te nemen in het assortiment.

gr

Mooi om te horen van de knalcakes, wel toevallig dat we dezelfde gedachten hadden Lesl.

Ben benieuwd wanneer er bevestigd kan worden welke collectie/producten er verkocht gaan worden. :)

Zijn jullie bang iets te missen ofzo?
Wat een gestress over welke artikelen er komen zeg. Je hebt verdorrie nog 3 maanden te gaan voor het echt interessant wordt.

Ben ik nou zo nuchter geworden of weet de jongere generatie niet wat het begrip "geduld is een schone zaak" inhoudt?

Zijn jullie bang iets te missen ofzo?
Wat een gestress over welke artikelen er komen zeg. Je hebt verdorrie nog 3 maanden te gaan voor het echt interessant wordt.

Ben ik nou zo nuchter geworden of weet de jongere generatie niet wat het begrip "geduld is een schone zaak" inhoudt?

Marchel maakt ons misschien nieuwsgierig? Ik snap iedereen wel hoor... Laat ze lekker gaan, ze zijn gewoon lyrisch. Niks slechts aan toch?:)

Laten we het houden op kruitstress.
Er komen zoveel nieuwe producten op de markt dat je door de cakes het bos niet meer ziet:p
Iedereen weet dat ik me voor 110% inzet om weer een fantastisch assortiment voor de freaks op te zetten.
Maar het is idd nog veel te vroeg om te zeggen wat het word.

Marchel maakt ons misschien nieuwsgierig? Ik snap iedereen wel hoor... Laat ze lekker gaan, ze zijn gewoon lyrisch. Niks slechts aan toch?:)

Nou eigenlijk stoor ik mij daar al zo'n 3 jaar aan. Mensen hebben 1 a 2 demo's gezien en slaan gelijk op hol. Enthousiasme vind ik leuk, maar doorgeslagen enthousiasme is weer een ander verhaal.

Nou eigenlijk stoor ik mij daar al zo'n 3 jaar aan. Mensen hebben 1 a 2 demo's gezien en slaan gelijk op hol. Enthousiasme vind ik leuk, maar doorgeslagen enthousiasme is weer een ander verhaal.

We zijn niet allemaal hetzelfde man! (niet persoonlijk opvatten.) Laat mensen gewoon lekker enthousiast zijn en het ernaar toe leven op hun manier ervaren:)

Zo kan het wel weer denk ik, gaat over vuurwerk-orthen tenslotte:p

Dat is juist het leuke ervan Jupiler!

Speculeren, waarom is anders het seizoen begonnen?

Dit is nou leuk! Na 1 of 2 demo's op hol slaan.
Doe ik al jaren!

Het hoort erbij...

Laten we het verder gewoon lekker gezellig houden en ieders mening respecteren.
Ik ben zelf ook weer aardig op volle toeren aan het draaien:p
Maar laat ieders mening de zijne wezen en laten we er met z'n allen weer een fantastisch jaar van maken.
En ik heb ook weer een nieuw gezegde.
Al duurt het wachten nog zo lang,Het assortiment van Orthen word weer geweldig ben ik bang:D

Dat is juist het leuke ervan Jupiler!

Speculeren, waarom is anders het seizoen begonnen?

Dit is nou leuk! Na 1 of 2 demo's op hol slaan.
Doe ik al jaren!

Het hoort erbij...

Dat maakt het ook leuk. Maar om de discussie aan te snijden dat sommigen toch wel erg vroeg beginnen. Vroeger keken mensen ook al uit naar de folders die na sinterklaas kwamen. Dan begon het pas echt. Demo''s? Die waren er niet :p

Heel ander soort beleving dan tegenwoordig wanneer je in mei al vuurwerk kan bestellen :p

Al is de beleving erg verranderd door de komst van internet en de fora,Er blijft bij mij toch elk jaar nog steeds de drang om elke dag te kijken of er vuurwerkfolders in de bus liggen tussen de reclame:p

This allemaal veranderd ja:p

Weet nog dat ik 3 jaar terug aan het kwijlen was, hoe mooi al die folders waren!:p

Laatste 2 jaar niet eens 1 folder gehad! Oa omdat ik niet bij de plaatselijke dealers koop, maar ook omdat het via internet veel handiger is.

En in vwk orthens geval stukken beter!:p

Back
Bovenaan